Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe goed is sex besproken in het Marokkaanse gezin?

Pagina's : [1] 2 3

LZN
05-06-2004, 11:49

Hoe goed of hoe slecht is het onderwerp sex besproken in het het Marokkaanse gezin?.

Khanoussi
05-06-2004, 11:51
Leuke usernaam :D

naoual1985
05-06-2004, 11:54
Wat dacht je van helemaal niet bespreken..

dArc
05-06-2004, 12:10
Omdat je dat zelf niet wil, of omdat dat niet mag, Naoual?

roebla
05-06-2004, 12:28

Origineel gepost door dArc Omdat je dat zelf niet wil, of omdat dat niet mag, Naoual? Jij hebt maar 2 opties ! En stiekem hoop je dat het de 2e is !

dArc
05-06-2004, 12:45
Ik hoop allebei niet eerlijk gezegd, 't is in beide gevallen erg jammer voor beide partners in een liefdesrelatie.

NoisySilence
05-06-2004, 14:59
Achja, kaaskoppen houden het niet bij bespreken van het onderwerp sex met hun kroosten, ze praktiseren het zelfs met hen. "zal ik je rugje ff boenen, mijn liefste"...." ja pap, doe dat maar "......"jij hebt net zo'n zachte huid als je mama. lieverd"....."O is dat zo, pappa"....."heerlijk zacht ja, lieverd"......" heb ik ook zo'n grote achterwerk als mamma, pappa?"...... "Hier met die reet, jij vieze sl.et!" hahahahahaahahahah :lol:

grendel
05-06-2004, 15:01
Origineel gepost door NoisySilence Achja, kaaskoppen bespreken het onderwerp sex met hun kroosten, ze praktiseren het zelfs met hen. "zal ik je rugje ff boenen, mijn liefste"...." ja pap, doe dat maar "......"jij hebt net zo'n zachte huid als je mama. lieverd"....."O is dat zo, pappa"....."heerlijk zacht ja, lieverd"......" heb ik ook zo'n grote **** als mamma, pappa?"...... "Hier met die reet, jij vieze ****!" hahahahahaahahahah :lol: Je beschrijft het wel erg levendig, NS. Wishful thinking ?? :D

NoisySilence
05-06-2004, 15:08
Origineel gepost door grendel Je beschrijft het wel erg levendig, NS. Wishful thinking ?? :D Jij bent voorspelbaar, don't play the fool :D De handelingen van kaaskoppen gaan alle fantasieen te boven, ik hielt eigelijk nog vrij netjes moet ik zeggen :D

grendel
05-06-2004, 15:10
Origineel gepost door NoisySilence Jij bent voorspelbaar, don't play the fool :D De handelingen van kaaskoppen gaan alle fantasieen te boven, ik hielt eigelijk nog vrij netjes moet ik zeggen :D Voorspelbaarheid laat ik wel aan jou over. Daar ben jij meester in :D Maar wordt je bang of zo ? Jij en netjes houden...........hahahaha :D Don't play the fool, just be a fool, je hebt alle kwaliteiten daarvoor :D ;)

NoisySilence
05-06-2004, 15:21
Origineel gepost door grendel Voorspelbaarheid laat ik wel aan jou over. Daar ben jij meester in :D Maar wordt je bang of zo ? Jij en netjes houden...........hahahaha :D Don't play the fool, just be a fool, je hebt alle kwaliteiten daarvoor :D ;) Een kinderhand is snel gevult, zo zie je maar weer. NoisySilence begint vulgaire taal uit te kramen en Grendeltje is weer zoet als een little biatch :D Ik ben bang ja, vind je het gek, dadelijk wordt ik geband en komt men een argument om de hoek, dat NS een kinderlokker is :giechel: Over "playing the fool" en voorspelbaarheid gesproken :p

grendel
05-06-2004, 15:26
Origineel gepost door NoisySilence Een kinderhand is snel gevult, zo zie je maar weer. NoisySilence begint vulgaire taal uit te kramen en Grendeltje is weer zoet als een little biatch :D Ik ben bang ja, vindt je het gek, dadelijk wordt ik geband en komt men een argument om de hoek, dat NS een kinderlokker is :giechel: Over "playing the fool" en voorspelbaarheid gesproken :p De dag dat jij geband wordt zal een zwarte dag zijn voor dit forum. Elk forum heeft zijn forum-idioten. Tot de dag van vandaag vervul jij die rol met trots en complete overgave. Keep up the good work and keep me smiling :D

NoisySilence
05-06-2004, 15:40
Origineel gepost door grendel De dag dat jij geband wordt zal een zwarte dag zijn voor dit forum. Elk forum heeft zijn forum-idioten. Tot de dag van vandaag vervul jij die rol met trots en complete overgave. Keep up the good work and keep me smiling :D Ik moet nu alleen nog opslag vragen voor mijn diensten, regel jij dat ff met beheer?. :D Idioten doen het goed in deze idiote maatschappij, ze kunnen er zelfs hun brood mee verdienen :giechel: Idioterie rules!

grendel
05-06-2004, 15:42
Origineel gepost door NoisySilence Ik moet nu alleen nog opslag vragen voor mijn diensten, regel jij dat ff met beheer?. :D Idioten doen het goed in deze idiote maatschappij, ze kunnen er zelfs hun brood mee verdienen :giechel: Idioterie rules! Kijk, now you are talking business :D Er is net een vacature vrij : http://www.nu.nl/news.jsp?n=333818&c=22

MELILLENSE
05-06-2004, 15:51

Waarom moet sex beproken worden in het Marokkaanse gezin? De bedoeling is uiteindelijk om ooit sex te bedrijven met iemand buiten het gezin... Of ligt dat soms anders binnen het Nederlandse gezin? MELILLENSE :belgie:

Pagina's : [1] 2 3