Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie is momenteel bezig met IVF

moi28
28-10-2009, 13:58

hallo dames, wie is er momenteel bezig met ivf zou graag mijn ivf procedure met haar willen delen. dus wie er nu mee bezig is hoor het graag. of pm me. ik heb even een vraag die momenteel bezig is met het spuiten van decapetyl in je buik, als je het in je buik spuit en vloeistof gaat naar binnen hebben jullie dan geen pijn. Ik namelijk wel en dan zet er zo een bultje op alsof ik gestoken ben door iets giftigs. nou hoor graag jullie verhaal. Ps. dit is wel account van mijn vriendin omdat ik zelf niet heb maar jullie kunnen hier gewoon opreageren. Groetjes

Ilovecartman
28-10-2009, 22:05
Je moet hem 10 min van te voren uit de koelkast halen en dan een beetje warm wrijven, je mag hem ook in je boven been spuiten als je dat fijn vindt....

moi28
29-10-2009, 12:18
Je moet hem 10 min van te voren uit de koelkast halen en dan een beetje warm wrijven, je mag hem ook in je boven been spuiten als je dat fijn vindt.... o dat hebben ze er niet bij gezegd maar spuit jij het ook nu elke dag wat als je ongi wordt moet je dan gelijk ziekenhuis bellen. en moet je dan stoppen met decapeptyl of niet.

xshemsix
21-11-2009, 10:49
hoe is t afgelopen???