Bekijk originele versie : Jullie ervaringen met Negeffa:Fatima Shokrani,Jamila badri,Meryem??
Heb even hulp nodig..Wat was jullie ervaring met bovengenoemde negeffat? Ooh ja Hikmat ook.
cammillia
05-06-2004, 17:56
Jamila badri is een goeie!!
Ze kan het echt goed, ga anders bij haar langs.
groetjes
Origineel gepost door cammillia
Jamila badri is een goeie!!
Ze kan het echt goed, ga anders bij haar langs.
groetjes
Sjal 't doorgevuh:D
oem_ismael
05-06-2004, 18:57
jahh zeker neem badrie ze is toppie!! echt super vrouwtje
Origineel gepost door oem_ismael
jahh zeker neem badrie ze is toppie!! echt super vrouwtje
Weet iemand hoeveel ze rekent per jurk, en of ze uit amsterdam komt?
oem_ismael
05-06-2004, 19:01
ze komt uit amsterdam en ik geloof iets van 120 per jurk dus zeker niet duur!! als je kijkt naar andere voor 200 euro per jurk
Origineel gepost door oem_ismael
ze komt uit amsterdam en ik geloof iets van 120 per jurk dus zeker niet duur!! als je kijkt naar andere voor 200 euro per jurk
Key heb je een nr voor me?
minous21
05-06-2004, 19:54
Ga je trouwen Ouidath....?
oem_ismael
05-06-2004, 21:06
Origineel gepost door 0uidath
Key heb je een nr voor me?
natuurlijk en doe haar de groetjes van me
0612708266
p.s ik vraag het hoor of je dat hebt gedaan ;)
Jamila leeft zich iedere weer in in de persoonlijke situatie en omstandigheden van de toekomstige bruid. (emphatie). Ze stemt dit af met haar eigen innerlijk gevoel hoe ze dit het beste kan laten aansluiten met alle uiterlijkheden zoals bruidsjaponnen - haartooi - smink en dergelijk. Dat maakt Jamila anders. Dat maakt Jamila uniek als negeffa.
El Cid Abdellah
Origineel gepost door minous21
Ga je trouwen Ouidath....?
Ja:D
Ooit:hihi:
mimi_tangaouia
07-06-2004, 00:44
anisa uit osdorp is een goede zij komt uit tetouan en heeft hele mooie jurken zij heeft een amira jurk van versace stof en bijbehorende versace sieraden heel mooi en zij vraagt 150 per jurk
beni_bouyachie
07-06-2004, 00:49
versace stof ??? Wat moeten we daar onder verstaan ?? Toch niet dat stoff dat helemaal bedrukt is met versace logo s inclus naam???
mimi_tangaouia
07-06-2004, 00:53
Origineel gepost door beni_bouyachie
versace stof ??? Wat moeten we daar onder verstaan ?? Toch niet dat stoff dat helemaal bedrukt is met versace logo s inclus naam???
het is niet bedrukt met logo
Mysticalia
07-06-2004, 12:43
Origineel gepost door 0uidath
:)
waarom nog 4dagen lid? :confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.