Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : In een tehuis? of bij jou thuis?

rahmona
21-11-2002, 20:43

Stel je ouders zijn echt zo oud geworden dat ze echt niet meer opzichzelf kunnen wonen ze hebben dag en nacht hulp nodig, met hun huishouding, boodschappen enz enz...Wat doe jij? stop je ze in een tehuis of neem je ze bij jou in huis? Wat zou je doen als je ze thuis neemt en je partner wil dit absoluut niet. vertel vertel :zwaai:

ZiLaaL
21-11-2002, 20:45
ze komen bij mij inshallah. Zo hoort het ook gewoon, ook in het westen.

Onslaught
21-11-2002, 20:46
nooi zullen ze is een thuis gaan:D never over my dead body

tharifith
21-11-2002, 20:48
Origineel gepost door Onslaught nooi zullen ze is een thuis gaan:D never over my dead body je haalt de woorden uit mijn mond, nooit maar dan ook nooit!!!!!

xxTigerxx
21-11-2002, 20:50

Origineel gepost door rahmona Stel je ouders zijn echt zo oud geworden dat ze echt niet meer opzichzelf kunnen wonen ze hebben dag en nacht hulp nodig, met hun huishouding, boodschappen enz enz...Wat doe jij? stop je ze in een tehuis of neem je ze bij jou in huis? Wat zou je doen als je ze thuis neemt en je partner wil dit absoluut niet. vertel vertel :zwaai: o ja...Na je 35 jaar van hun leven hebt genoten schop je ze een tehuis in! No Way! Mn ouders gaan op mn bed slapen en ga wel op de grond als je mij begrijpt...

rahmona
21-11-2002, 20:50
En als jullie partners dat nou absoluut niet zien zitten? wat dan, dat lijkt mij nou verdomd moeilijk.....

RaZer
21-11-2002, 20:51
Als me partner niet wil dan zal zij maar het huis uitgaan! Maar mijn partner zal dat nooit doen (hoop ik). Zowel dan heb ik toch een foute keus gemaakt en kan ze alsnog weg en leef ik maar alleen met me ouders!! :zwaai:

Nounousa
21-11-2002, 20:51
BiJ MIJ In HuIsSssS ZEKER NieT iN EeN TEhUiS!!!!! Nu NiEt, StRaKs NiEt, NOOIT NiEt!!! mIjN MaMa En PaPa HeBbEn HuN HeLe LeVeN GeLeEfD VoOr MiJ.... DaN KaN Ik Ze ToG NieT In EeN TeHuIs DuWeN??????:D

rahmona
21-11-2002, 20:55
Kijk hier zijn wij het allemaal mee eens, ik begrijp niet dat Nederlanders dit kunne doen, ze stoppen ze in een tehuis en gaan een keer in de week even kijken hoe het met oma en opa gaat. Echt vreselijk....Zo goed worden ze daar ook niet verzorgt, het gaat namelijk heel slecht met de verzorging hier in Nederland....Te weinig geld en te weinig personeel.....

xxTigerxx
21-11-2002, 21:03
maar rahmona! waarom stel jij deze vragen aan ons terwijl je het antwoord al weet? neem aan dat er een zware onderscheid is tussen onze cultuur en met die van hun...