Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zo'n dag waarop alles perfect lijkt te gaan....or not....

Pagina's : [1] 2

saidaaatje
21-11-2002, 22:11

ik vroeg me dit af.......soms heb ik een dag en dan lijkt alles goed te gaan...je voelt je echt gelukkig en je weet waarvoor je leeft...tentamens goed gemaakt...leuke vrienden gemaakt...op school en je werk gaat t goed en je voelt je lekker in je vel.......maar als dit dus het geval is bij mij ga ikmeteen weer negatief denken....van dit is toch maar ff morgen gebeurt er toch weer iets waardoor me leven weer overhoopt gegooid word.......zo kun je eigelijk nooit genieten van leuke dingen omdat je telkens denkt dadelijk is t tcoh weer vorobij heel frustrerend is dat....... :( :( :(

zakia_1984
21-11-2002, 22:13
moet je afleren dat negatieve gedoe. zo'n dag heb ik gelukkig meestal de hele week. Lekker he

Chaimae
21-11-2002, 22:15
ja of je bent zo gelukkig en dan krijg je opeens slecht nieuws en dan voel je je helemaal miserabel omdat je aan de ene kant heel gelukig bent om iets en aan de andere kant voel je je k.ut om dat andere so iets als je me begrijpt :D

Military_Minded
Origineel gepost door saidaaatje ik vroeg me dit af.......soms heb ik een dag en dan lijkt alles goed te gaan...je voelt je echt gelukkig en je weet waarvoor je leeft...tentamens goed gemaakt...leuke vrienden gemaakt...op school en je werk gaat t goed en je voelt je lekker in je vel.......maar als dit dus het geval is bij mij ga ikmeteen weer negatief denken....van dit is toch maar ff morgen gebeurt er toch weer iets waardoor me leven weer overhoopt gegooid word.......zo kun je eigelijk nooit genieten van leuke dingen omdat je telkens denkt dadelijk is t tcoh weer vorobij heel frustrerend is dat....... :( :( :( Weet je...dat heb ik ook vaak....maar het houd je wel alert!!!! Maar ben je ook zo para als ik ben?? P-

saidaaatje

hoe leer je dat af??dor positief denken maarre das na 1 minuut meestal al over....:(

cheetah
21-11-2002, 22:16
ja.. zoals dat iemand dierbaar, althans dat denk je, over iets ergs gelogen heeft :(

saidaaatje
21-11-2002, 22:16
JUIST CHEMIIEE JIJ SNAPT T HELEMAAL......

saidaaatje
21-11-2002, 22:17
JA CHEETAH DAT HEEFT ME DAG VERPEST TE IK DAT HOORDE VANMIDAAG DAMZZ

zakia_1984
21-11-2002, 22:18
je leert het af, door te proberen te genieten van het moment. En accepteren dat het nu zo is en morgen misschien niet, en als het morgen erg is, so what, je kan niet alle dagen van de week superhappy zijn

saidaaatje
21-11-2002, 22:19
Origineel gepost door Military Minded Weet je...dat heb ik ook vaak....maar het houd je wel alert!!!! Maar ben je ook zo para als ik ben?? P- para???wayowwwwwww ik ben echt para....echt soms last van dwangneuroses :D :D

Chaimae
21-11-2002, 22:20
Origineel gepost door cheetah ja.. zoals dat iemand dierbaar, althans dat denk je, over iets ergs gelogen heeft :( juist da had ik vandaag en gister nu ook

saidaaatje
21-11-2002, 22:20
Origineel gepost door zakia_1984 je leert het af, door te proberen te genieten van het moment. En accepteren dat het nu zo is en morgen misschien niet, en als het morgen erg is, so what, je kan niet alle dagen van de week superhappy zijn dus gewoon vooruit kijken naar de komende dag...hmmmmmm

ZiLaaL
21-11-2002, 22:21
Stay down to earth!! Wees reeel in zaken, dat helpt om niet gekwetst te worden. En mocht je gekwetst raken, zie het als een ervaring en leer ervan. Daarnaast moet je ook van je mooie dagen genieten, en vergeet de minder leuke dagen; die gaan even snel voorbij als de goede dagen.

saidaaatje
21-11-2002, 22:22
hjah na vanmiddag...echt een n*** streek van I..........

Chaimae
21-11-2002, 22:23

Origineel gepost door saidaaatje JUIST CHEMIIEE JIJ SNAPT T HELEMAAL...... zo een gevoel had ik gisteren ik kwam van school en toen ging alles perfect (kwas in de wolken :D) en toen las ik het over ihsane en toen voelde ik me *** en als ik moest lachen voelde ik me schuldig ik ken haar neit maar toch....... enm nu zie je weer da gedoe dat ze liegt ik snap er neits meer van ik ben in de war :confused:

Pagina's : [1] 2