Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mannen, Sorry, het is niet jullie recht.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

JudgmentDaY
05-06-2004, 19:27

Als getrouwde stel zijnde, ga je samen met je man inkopen doen om het huis in te richten. Wat mij opgevallen is dat mannen daar alles behalve goed in zijn;) Het liefst willen ze een zwarte bank, zwarte plafond en zwarte deuren :p En als je naar hun meubels keuze kijkt, dan kan je alleen lachen. Kleine flut-meubels voor een schandalig hoge prijs. Mannen en inrichten, het zou verboden moeten worden! Meningen?

maryam87
05-06-2004, 19:30
nou je hebt ook mannen die goed zijn in inrichten hoor, het zijn er weinig die het kunnen, maar ze zijn er wel :D

bint_duh_bledie
05-06-2004, 19:33
helemaal mee eens maar hij vind het ook niks laminaat en verf enzo dat vind ie wel leuk om te kopen maar als het op aan komt om zijn mening te geven over een bank of een simpel stoel dan weet hij het niet jij doe jij maar jij weet het beter en hij zag een bank in het leer van 4999 euro mijn god hij kijkt niet naar de prijs nee naar hoe stoer die is uit eindelijk hebben we een witte roton ziethoek gekocht hij vind hem nog steeds niks maarja als je hem in laat richten dan wordt het echt donker en duur maarja helemaal mee eens

mister_ano
05-06-2004, 19:35
zoals er jongens zijn die zich goed weten te kleden zo zijn er ook jongens die weten wat inrichten is jan des bouvrie!!

Benkiro
05-06-2004, 19:35

Jah, hé, hé, voor een man is het enige belangrijke bij het inrichten: -een comfortabele bank om op neer te ploffen na het werk -een grote tv (plus bijbehorenden) -een kleine tafel met eten -het huis mag niet té nichterig zijn(te veel roze ofzo) Over al het andere mogen vrouwen zich zorgen maken, en ik sp nie waar julllie zo moeilijk over doen; ZO KUNNEN JULLIE JE DROOMHUIS INRICHTEN, ZONDER BEMOEIENIS...

mister_ano
05-06-2004, 19:37
Origineel gepost door Benkiro Jah, hé, hé, voor een man is het enige belangrijke bij het inrichten: -een comfortabele bank om op neer te ploffen na het werk -een grote tv (plus bijbehorenden) -een kleine tafel met eten -het huis mag niet té nichterig zijn(te veel roze ofzo) Over al het andere mogen vrouwen zich zorgen maken, en ik sp nie waar julllie zo moeilijk over doen; ZO KUNNEN JULLIE JE DROOMHUIS INRICHTEN, ZONDER BEMOEIENIS... je vergeet het belangrijkste een bed!! om aan je vrouw te laten zien hoeveel je van haar houdt!

JudgmentDaY
05-06-2004, 19:37
Origineel gepost door bint_duh_bledie helemaal mee eens maar hij vind het ook niks laminaat en verf enzo dat vind ie wel leuk om te kopen maar als het op aan komt om zijn mening te geven over een bank of een simpel stoel dan weet hij het niet jij doe jij maar jij weet het beter en hij zag een bank in het leer van 4999 euro mijn god hij kijkt niet naar de prijs nee naar hoe stoer die is uit eindelijk hebben we een witte roton ziethoek gekocht hij vind hem nog steeds niks maarja als je hem in laat richten dan wordt het echt donker en duur maarja helemaal mee eens Ik voel met je mee:( Zijn smaak is beneden alle peil. Ow, hij wilt de keuken rood met wit verfen :confused: Soms vraag ik mij af of hij kleurenblind is. Hij kleed zich heel netjes en mooi, je zou denken dat het met de inrichting ook goed zat. Nee hoor. Maryam: Ken jij ze :p

JudgmentDaY
05-06-2004, 19:38
Origineel gepost door mister_ano zoals er jongens zijn die zich goed weten te kleden zo zijn er ook jongens die weten wat inrichten is jan des bouvrie!! Kan jij het mijn mede Amsterdammer?

JudgmentDaY
05-06-2004, 19:38
Origineel gepost door Benkiro Jah, hé, hé, voor een man is het enige belangrijke bij het inrichten: -een comfortabele bank om op neer te ploffen na het werk -een grote tv (plus bijbehorenden) -een kleine tafel met eten -het huis mag niet té nichterig zijn(te veel roze ofzo) Over al het andere mogen vrouwen zich zorgen maken, en ik sp nie waar julllie zo moeilijk over doen; ZO KUNNEN JULLIE JE DROOMHUIS INRICHTEN, ZONDER BEMOEIENIS... Ik vroeg mij alleen af waarom Mannen er zo slecht in zijn :confused:

Benkiro
05-06-2004, 19:39
Origineel gepost door mister_ano je vergeet het belangrijkste een bed!! om aan je vrouw te laten zien hoeveel je van haar houdt! Daarbij let de man op de omvang en of ie goed veert; de slopen en lakens en kleuren, daar mag de vrouw zich mee bezighouden...

mister_ano
dat oordeel laat ik graag aan een ander over... :p

JudgmentDaY
Origineel gepost door mister_ano je vergeet het belangrijkste een bed!! om aan je vrouw te laten zien hoeveel je van haar houdt! ;) Benikro: Omvang yek, heb je space nodig?

mister_ano
05-06-2004, 19:40
Origineel gepost door Benkiro Daarbij let de man op de omvang en of ie goed veert; de slopen en lakens en kleuren, daar mag de vrouw zich mee bezighouden... jij weet! ;)

Benkiro
05-06-2004, 19:41
Origineel gepost door JudgmentDaY Ik vroeg mij alleen af waarom Mannen er zo slecht in zijn :confused: Volgens mij omdat mannen zich niet druk maken om de meningen van anderen die over de vloer komen; heb je ooit een man, na op visite geweest te zijn, horen zeggen: 'wat een afschuwelijke gordijnen' of 'dat was een leuk kleedje, die ze in de huiskamer hadden..'

Benkiro
05-06-2004, 19:42

Origineel gepost door JudgmentDaY ;) Benikro: Omvang yek, heb je space nodig? Ja natuurlijk, hoe groter het bed hoe gespreider een vent kan liggen nadat de vrouw is opgestaan om te werken ofzo...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7