Bekijk originele versie : Breakdancen.
Leuke bezigheid, maar daar wilde ik het niet over hebben.
Ik wil u bij deze gaarne verzoeken om uwer mening hier neer te kalken inzake de volgende vraag: Wat betekent het geven van jouw erewoord voor jou?
BieDankt.
Smart, .. :hihi:
Erewoord geven?
Mijn woord geven; ik zal er niet meer op terugkomen.
Wat beloofd is, is beloofd.
Wat gezegd is, is gezegd.
Of bedoel je dat niet?
shirine_rbatia
05-06-2004, 23:00
Beloofd is beloofd en daar hou ik me aan!
gr Shirine
missmeryam
05-06-2004, 23:55
Ja, inderdaad. Beloofd is beloofd. Ik doe altijd wat ik beloofd heb. Als ik het eigenlijk niet meer wel doen, dan doe ik het toch maar. Had ik maar moeten 2 keer moeten denken voor dat ik een belofte had gemaakt.
Voor mijn is dat heel belangrijk.
ciao.
IkBenSaliha
06-06-2004, 12:09
Origineel gepost door Ghizzy
Ik wil u bij deze gaarne verzoeken om uwer mening hier neer te kalken inzake de volgende vraag: Wat betekent het geven van jouw erewoord voor jou?
BieDankt.
Ik heb niet echt een ere woord.
Ik weet het niet... wil me er ook niet aan houden
:maf:
Holy_Mafiosi
06-06-2004, 13:03
Al wie zijn woord niet houdt kent geen godsdienst.
Er staat breakdancen als titel.
Dan verwacht ik iets over breakdance.
Liegenaar :kwaad:
madame_nadia
07-06-2004, 14:15
Nu ik eens nadenk, het valt me op hoe vaak Wallah wordt gebruikt om iets te beloven of iemand iets te laten geloven. Maar of er ooit wat van komt????
Ik weet niet, zweren is iets geworden dat gewoon gebeurt waar men geen controle meer overheeft...
MPrincess
09-06-2004, 09:45
Beloofd is beloofd en die belofte mag je niet verbreken als je echt om die gene geeft waaraan je hebt beloofd.
Origineel gepost door Ghizzy
BieDankt.
Beloofd is Beloofd.
Maar beloftes zijn er soms om ze te verbreken.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.