Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jarig!! Wat doen jullie dan?

fatimamarocgirl
27-10-2009, 17:42

Mijn vraag luidt dus als volgt: Wat doen jullie op je verjaardag? Ik ben binnekort jarig en normaal gesproken vier ik het nooit. Nu is het zo dat het me wel leuk lijkt om dit jaar wat te doen met vriendinnen, ook omdat we allemaal zo bezig zijn met studie/werk dat we haast geen tijd hebben voor elkaar. Tips? Wat kan je doen in omgeving Amsterdam/Leiden/Haarlem?

saraahx
27-10-2009, 17:44
ik ben ook bijna jarig over 2 dagen, dan ga ik met me vriendinnen uiteten en naar de bios en wat drinken.

fatimamarocgirl
27-10-2009, 17:45
ik ben ook bijna jarig over 2 dagen, dan ga ik met me vriendinnen uiteten en naar de bios en wat drinken. Maar is het dan de bedoeling dat jij het betaald? Ik wil namelijk best veel mensen uitnodigen..:p Alvast gefeliciteerd! Ik ben pas 24 november jarig

UmmAmar
27-10-2009, 18:05
Uhm doe helemaal niks. Lekker goedkoop:gniffel:

fatimamarocgirl
27-10-2009, 18:21

goedkoop is niet leuk... :(

UmmAmar
27-10-2009, 18:31
goedkoop is niet leuk... :( haha:hihi: Just kidding! Ik ben met m'n verjaardag wezen bowlen( Of toch blowen?) en daarna lekker hapje gegeten. Je kunt ook lekker thuis meiden uitnodigen.. Allemaal in jurken ( marokkaanse?) en dan komen ze eten. Lekker dansen enz. leuke activiteiten, misschien nog een vorm van entertainment of een leuk filmpje. Kan ook mega gezellig zijn! ;)

somalig
27-10-2009, 18:43
ik wil zelf ook gwn met z'n allen uiteten of bios maar betaal je dan voor iedereen of niet? vorig jaar gingen we film kijken bij mij thuis, allemaal eten gekocht en m'n moeder ging nog dingen :D

LaDyyG_Mocriia
27-10-2009, 18:43
Ga gewnn naar de bioss daarnaa wat drinkenn..!! Of je maakt je bioss thuiss hahaha daarnaa lkker loss op gaan met ze allee op de muziekk hahaha..!! Had ik namelijk ook gedaaan..:)

fatimamarocgirl
27-10-2009, 20:13
oke, dank je wel meiden! Ik zal er nog even over nadenk..

Pearl_of_Rif
27-10-2009, 21:27
Ik was met mijn verjaardag alleen wat wezen drinken met mijn beste vriend en 2 vriendinnen. Had geen tijd om het uitgebreid te vieren. Maar het was uiteindelijk wel super gezellig ;)

jdidija2006
28-10-2009, 10:25
Waarom vieren jullie verjaardagen? Jullie zijn toch moslims neem ik aan?..

jdidija2006
28-10-2009, 10:27
Is het vieren van verjaardagen toegestaan? Vraag: Het vieren van een verjaardag is niet toegestaan. Nu beweren mensen dat sheich Fawaz gezegd heeft dat je wel met je familie samen mag komen om te eten en cadeautjes te geven. Zolang je maar niet ‘lang zal ze leven’ zingt en kaarsjes en andere toeters en bellen erbij betrekt. Klopt dit? Vraag ontvangen op 8 maart 2004 Antwoord: Alle lof zij Allah en vrede en zegeningen zij met Zijn Boodschapper. Dit is een leugen die over mij verteld wordt. Ik heb dit nooit toegestaan en ik zal dit ook nooit toestaan. Omdat dit valt onder het imiteren van de ongelovigen en de Profeet (vrede zij met hem) heeft dit verboden. Hij (vrede zij met hem) zei: “Wie een volk imiteert behoort tot hen.” (Aboe Daawoed en Ahmad) En Allah weet het beter. Sheich Fawaz Jneid

lady_rifia
28-10-2009, 17:02
Een jaartje dichter bij de dood, hoe kun je dat nou vieren?