Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom doen alle vrouwen aan

Pagina's : [1] 2

LZN
05-06-2004, 15:13

waarom moeten jullie meisjes altijd roddelen is dat in ofzo maken altijd van een mug een olifant kunnen nooit wat voor zichzelf houden.

thement_return
05-06-2004, 15:15
Origineel gepost door levuuuh waarom moeten jullie meisjes altijd roddelen is dat in ofzo maken altijd van een mug een olifant kunnen nooit wat voor zichzelf houden Het is niet alleen de vrouwen die kunnen roddelen. De mannen zijn daar ook heel goed in. En achteraf heel schijnheilig overkomen. :rolleyes:

thement_return
05-06-2004, 15:20
Origineel gepost door levuuuh maar meisjes kunnen niet zonder :hihi: nee jongens niet dan :hihi: Het zijn ook de jongens die van een kleine muis een olifant maakt. Groep jongens die in de stad zijn. He kijk haar dan shit he dat is toch de dochter van die en die. Nou moet je kijken wat ze aan heeft. Schandalig. Poosje later. He karim heb je gezien wat karima aan had een kort rokje en ze liep met een holandia niet normaal en wel hand in hand Die hollander en die hand in hand die doen ze erbij he. want een kleine muis moet een grote olifant worden.

Azzzizzz
05-06-2004, 15:22
Origineel gepost door levuuuh maken altijd van een mug een olifant Olifanten worden met uitsterven bedreigd, en muggen zijn er zal..vandaar... nou doen de meisje iets voor de natuur is het weer niet goed.....

thement_return
05-06-2004, 15:24

Origineel gepost door levuuuh hahahhahahha maar bij jullie is het erger jullie doen sneaky als ze iemand zien gaan ze die verhaal overdrijven :giechel: Alhamdolilah ben ik niet zo type die van roddelen houdt. Wat bereik je ermee niks toch. Alleen maar moeilijkheden. Klopt genoeg die van het verhaal een hele andere verhaal van gaan maken. Daar ben ik het met je eens ;)

Azzzizzz
05-06-2004, 15:25
Origineel gepost door levuuuh hahahhahahah :lol: ze doen het altijd :bril: nee, ze moeten op een gegeven moeten ophouden... stel je voor dat op een warme zomernacht olifanten je kamer binnen lopen, inplaats van binnenvliegende muggen... roddelen, maar met mate is dan mijn advies...

thement_return
05-06-2004, 15:27
Origineel gepost door levuuuh roddelen is bij oude marokkaanse vrouwen het poluairst :stout: Misschien. Niet iedereen ;)

Lady_moi
05-06-2004, 15:27
Iwa safé ik praat nie veel laat staan gaan roddellen Hchouma bro Origineel gepost door levuuuh waarom moeten jullie meisjes altijd roddelen is dat in ofzo maken altijd van een mug een olifant kunnen nooit wat voor zichzelf houden

Lady_moi
05-06-2004, 15:35
Ik ontken nie ik zeg gewoon da ik nie doe :D ps: Ontkennen is bekennen :D Origineel gepost door levuuuh zit iedereen nu te ontkennen ofzo :D ik zie elke meisje roddelen of liegen me ogen alleen

thement_return
05-06-2004, 15:39
Origineel gepost door Lady_moi Ik ontken nie ik zeg gewoon da ik nie doe :D ps: Ontkennen is bekennen :D :haha: foei

alhoceimachaima
05-06-2004, 17:21
ik roddel niet over andere mensen kan me niet een schelen wat hun doe ik zie een van de meisje wie ikniet mag roken en een hoofdoek enzo als het iemand anders was had ie het allang door vertelt maar nee ikhou me mond is beter voor me roddelen brengt je alleen maar in mashakiel

Lady_moi
05-06-2004, 17:23
Nee want ik ontken nie :D Ik doe er gewoon nie aan en klaar da intresseer mij nie wat de anderen doen :rolleyes: Soms denk ik da jongens straffer zijn in roddellen dan de dames :jammer: 'Hey sahbi heb je die chick gezien met die ene gozer' :kwaad: Origineel gepost door levuuuh dus je bekent :rolleyes: roddelen is ongezond

Lady_moi
05-06-2004, 17:24
Jij bent ook een vrouw dus gij zijt ook een roddellaar :) Volgens levuuh dan :D Origineel gepost door thement_return :haha: foei

mister_ano
05-06-2004, 17:40
ons hele cultuur is daarop gebasseerd...waar staan marokkanen bekend om bijelkaar? mensen letten teveel op andere..en vergeten zichzelf

mister_ano
05-06-2004, 17:42

we eten elkaars vlees...heerlijk he zo een sate stokje mokroe vlees(van je broeder of zuster)

Pagina's : [1] 2