Bekijk originele versie : doen de marokkaanse meisjes ook aan de borstver..
doen de marokkaanse meisjes ook aan borstvrgroting..... :eek:
Zelf ken ik niemand die het heeft gedaan, ik zelf zou het ook nooit doen..het gaat nooit zomaar voorbij zonder risico's. En het mag ook niet ( kan je nu geen bewijzen geven helaas ).
lilmaroc
05-06-2004, 19:08
I've no idea..:confused:
misz_sanae
05-06-2004, 19:11
er zijn zeker wel marokkaanse meisjes die het doen.....maar zelf zou ik het ook niet doen...lijkt me eng....en als je niet teverden bent met je borsten dan ben je eigenlijk ook niet tevreden met allah want allah heeft je het gegeven en je moet er blij mee zijn...maar jah verder moet iedereen het zeLF weten..vind ik dan......
xxxxxxxxxx SANAE
Geen marokkaanse meiden die dat gedaan hebben :p
marjam123
05-06-2004, 20:02
marokkaanse meisjes hebben een verkleining nodig... mishi vergroting... :ego:
nee hoor... grapje... volgens mij zijn er wel meiden die het hebben gedaan... persoonlijk ken ik ze niet...
en zou het zelf ook nooit doen...
xxx
87zahra87
05-06-2004, 20:48
nee ken er zelf ook geen!
Ik ken er een die ze heeft laten vergroten..
Ik ken haar niet persoonlijk ofzo, dus ik heb ook geen idee waarom ze het heeft laten doen ??
Ze had opzicht geen kleine??
Flower_Girl
05-06-2004, 21:26
Ik had ergens gelezen dat je tepels soms niet goed genoeg worden gehecht en dan losgaan........niet fijn gedachte.....maat ik zo zowieso geen enkel operatie ondergaan als dat niet nodig is....
Flower_Girl
05-06-2004, 21:27
Ik had ergens gelezen dat je tepels soms niet goed genoeg worden gehecht en dan losgaan........niet fijn gedachte.....maar ik zou zowieso geen enkel operatie ondergaan als dat niet nodig is....
Flower_Girl
05-06-2004, 21:27
Ik had ergens gelezen dat je tepels soms niet goed genoeg worden gehecht en dan losgaan........niet fijn gedachte.....maar ik zou zowieso geen enkel operatie ondergaan als dat niet nodig is....
Flower_Girl
05-06-2004, 21:28
Oeps, een beetje te veel berichten.......
IkBenSaliha
05-06-2004, 21:39
Origineel gepost door izathas
doen de marokkaanse meisjes ook aan borstvrgroting..... :eek:
Neee...
Ik zou niet willen... Al was ik helemaal plat.
Ik neem genoegen met wat allah swt me heeft geschonken.
ik_oke_is
05-06-2004, 21:42
Origineel gepost door CatherinaZjones
geen vergroting..
wel verkleining....
mn borsten waren te groot ... ze klopten niet in verhouding met mijn lichaam.. kreeg last van mn rug.. gezondheids kl8en stapelden zich op..
maar alhamdoelilah alles gaat nu goed.. alhamdoelilah
hoe groot waren ze dan wel niet :toink:
maar om medische redenen vind ik het wel kunnen, maar
om "mooiere" borsten te krijgen vind ik vieze onzin
:maf:
CatherinaZjones
05-06-2004, 22:59
nee het was puur voor mijn gezondheid.. had echt kl8en kon iniet slapen helemaal niets.. trust me
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.