Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help !!! Taxi Onderneming

marokkaansenerd
28-10-2009, 20:42

salaam mou3aleikoem Wie kan mij helpen. Ik heb sinds een half jaar mijn Taxi pas gehaald. maar ben nog niet begonnen met werken. ik zou heel graag iemand willen kennen die een taxibedrijf heeft zodat ik bij die gene kan pachten ( pachten houd in dat ik bij jou zogenaamd in dienst ben terwijl ik zelf werk) Ik betaal je per week de afgesproken bedrag. ongeacht ik winst of verlies draai. Ken jij iemand die een taxibedrijf heeft of heb jij zelf een taxibedrijf PM mij dan A.u.b Wa 3aleikoem salaam

marokkaansenerd
30-10-2009, 10:39
Up kom op mensen help me !

moslima_lady
30-10-2009, 11:16
mijn man werkt ook als taxi chaffeur...bij zijn vriend...misschien dat je bij zijn vriend ook kunt werken....ik zal het tegen mijn man zeggen en dan pm ik je later... ps tis wel dat die vriend van me man in amsterdam woont..is dat een probleem...

marokkaansenerd
30-10-2009, 11:24
mijn man werkt ook als taxi chaffeur...bij zijn vriend...misschien dat je bij zijn vriend ook kunt werken....ik zal het tegen mijn man zeggen en dan pm ik je later... ps tis wel dat die vriend van me man in amsterdam woont..is dat een probleem... is goed alvast bedankt. Nee Amsterdam is geen probleem.