Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Probleem met me ipod

Casaouia_
28-10-2009, 19:26

Hé mensen, Ik heb dus een Ipod nano, Maar die knopjes doen het niet !? Als ik het aansluit op mijn PC of laptop dan laad het wel gewoon op en je kan er ook gewoon liedjes opzetten. De verlichting doet het nog en al. Maar zodra ik druk op die menu/play of gewoon met me vinger erop rondraai dan reageert het niet:S Mischien iemand enig idee waardoor dit kan komen ?? Alvast bedankt !

APPIE_MOCROO
29-10-2009, 01:05
miss resetten? Menu en middenknop tegelijk ingedrukt houden voor ongeveer 15 seconden?

Casaouia_
29-10-2009, 11:35
Ja heb ik ook al gedaan maar het reageert niet heel raar.

APPIE_MOCROO
29-10-2009, 15:17
Herinstalleren via Itunes ook niet?

Casaouia_
29-10-2009, 18:38

Nee ook niet, dat heb ik ook al gedaan ..

moonwalker
29-10-2009, 20:52
Komt vaker voor bij Ipods. Loopt gewoon vast. Als je nog garantie hebt, breng het terug, dan krijg je binnen een paar weken een nieuwe. Heb je geen garantie, dan wordt het moeilijker.

moonwalker
29-10-2009, 20:57
Casaouia: wat je nog kunt proberen te doen: Houd de Menu knop en de middelste cirkeltje tegelijk vast, totdat het scherm zwart wordt. Laat dan los en kijk wat er dan gebeurt.

APPIE_MOCROO
30-10-2009, 15:00
miss resetten? Menu en middenknop tegelijk ingedrukt houden voor ongeveer 15 seconden? Laat ik mezelf even quoten:

moonwalker
30-10-2009, 16:15
Laat ik mezelf even quoten: Dan blijft haar alleen maar de optie om terug naar de winkel te gaan. @Topicstarter: Probeer de batterij op te laden en kijk dan of het nog steeds niets doet. Anders moet je gewoon naar de winkel terug.

Casaouia_
30-10-2009, 18:31
Dan blijft haar alleen maar de optie om terug naar de winkel te gaan. @Topicstarter: Probeer de batterij op te laden en kijk dan of het nog steeds niets doet. Anders moet je gewoon naar de winkel terug. Dankje, Ja ik zal wel terug moeten naar de winkel dan Alleen ben de bon kwijt maar het moet vast nog ergens liggen word maar even zoeken ! Nee als ik het oplaad dan laad 't gewoon op en hij doet zeg maar gewoon heel normaal alleen de knopjes reageren niet. Naja nogmaals bedankt !