Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Beste mensen! GROOT ALARM

Pagina's : [1] 2 3

MissModelZdida2
29-10-2009, 00:14

http://stcm.nl/forums/icons/icon4.gif Beste mensen! GROOT ALARM Beste mensen! GROOT ALARM: Hebt u al kennis genomen van deze brief waaruit blijkt uit dat thiomersal in Nederland verboden is..... bron: http://www.mstsnl.net/ekc/pdf/zeer-h...jf-waaruit.pdf (http://www.mstsnl.net/ekc/pdf/zeer-hoge-urgentie-omdat-er-sprake-is-van-een-misdrijf-waaruit.pdf) De brief is vandaag afgegeven bij de Raad van State en de voorzitters en griffiers van de Eerste en Tweede kamer. De positie van 4 ministers kan nu aan het wankelen komen n.l. die van mevrouw J.Cramer, en de heren A.Klink, P.H.Donner en E.Hirsch Ballin. Dit kan het hele kabinet doen vallen. Ik raad jullie allen aan dit te lezen en door te sturen naar zoveel mogelijk mensen. En vooral om je NIET te laten inenten!

MissModelZdida2
29-10-2009, 00:15
De vaccinaties bevatten een verboden kwikhoudende stof die sinds 2004 verboden zijn in Nederland. De import en export van deze stof is strafbaar, dus als de vaccinaties niet opgebruikt worden dan zit NL met een zware lading van 700 miljoen euro die tegen hoge kosten veilig moeten worden opgeslagen of met nog hogere kosten vernietigd. De minister van Milieu(Cramer) wist hiervan uit een onderzoek uit 2005 maar zij heeft dit bewust verzwegen. De man die de brandbrief schreef is Safety Manager bij Phillips en wijst Phillips erop dat als een van de werknemers word gevaccineerd en daar ziek van wordt zij Phillips aan kunnen klagen. Dit omdat hij in deze functie zorg moet dragen voor de veiligheid van de werknemers volgens de ARBOwet. Kort samengevat hoop dat jullie begrijpen wat er in de brief staat.

Tjoepa
29-10-2009, 00:20
Wat??

MissModelZdida2
29-10-2009, 00:24
Wat?? Ja je leest het goed. De vaccinaties tegen de Mexicaanse griep bevatten een verboden kwikhoudende stof die sinds 2004 verboden zijn in Nederland. De import en export van deze stof is strafbaar, dus als de vaccinaties niet opgebruikt worden dan zit NL met een zware lading van 700 miljoen euro die tegen hoge kosten veilig moeten worden opgeslagen of met nog hogere kosten vernietigd. De minister van Milieu(Cramer) wist hiervan uit een onderzoek uit 2005 maar zij heeft dit bewust verzwegen. De man die de brandbrief schreef is Safety Manager bij Phillips en wijst Phillips erop dat als een van de werknemers word gevaccineerd en daar ziek van wordt zij Phillips aan kunnen klagen. Dit omdat hij in deze functie zorg moet dragen voor de veiligheid van de werknemers volgens de ARBOwet. Kort samengevat hoop dat je het nu begrijpt:maf2:

Tjoepa
29-10-2009, 00:25

Hahaha sorry las er te snel overheen. Dacht dat het om een of ander voorwerp ging. Maar mijn nichtje heeft die prik al wel gehad.... Dat is toch raar?

MissModelZdida2
29-10-2009, 00:31
Hahaha sorry las er te snel overheen. Dacht dat het om een of ander voorwerp ging. Maar mijn nichtje heeft die prik al wel gehad.... Dat is toch raar? De Mexicaanse griep prikken beginnen pas in november, niet de griepprik.;)

Tjoepa
29-10-2009, 00:33
De Mexicaanse griep prikken beginnen pas in november, niet de griepprik.;) Ow oke. gossie voel me echt even blond nu. :p Maar bedankt voor je uitleg. :kus:

Casaouia82
29-10-2009, 00:55
Ik heb heel het stukje gelezen en het is me volkomen duidelijk. Voordat ik dit las wist ik vanmezelf dat ik me nieti zal inenten. Dit omdat er teveel schadelijke stoffen in die vaccins zitten (je wilt het echt niet weten). Dit is ook nog in een korte tijd allemaal gemaakt en iedereen moet zich zo snel mogelijk inenten enzo..nee nee ik geloof er niet in. Ik geloof wel dat je enig tijd beschermd zal zijn tegen de mexicaanse griep, maar dat er tegenover staat dat je er op langere termijn nog zieker van zult worden. Ik denk dat dat veel erger is en dat de kans op ziektes alleen maar groter wordt, omdat je lichaam volzit met foute chemische stoffen, waaronder dus die stof die net is vernoemd. Daarom laat ik mezelf NIET inenten. xx

oemchaima00
29-10-2009, 01:25
en up! Ik heb dit hier eerder op fora's gezet maar bijna niemand gelooft me

MissModelZdida2
29-10-2009, 08:47
Ik heb heel het stukje gelezen en het is me volkomen duidelijk. Voordat ik dit las wist ik vanmezelf dat ik me nieti zal inenten. Dit omdat er teveel schadelijke stoffen in die vaccins zitten (je wilt het echt niet weten). Dit is ook nog in een korte tijd allemaal gemaakt en iedereen moet zich zo snel mogelijk inenten enzo..nee nee ik geloof er niet in. Ik geloof wel dat je enig tijd beschermd zal zijn tegen de mexicaanse griep, maar dat er tegenover staat dat je er op langere termijn nog zieker van zult worden. Ik denk dat dat veel erger is en dat de kans op ziektes alleen maar groter wordt, omdat je lichaam volzit met foute chemische stoffen, waaronder dus die stof die net is vernoemd. Daarom laat ik mezelf NIET inenten. xx en up! Idd zo zijn er zo veel stoffen in de producten die we dagelijks gebruiken, die daar in niet horen. Ook ik heb vanaf het begin geopperd deze vaccins tegen de zogenaamde nieuwe griepvirussen niet te nemen. In Zweden zijn er al twee doden gevallen na het nemen van de vaccins en honderden mensen die erg ziek zijn door de bijwerkingen.:traan1: Ik heb dit hier eerder op fora's gezet maar bijna niemand gelooft me Ben ook al een tijd bezig maar er zijn hier een paar onwetende knollen, die je dan wegzetten als gek of onzin en angst zaaien. Zo had ik dit in de nieuwsrubriek gezet omdat het om een belangrijke mail gaat van een hooggeplaatste functionaris bij Phillips en te maken met een actualiteit van deze tijd. Maar die domme onwetende knollen gingen het melden bij beheer dus is het verwijderd zonder enig bericht. Bij deze dames en heren lees de link goed en laat het aan iedereen zien om wie je geeft of die er in geïnteresseerd is en laat je vooral NIET INENTEN tegen de Mexicaanse griep. Wasalaam

MissModelZdida2
29-10-2009, 08:55
en up! Ik heb dit hier eerder op fora's gezet maar bijna niemand gelooft me Bedankt voor t grijze puntje:hihi:

Gekkerdje20
29-10-2009, 12:37
Noti. Ben blij dat er steeds meer mensen achterkomen!!!

oemchaima00
29-10-2009, 12:47
Bedankt voor t grijze puntje:hihi: Ik kan nog geen groen geven, dus doe t daar maar mee :ego:

MissModelZdida2
29-10-2009, 19:40
Ik kan nog geen groen geven, dus doe t daar maar mee :ego: Toch bedankt schatje;)

oemchaima00
30-10-2009, 12:30

Toch bedankt schatje;) graag gedaan! :sjans:

Pagina's : [1] 2 3