Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waar gaat jullie liefde naar uit.

Pagina's : [1] 2

thement_return
05-06-2004, 16:42

FERRY MAROC OF TRANSMEDITERIANNA En waarom juist die boot :zwaai:

LHBIBAA
05-06-2004, 16:44
euro ferry via sebta is super snel 20 min. en liever geen marokkaanse boot vertrouw ik nie zo

missriffia03
05-06-2004, 16:48
wat zijn dan de maroc boten ik ga altijd met vliegtuig dit jaar met de auto dus welke raad je aan naar tanger en hoe lang vaart ie erover

hajarchatlady
05-06-2004, 16:51
Als ik jou was..zou ik de snelste boot nemen....die 2 uur duurt..je moet alleen zitten..niet opstaan en de hele tijd vast met de gordel om :D lijkt k*t..maar toch...je bent er zo in maroc..alleen naam vergeten...weet niet meer hoe die heet...

thement_return
05-06-2004, 16:52

Origineel gepost door L'HBIBA euro ferry via sebta is super snel 20 min. en liever geen marokkaanse boot vertrouw ik nie zo ja geef mij maar ook een spaanse boot. Die van marokko vertrouw ik ook niet en die zit trouwens ook altijd heel erg vol

thement_return
05-06-2004, 16:53
Origineel gepost door hajarchatlady Als ik jou was..zou ik de snelste boot nemen....die 2 uur duurt..je moet alleen zitten..niet opstaan en de hele tijd vast met de gordel om :D lijkt k*t..maar toch...je bent er zo in maroc..alleen naam vergeten...weet niet meer hoe die heet... Ik weet wel welke je bedoeld maar die duurt geen 2 uurtjes maar 3 of 4 uurtjes. Die is ook van spanje maar je wordt er zo misselijk van

hajarchatlady
05-06-2004, 16:53
Origineel gepost door L'HBIBA euro ferry via sebta is super snel 20 min. en liever geen marokkaanse boot vertrouw ik nie zo ] wejooww..20 minuten..!!!

misz_sanae
05-06-2004, 16:55
naar tanga heb je toch ook een boot van 30 min...ik kom zelf uit nador en wij nemen een boot van 8 uurtjes lang..lijkt erg maar het is echt heel erg gezellig...nou ik wens je veel plezier dit jaar......

thement_return
05-06-2004, 16:56
Origineel gepost door misz_sanae naar tanga heb je toch ook een boot van 30 min...ik kom zelf uit nador en wij nemen een boot van 8 uurtjes lang..lijkt erg maar het is echt heel erg gezellig...nou ik wens je veel plezier dit jaar...... 8 uurtjes dus ferry maroc is dat Waarvan je de motor onder je hoort :hihi:

hajarchatlady
05-06-2004, 16:57
Maar ik doe relaxt..ga niet in de boot..lekker snel met de vliegtuig.....:D is beter.....van alles..vind ik dan..:D

Marrakchia_86
05-06-2004, 16:57
EURO FERRY.... lekker snel!!!! Maar ik heb lieverd ie boor die er 2 uur over doet, vind ik veel leuker, lekker genieten in de boot van de omgeving hmmmmmm heerlijk...

thement_return
05-06-2004, 16:58
Origineel gepost door hajarchatlady Maar ik doe relaxt..ga niet in de boot..lekker snel met de vliegtuig.....:D is beter.....van alles..vind ik dan..:D Groot gelijk. Maar ik ga eerst met de vliegtuig en dan met de boot :hihi:

thement_return
05-06-2004, 16:58
Origineel gepost door Marrakchia_86 EURO FERRY.... lekker snel!!!! Maar ik heb lieverd ie boor die er 2 uur over doet, vind ik veel leuker, lekker genieten in de boot van de omgeving hmmmmmm heerlijk... Langer in de boot is leuk en gezellig. Vooral als je leuke dolfijntjes ziet ;)

bint_duh_bledie
05-06-2004, 17:03
Origineel gepost door L'HBIBA euro ferry via sebta is super snel 20 min. en liever geen marokkaanse boot vertrouw ik nie zo ja vertrouw die marokkaanse boten niet mijn man is in maart naar marokko geweest met de auto terug weg op de boot stond die gewoon inneens stil midden in de oceaan na twee uur kwam er een bootje iets brengen volgens mij was de tank gewoon leeg zo dom :confused:

DOUKALIA18
05-06-2004, 17:04

ja maar als je in die van 20 min zit kan je niet een normaal na de wc toe lopen

Pagina's : [1] 2