Bekijk originele versie : Wat denk / voel je als je je ex ziet waarvoor je nog een beetje voelt ?
SweetBerkania
05-06-2004, 16:21
Als ik me ex zie dan wil ik het liefs naar hem toe rennen en hem omhelzen maar aan de andere kant haat ik hem zo erg op dt moment dat ik wil gaan schelden tegen um :confused:
The Love Life Is A Bitch!
SweetBerkania
05-06-2004, 16:25
Clitcorrector hahahahahha
gatverdamme wat een afschuwelijke eikel denk ik dan! dat ik daar mij tijd aan verspeelde...
SweetBerkania
05-06-2004, 16:32
happy1 ja zo denk ik dan ook maar aan de andere kant heb ik nog wel gevoellens voor hem en dan blijf ik die negatieve gedachten in me houden zodat ik hem vergeet!
ik voel geen ene zand korrel om hem... dus nee ik voel alleen afschuw..
Marrakchia_86
05-06-2004, 16:39
Origineel gepost door SweetBerkania
Als ik me ex zie dan wil ik het liefs naar hem toe rennen en hem omhelzen maar aan de andere kant haat ik hem zo erg op dt moment dat ik wil gaan schelden tegen um :confused:
The Love Life Is A Bitch!
Als je een Moskee ziet, zou je er dan ook zo snel mogelijk heen willen rennen en willen gaan bidden tot Allah (swt), voor al je zonden die je hebt gemaakt.... (bijvoorbeeld de zonden met je ex)
Merjoema
05-06-2004, 16:43
Origineel gepost door Marrakchia_86
Als je een Moskee ziet, zou je er dan ook zo snel mogelijk heen willen rennen en willen gaan bidden tot Allah (swt), voor al je zonden die je hebt gemaakt.... (bijvoorbeeld de zonden met je ex)
Masha'Allah voor je reactie!!!! Twarkelah 3liek!!!
Salamwa3alaykoem...
miss_saliha
05-06-2004, 18:57
Tfoe!
CatherinaZjones
05-06-2004, 20:33
:hihi: sorry sweetberkania.. i know how you feel je kunt me pm'en als je wilt praten.. same shit here ;)
:hihi: ik moest lachen om die reacties hierboven.. :hihi: damn.. :jammer:
mohiem.. no comment daarover
...ontwijken die handel...
mister_ano
05-06-2004, 20:39
had ik zo een slechte smaak??
..en ergens in je achterhoofd zwerft dat woord rond: b!tch...
mister_ano
05-06-2004, 20:45
inderdaad...alleen zal ik het maar niet hard op zeggen.......ze was drie bij drie
maar jah de tactiek is om geen exen te hebben...simpelweg begin er niet aan...een vrouwtje is meer dan voldoende..
HalfBlood
05-06-2004, 20:47
Tliefst loop ik weg of ontwijk ik haar Allahoe 3alim dalijk begint ze wa7d scene ofzo .. :D..
...of zoek er een die op lange afstand woont...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.