Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voetbal belangrijker dan vrouw

Pagina's : [1] 2

Sensabillah
05-06-2004, 18:11

Voetballen kijken gaat voor verjaardag vrouw Ruim eenderde van alle mannen kijkt televisie als hun echtgenote haar verjaardag viert op dezelfde dag dat het Nederlands elftal speelt. Bezoek kijkt mee Voor onderzoek van Intomart in opdracht van het tv-programma 'Wat zou jij doen?' werd mannen gevraagd wat ze zouden doen als hun vrouw jarig is op een dag dat Oranje speelt: 37% antwoordde dat hij sowieso voetbal kijkt. Of het verjaardagsfeest wordt verschoven óf het bezoek moet meekijken. Romantisch avondje Eén op de zes mannen slaat een romantisch avondje af en kiest voor een avond bier en voetbal, als zijn vrouw hem voor de keuze stelt. Eén op de tien mannen gaat zelfs zover dat hij zijn aanstaande huwelijksdag zou verschuiven als het Nederlands elftal op hetzelfde moment moet aantreden. Belangstelling Intomart ondervroeg 400 mannen die al dan niet belangstelling voor voetbal hebben. En dan vinden ze het vreemd dat de meeste vrouwen een gruwelijke hekel aan voetbal hebben.

sahira
05-06-2004, 18:17
Origineel gepost door Sensabillah En dan vinden ze het vreemd dat de meeste vrouwen een gruwelijke hekel aan voetbal hebben. Salaam Sensabillah. Ik zal wel één van de weinigen zijn dan, die wel van voetbal houdt, trouwens mijn moeder ook. We keken vroeger altijd samen, in de pauze bakte moe iets lekkers en alles werd snel klaargezet voor het vervolg. Tegenwoordig kijk ik samen met man-lief, hij zet de koffie en ik pak het lekkers... :D wa alaikuum salaam

arabchrstn
05-06-2004, 18:21
Ik behoor tot het kleine volksdeel dat totaal niet van voetbal houdt. Mijn vrouw daarentegen is aan de buis gekluisterd Maar neem nou die Alessandro Nesta, David Beckham of Francesco Totti. Kunnen die echt nu zo goed voetballen? Ik ben in ieder geval met het EK op vakantie. Mijn vrouw mag met bier en chips op debank voetbal kijken.

dArc
05-06-2004, 19:52
Ik vind voetbal kijken (vooral in gezelschap van vrienden voor verhoogde sfeer) leuker dan mijn eigen verjaardag vieren.

Sensabillah
05-06-2004, 20:25

Origineel gepost door sahira Salaam Sensabillah. Ik zal wel één van de weinigen zijn dan, die wel van voetbal houdt, trouwens mijn moeder ook. We keken vroeger altijd samen, in de pauze bakte moe iets lekkers en alles werd snel klaargezet voor het vervolg. Tegenwoordig kijk ik samen met man-lief, hij zet de koffie en ik pak het lekkers... :D wa alaikuum salaam Wa aleikoem salaam Sahira, Denk inderdaad dat je één van de weinige vrouwen bent, die van voetbal houdt. Wat is eigenlijk hetgeen je boeiend vindt aan voetbal ? Ma3a salama.

Sensabillah
05-06-2004, 20:32
Origineel gepost door arabchrstn Maar neem nou die Alessandro Nesta, David Beckham of Francesco Totti. Kunnen die echt nu zo goed voetballen? Of ze daadwerkelijk goed kunnen voetballen weet ik niet, ik kijk dan ook nooit naar voetbal. Indien ze niet kunnen voetballen weten ze het goed te spelen, aangezien ze er royaal voor betaald worden. Wat overigens ook iets is waar ik met mijn hoofd niet bij kan. Vind dat ze absurd hoge bedragen krijgen voor het rennen achter een balletje. Er zullen ongetwijfeld ook wel dames zijn die niet om het spel kijken, maar om die paar voetballers die er best wel mogen wezen qua uiterlijk.

sahira
05-06-2004, 20:43
Origineel gepost door Sensabillah Wa aleikoem salaam Sahira, Denk inderdaad dat je één van de weinige vrouwen bent, die van voetbal houdt. Wat is eigenlijk hetgeen je boeiend vindt aan voetbal ? Ma3a salama. Salaam alaikuum, ik ben gewoon besmet, heel de familie houdt van voetbal. Ikzelf heb ook een jaartje of drie zelf gespeeld..tja, wat is er nou zo leuk aan? Ik weet het niet, het winnen denk ik... :D Mijn favoriet is Thierry Henry.... :verliefd: wa alaikuum salaam

dArc
05-06-2004, 20:59
Volg alleen maar EK's en WK's. Al die clubjesvoetbal boeit me weer totaal niet. Ook als Nederland er al vroeg uitligt heb ik in de tussentijd wel weer andere landen (ofwel leuke voetballers :D) gezien waar ik voor wil zijn, waardoor 't blijven volgen van de wedstrijden toch spannend blijft. En natuurlijk vooral als je met een stel zit te kijken; heerlijk om commentaar te leveren op alles. :D Voor de niet voetballiefhebsters: kijken jullie wel naar de Olympische Spelen?

Sensabillah
05-06-2004, 21:25
Origineel gepost door sahira Salaam alaikuum, ik ben gewoon besmet, heel de familie houdt van voetbal. Ikzelf heb ook een jaartje of drie zelf gespeeld..tja, wat is er nou zo leuk aan? Ik weet het niet, het winnen denk ik... :D En als je verliest, wat is dan hetgeen je leuk vindt aan voetbal ? ;) [i]Mijn favoriet is Thierry Henry.... :verliefd: wa alaikuum salaam [/B] Hé die ken ik wel, speelt bij het Frans elftal ?

Sensabillah
05-06-2004, 21:29
Origineel gepost door dArc Voor de niet voetballiefhebsters: kijken jullie wel naar de Olympische Spelen? Nee absoluut niet. Vind er echt niks boeiends aan.

Sensabillah
05-06-2004, 21:31
Origineel gepost door Jassino Voetbal is zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeker! belangerijker. Vrouwlief moet gewoon haar mondje houden, of ze nou jarig is of niet, en mij ongestoord naar voetbal laten kijken. Doet ze dat niet dan laat ik haar alle hoeken van de kamer zien. Gelieve je vrouw niet te verwarren met een voetbal Jassino.

dArc
05-06-2004, 21:36
Origineel gepost door SocialSkilled Mag ik zo vrij zijn als een mannelijk 'niet voetballiefhebster' hierop te antwoorden ? Ja, tuurlijk! Sorry dat ik de vraag vooral aan de vrouwen richtte. ;) Nee, kijk nooit sport, tenzij ik niet in slaap kan komen dan kijk ik graag naar tennis, een beter slaap middel bestaat niet. Uitermate slaapverwekkend inderdaad, al heb ik 't nog nooit gebruikt om bij in slaap te vallen, simpelweg omdat ik het nooit kijk. Maar moet ik toch eens onthouden dan en een videootje opnemen zodat die dienst kan doen als slaapmiddel. :D Ik vind dat kijken naar sport het slechtste is wat de mens heeft verzonnen, wij kijken, adverteerders betalen de spelers en de speler lopen hun longen uit hun lijf....... Terwijl wij door de chips/bier/bitterballen/sigaretten onze hart en bloedvaten aan het verstoppen zijn. Een goede adverteerder voor sportevenementen zou dan ook dotter klinieken moeten zijn of sportscholen, maar beide advertenties zie je (nog?) niet. Zit zeker wat in. Maar ik moet zeggen dat juist door naar topprestaties te kijken, ikzelf weer gemotiveerder ben op de sportschool. Kijk ook graag naar de sport die ik vroeger fanatiek beoefende: paardensport en dan met name de springsport. Ik zit voor m'n gevoel bijna zelf op 't paard als ik die wedstrijden bekijk. Als je perse naar sport wilt kijken, kijk dan naar iets waar je wel wat aan hebt, zoals een goede schaakpartij/Mahjong/Go dan zul je zien dat die mensen WEL bijzondere prestaties neerzetten. Schaken vind ik nu weer uitermate slaapverwekkend. Saai en alleen voor echte liefhebbers leuk denk ik. Mahjongen doe ik wel eens zelf op de computer en vind dat wel een leuk spelletje om de gedachten bij te verzetten. Had geen idee dat dit net als schaken ook als sport werd beoefend.

dArc
05-06-2004, 22:02
Origineel gepost door SocialSkilled Begrijp me niet verkeerd, paard rijden is op de blauwe ballen na, erg leuk om te doen. Het is alleen zo dat je op TV ziet dat het mannetje vrouwtje op het paard de meeste aandacht krijgt, terwijl juist die -naar mijn mening- geen ene moer doet. Vergis je niet! Als ruiter is het hard werken geblazen om je paard datgene te laten doen wat je wil dat ie doet. Geloof maar dat je -zelfs met goede conditie- flink moe bent na 't afleggen van een parcours. Niet omdat je het paard moet dwingen om te doen wat jij wilt, maar omdat je hem op het juiste moment moet laten afzetten om de sprong goed te kunnen halen. Een paard dat springen niet zelf leuk vind zal nooit een fatsoenlijk parcours leren lopen en dus ook zeker niet in de topsport terecht komen. Veel paarden blijken juist graag voor en met je te willen werken. De ene zal duidelijk enthousiaster zijn op dressuurgebied en de ander leeft zich helemaal uit in een military. Een paard wat 't niet naar z'n zin heeft zie je ook echt een verveelde indruk maken. Sommigen zijn op hun best al recreatiepaard waarbij ze gewoon lekker een beetje door 't bos of langs 't strand mogen crossen.

klonbyz
06-06-2004, 00:45
Origineel gepost door Sensabillah Voetballen kijken gaat voor verjaardag vrouw Ruim eenderde van alle mannen kijkt televisie als hun echtgenote haar verjaardag viert op dezelfde dag dat het Nederlands elftal speelt. Bezoek kijkt mee Voor onderzoek van Intomart in opdracht van het tv-programma 'Wat zou jij doen?' werd mannen gevraagd wat ze zouden doen als hun vrouw jarig is op een dag dat Oranje speelt: 37% antwoordde dat hij sowieso voetbal kijkt. Of het verjaardagsfeest wordt verschoven óf het bezoek moet meekijken. Romantisch avondje Eén op de zes mannen slaat een romantisch avondje af en kiest voor een avond bier en voetbal, als zijn vrouw hem voor de keuze stelt. Eén op de tien mannen gaat zelfs zover dat hij zijn aanstaande huwelijksdag zou verschuiven als het Nederlands elftal op hetzelfde moment moet aantreden. Belangstelling Intomart ondervroeg 400 mannen die al dan niet belangstelling voor voetbal hebben. En dan vinden ze het vreemd dat de meeste vrouwen een gruwelijke hekel aan voetbal hebben. Zo fokking irritant als vrouwen tijdens een spannende wedstrijd om aandacht gaan lopen vragen...............dat moet je als man zijnde ook niet proberen als ze Oprah of een of andere vage soap zitten te bekijken.

Sellatin
06-06-2004, 01:37

voor mij is voetbal ook het belangerijkste wat er is...als ik visite heb, dan doe ik echt mooi de tv niet uit, of zet het geluid zachter...ze kijken maar mee en zwijgen...en anders gaan ze maar weer weg, en komen ze later maar terug

Pagina's : [1] 2