Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kunnen goedvissen slapen????

Pagina's : [1] 2 3 4

Chaimae
21-11-2002, 22:31

mijn gouvis ligt onderaan zijn kom en als ik hem omhoog haal met het visnetje en laat hem weer los dan gaat ie gelijk naar beneden zwemmen tegen de viskom aan ik weet neit wat er met hem is: A hij is blind B hij slaapt C hij is te dik ( hij is echt mollig :D)

Boyfriend
21-11-2002, 22:33
wa is een goedvis? ik neem optie B haha als hij blind is hoor je die wel botsen tegen je aquarium en als die te mollig is drijft hij wel op het water hahahhaah

Chaimae
21-11-2002, 22:35
Origineel gepost door Boyfriend wa is een goedvis? ik neem optie B haha als hij blind is hoor je die wel botsen tegen je aquarium en als die te mollig is drijft hij wel op het water hahahhaah tazzzzzzzzzz goudvis nu goed!!!!! ik wist neit dat goudvissen konden slapen :D

Dida
21-11-2002, 22:36
Chemie ik ben hier om met jou te chatten..dus..niet over goudvissen praten ok..:D.. alles goed??:D

Chaimae
21-11-2002, 22:39

Origineel gepost door -RaChiDa¿- Chemie ik ben hier om met jou te chatten..dus..niet over goudvissen praten ok..:D.. alles goed??:D ja hoor en met jou??? oja weet je nog over die ene topic die ik had geopend van die wat doen meisjes bla bla bla anywayz ik ga niks doen kwas alleen nieuwsgierig naar de reacties zou je me echt killen als ik wa dee??????:D

Dida
21-11-2002, 22:42
Origineel gepost door chemie ja hoor en met jou??? oja weet je nog over die ene topic die ik had geopend van die wat doen meisjes bla bla bla anywayz ik ga niks doen kwas alleen nieuwsgierig naar de reacties zou je me echt killen als ik wa dee??????:D Ja..met mij prima alhamdoelilah..:) oooooh dat over die meisjes..ik wist heus wel dat jeniks zou doen hoor..;)..ik lette gewoon beetje op je...en waarschuwde als je het ZOU DOEN..haha:D:D en ja ik zou je zeker KILLEN..want je bent een meid naar mijn hart..en wil niet dat jij wat verkeerds gaat doen..:)

Chaimae
21-11-2002, 22:44
Origineel gepost door -RaChiDa¿- Ja..met mij prima alhamdoelilah..:) oooooh dat over die meisjes..ik wist heus wel dat jeniks zou doen hoor..;)..ik lette gewoon beetje op je...en waarschuwde als je het ZOU DOEN..haha:D:D en ja ik zou je zeker KILLEN..want je bent een meid naar mijn hart..en wil niet dat jij wat verkeerds gaat doen..:) aaaaaaaaaaaaaah wollah je bent een lieverd :Iluvu: een echte wereldmeid ( da liedje katja schuurman :D) ps : ik heb lekker een beetje goeie puntjes op school gehaald :rolleyes: :D

Dida
21-11-2002, 22:48
Origineel gepost door chemie aaaaaaaaaaaaaah wollah je bent een lieverd :Iluvu: een echte wereldmeid ( da liedje katja schuurman :D) ps : ik heb lekker een beetje goeie puntjes op school gehaald :rolleyes: :D haha..dankjewel...:o:o ........:)..goed zo..doe goed je best..goeie cijfers halen enz.Concentreer je maar op schoooooool he lieverd..enne..jongens..ach er zal een dag komen dat de allerliefste man jou je hand zal komen vragen op een mooi zonnige ZONDAGMIDDAG..:D:D inscha' allah..die tijd zal nog komen..:)

saidaaatje
21-11-2002, 22:49
lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalal

Chaimae
21-11-2002, 22:52
Origineel gepost door -RaChiDa¿- haha..dankjewel...:o:o ........:)..goed zo..doe goed je best..goeie cijfers halen enz.Concentreer je maar op schoooooool he lieverd..enne..jongens..ach er zal een dag komen dat de allerliefste man jou je hand zal komen vragen op een mooi zonnige ZONDAGMIDDAG..:D:D inscha' allah..die tijd zal nog komen..:) iewa ik mag nu toch wel kijken ;) :D anywayzzzzz ik zit mijn eigen topic te verpesten ffkes over goudvissen heebn hoor wat denk jij er van ik hou van die mollie hij is zo schattig :D

Chaimae
21-11-2002, 22:53
Origineel gepost door saidaaatje lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalal round the word lalalalalaa :zwaai:

Dida
21-11-2002, 22:55
Origineel gepost door chemie iewa ik mag nu toch wel kijken ;) :D anywayzzzzz ik zit mijn eigen topic te verpesten ffkes over goudvissen heebn hoor wat denk jij er van ik hou van die mollie hij is zo schattig :D haha..ja..kijken mag nog wel..maar niet al teveeeeeeeeeeel :D ..maare ik zei toch..dat we het NIET over goudvissen zouden hebben.. boehoeeeeeeeeeee.:(...mij bij gingen ze altijd dood..er werd altijd een kleine goudvis opgegeten door een grotere vis..of bij het verschonnen van de kom viel er een visje in de gootsteen..of ze gingen dood..vanzelf..:(

Chaimae
21-11-2002, 22:57
Origineel gepost door -RaChiDa¿- haha..ja..kijken mag nog wel..maar niet al teveeeeeeeeeeel :D ..maare ik zei toch..dat we het NIET over goudvissen zouden hebben.. boehoeeeeeeeeeee.:(...mij bij gingen ze altijd dood..er werd altijd een kleine goudvis opgegeten door een grotere vis..of bij het verschonnen van de kom viel er een visje in de gootsteen..of ze gingen dood..vanzelf..:( sjoooooooooo dierenbeul ik heb hele lieve visjes maar in de vakantie liet ik ze bij mijn broer en nu is er 1 dood :jammer: en ik heb 1 witte goudvis mijn ma ging de kom schoonmaken met bleekmiddel zou 't daardoor komen :D ps laten we het niet over goudvissen hebben te kinderachtig :D :rolleyes:

sherine
21-11-2002, 22:57
eeeeeeeeeeey hoor deze vissen hebben een geheugen van 3 seconden hahaha je wil niet weten wat ik allemaal met me vissen mo & ro heb uitgespookt toen ik daar achter kwam

Chaimae
21-11-2002, 22:59

Origineel gepost door sherine eeeeeeeeeeey hoor deze vissen hebben een geheugen van 3 seconden hahaha je wil niet weten wat ik allemaal met me vissen mo & ro heb uitgespookt toen ik daar achter kwam hahahahhaa de mijne zitten altijd te spelen en dan achtervolgen ze elkar achterna das echt grappig ik zit dan naar de viskom te staren alsof het een film was :D

Pagina's : [1] 2 3 4