Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ...

Pagina's : [1] 2

soheel
21-11-2002, 23:16

Ik probeer haar al de hele tijd te bellen..............Maar zoals "haar tante" al zei .....de telefoon gaat wel over maar er neemt niemand op!!!!!!!!! Moehiem we zien wel waar het schip strand.....................khoop alleen niet dat ze zo ver heen is dat ze al haar leugens zelf gelooft....( ben wel bang dat ze dat al doet....maar khoop het niet)......... :( :( :(

Onslaught
21-11-2002, 23:17
pfffffffffffffffffffffffff, :(:(:(

NoreJihan
21-11-2002, 23:18
Origineel gepost door Onslaught pfffffffffffffffffffffffff, :(:(:( eeeeeeeeeeeeeeeej lieverd maak je je niet druk :( En kijk niet zo sip :(

soumaya1
21-11-2002, 23:20
Origineel gepost door soheel Ik probeer haar al de hele tijd te bellen..............Maar zoals "haar tante" al zei .....de telefoon gaat wel over maar er neemt niemand op!!!!!!!!! Moehiem we zien wel waar het schip strand.....................khoop alleen niet dat ze zo ver heen is dat ze al haar leugens zelf gelooft....( ben wel bang dat ze dat al doet....maar khoop het niet)......... :( :( :( ik ben ook bang dat ze in haar eigenl eugens is gaan geloven, dat kind heeft hulp nodig echt!!! ze is gestoord als een deur! alhster over zoiets liegen!!! jeetje hoe ver kan je zinken, ongeloofelijk!!!!!!!!!

saidaaatje
21-11-2002, 23:22

tyja.....ik ga me er nie meer druk over maken......t is zielig maatr jah.....suit herself.............om zon mensen ga ik me niet druk maken nu niet meer tenmniste net had ik zoietsv van boh...wat een trut maarre allah ziet alees...

soheel
21-11-2002, 23:22
huh :confused: ......Damn dit wilde ik hier niet zetten ...ben helemaal van mijn apropos gebracht

Onslaught
21-11-2002, 23:23
Origineel gepost door NoreJihan eeeeeeeeeeeeeeeej lieverd maak je je niet druk :( En kijk niet zo sip :( ik weet meid, maar he soumyaya heeft er moeite mee dus, wil haar helpen maar ik wil niet pushen dus ik laat haar wel, maar ja:(:)

Dida
21-11-2002, 23:23
Salaam Alekouim.. Ik zou haar wel persoonlijk willen helpen aan een therapaut als dit echt Waar is !!!!!!!!! Wassalamoe alekouim..

soumaya1
21-11-2002, 23:24
Origineel gepost door Onslaught ik weet meid, maar he soumyaya heeft er moeite mee dus, wil haar helpen maar ik wil niet pushen dus ik laat haar wel, maar ja:(:) het gaat wel weer! ik ga me niet gek maken door ihsane en haar leugens, heb wel wat beters te doen!

berbertje00
21-11-2002, 23:26
Origineel gepost door soumaya1 het gaat wel weer! ik ga me niet gek maken door ihsane en haar leugens, heb wel wat beters te doen! You go girl!!!

Onslaught
21-11-2002, 23:32
Origineel gepost door soumaya1 het gaat wel weer! ik ga me niet gek maken door ihsane en haar leugens, heb wel wat beters te doen! oke gelukkig:D

DieselGirly
21-11-2002, 23:47
uuuhhmmmm..............kan mij iemand vertellen wat hier aan de hand is?.......heb weer iets gemist!

mgarba_4ever
21-11-2002, 23:56
De leeeuw

Asri
22-11-2002, 00:04
Origineel gepost door Fouzia19 uuuhhmmmm..............kan mij iemand vertellen wat hier aan de hand is?.......heb weer iets gemist! De tuinkabouter van ome Plop is gisternacht gestolen uit de tuin. De dader bleek een lid te zijn van het YasminaNL. Vandaar al die ophef! jah ik weet het is echt onbegrijpelijk dat ze allemaal zo reageren maarre jah niks aan te doen he :D -Asri-

soumaya1
22-11-2002, 00:25

Origineel gepost door Asri De tuinkabouter van ome Plop is gisternacht gestolen uit de tuin. De dader bleek een lid te zijn van het YasminaNL. Vandaar al die ophef! jah ik weet het is echt onbegrijpelijk dat ze allemaal zo reageren maarre jah niks aan te doen he :D -Asri- :melig:

Pagina's : [1] 2