Bekijk originele versie : Oproep inenting Mexiaanse griep
Mjin dochtertje heeft een oproep gekregen voor inentening Mexiaanse griep, nu hoor ik veel voor en nadelen, ikw eet niet wat ik moet doen, doen of niet?
AbouRfissa
27-10-2009, 19:07
Mjin dochtertje heeft een oproep gekregen voor inentening Mexiaanse griep, nu hoor ik veel voor en nadelen, ikw eet niet wat ik moet doen, doen of niet?
medicijnen zijn zoo slecht voor je lichaam (ongezond) , als ik jou was zou ik het NIET doen , laat je lichaam zelf die antibiotica maken , PUUR NATUUR
alhob_3adab
27-10-2009, 19:10
niet doen
medicijnen zijn zoo slecht voor je lichaam , als ik jou was zou ik het NIET doen , laat je lichaam zelf die antibiotica maken
Mijn dochtertje zit in een risicogroep, vanwege haar allergieen en astma, ze is hamdolilah bijna nooit ziek weet niet wanneer ze voor het laatst griep had. Maar mijn ouders zijn ook opgeroepen en hebben besloten om het niet te doen, om dat er teweinig onderzoek naar gedaan is... ik ben bang als ik het niet doe dat ze erg ziek word en te weinig resistent is, je hebt zelf gezien dat er gezonde kinderen ook er dood aan kunnen gaan :jammer:
prenatal
27-10-2009, 19:15
Wallah ik weet het ook niet. ik heb die oproep ook gekregen.....ben zwanger.
Ik wou net deze topic openen.Niet meer nodig dus.IK heb ook die oproep gekregen.Weet echt niet wat ik moet doen.
Mensen die tot risico groep behoren met name de zwangeren...die moeten het doen!!!
Doen dames ! Zeker als je behoort tot de risico groepen, want als je de griep krijgt is de risico groot dat je niet meer te redden bent. Ik ben zelf ook zwanger en heb me goed laten informeren door de huisarts.
( even voor de duidelijkheid, een innenting/ vaccinatie is geen medicijn! )
Maar de risicogroepen krijgen zowiezo de normale griepprik elk jaar.
En huisartsen zullen natuurlijk zeggen dat het heel belangrijk is om die mexicaanse griepprik te halen.Ze hebben heel veel besteld,en als iedereen nee zegt ,is er geen winst he,alles voor niks. Dus ik zou er nog een nachtje over slapen als ik jou was;) .
Weet zelf ook niet of ik het moet doen ofniet.
AbouRfissa
27-10-2009, 19:30
Mijn dochtertje zit in een risicogroep, vanwege haar allergieen en astma, ze is hamdolilah bijna nooit ziek weet niet wanneer ze voor het laatst griep had. Maar mijn ouders zijn ook opgeroepen en hebben besloten om het niet te doen, om dat er teweinig onderzoek naar gedaan is... ik ben bang als ik het niet doe dat ze erg ziek word en te weinig resistent is, je hebt zelf gezien dat er gezonde kinderen ook er dood aan kunnen gaan :jammer:
Ik heb een vriend van me hij is Dokter (neuroloog + geeft les op Uni) , een Marokkaan , had hem speciaal hierover gebeld , en gaf mij het advies om het NIET te doen , want er zijn weinig onderzoeken naar gedaan , en al die prikjes is 1 en al show , Geelzucht is ook een ziekte die Fataal kan zijn (ook besmettelijk) als men die heeft moet je alle contact met anderen vermijden , gezond eten en heel goed uitrusten .
Ik had vroeger astma en heb medicijnen voor heeeel lang gebruikt (13 jaar ongeveer) en hamdoulilah dankzij god en MIJN wil (niet van artsen) heb ik al die troep achter me gelaten en hamdoulilah 11 jaar later nooooit een pufje genomen of andere zooi .
Allah heeft ons geschapen om zelf ZELF antibiotica te produceren doordat je lichaam met verschillende griepen te maken krijgt raak je Imuun , je lichaam heeft alleen de tijd nodig , hoeveel mensen hadden de griep voordat er prikjes waren ?? wat kregen ze van de arts als advies ???
blijf thuis , goed uitzieken , waarom nu opeens wel die prikjes ?? ;)
AbouRfissa
27-10-2009, 19:32
Maar de risicogroepen krijgen zowiezo de normale griepprik elk jaar.
En huisartsen zullen natuurlijk zeggen dat het heel belangrijk is om die mexicaanse griepprik te halen.Ze hebben heel veel besteld,en als iedereen nee zegt ,is er geen winst he,alles voor niks. Dus ik zou er nog een nachtje over slapen als ik jou was;) .
In de Metro stond laatst een artikel dat enorm veel artsen die prik WEIGERDEN , en nu is het opeens van ja doe maar wel ;)
1 grote show
miss-Dior
27-10-2009, 19:32
allemaal kankerverwekkende troep.
lijd je dochter aan een af ander ziekte? waardoor ze een risico factor is.
In de Metro stond laatst een artikel dat enorm veel artsen die prik WEIGERDEN , en nu is het opeens van ja doe maar wel ;)
1 grote show
Jah toch,:rolleyes: straks gaan mensen dood door de bijwerkingen van die griepprikken niet van de mexicaanse griep zelf.
AbouRfissa
27-10-2009, 19:36
Lieve schat, mijn huisarts is familie dus ik hoef er geen nachtje over te slapen. Alle medische personeel krijgen deze innenting ook. De normale griepprik staat los van de Mexicaanse... De vaccinatie tegen de mexicaanse is voorzien van de wettelijke veiligheids en kwaliteitseisen.
waarom wil meer dan de helft van het medische personeel dan geen prikje ?? ;)
HoneyBee
27-10-2009, 19:37
Ik zit met het zelfde dillema voor mijn zoontje.
Hij krijgt donderdag de gewone griepprik en dan krijgt hij in november de mex. griepprik.
Ik ben bang dat wanneer ik het niet doe spijt ga krijgen mocht hem wat overkomen. Ik zou mezelf dat nooit vergeven en dat maakt daarom voor mij de keus erg moeilijk.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.