Bekijk originele versie : wie kies je??
mimi_tangaouia
21-11-2002, 19:41
stel je voor dat wij ( alle leden van dit forum) met zijn allen op een eiland woonde en dat we afgezonderd waren van de bewoonde wereld
en nu is mijn vraag wie kies jij als huwelijkskanidaat, met wie zou jij je leven willen delen op dat eiland??
Kadir natuurlijk. valt er tenminste nog wat te beleven... hahahahahahhaaahahahaha
Salaam alekouim..
Ik kies Elmarocain kijken of tie wel echt zo een geweldige echtgenoot is..hij heeft zo een hoge dunk over zichzelf..dus..:ego:
Wassalamoe alekouim..
mimi_tangaouia
21-11-2002, 19:46
Origineel gepost door Nadiah
Kadir natuurlijk. valt er tenminste nog wat te beleven... hahahahahahhaaahahahaha
kadir hahhahahahahaha ben benieuwd wat hij ervan zal zeggen en wie hij kiest
mimi_tangaouia
21-11-2002, 19:48
Origineel gepost door Kenitrya
ik kan niet kiezen... :(
je moet kiezen weet je wat hier heb je een lijstje en daar moet je uit kiezen
misschien helpt dat wel
boyfriend
military minded
onslaugt
grapetrui
Ehmmm... tja.. Roosje.. maar die is al zie ik al zovaak thuis... :D
Mag ik er ook meer kiezen? ? ?
Dan worden het, Onslaught, xxTigerxx, Gebroken, Beppie Truus, Soumaya1, Mimi_tangaouia, Saidaaatje, Harlem69, Enrique20 denk ik dan.. Maar het mag er maar een zijn toch? :D
Voor onslaught....kunnen we samen over Dragonball kletsen.....en volgens mij is hij wel aardig....
mimi_tangaouia
21-11-2002, 19:52
Origineel gepost door cheetah
Ehmmm... tja.. Roosje.. maar die is al zie ik al zovaak thuis... :D
Mag ik er ook meer kiezen? ? ?
Dan worden het, Onslaught, xxTigerxx, Gebroken, Beppie Truus, Soumaya1, Mimi_tangaouia, Saidaaatje, Harlem69, Enrique20 denk ik dan.. Maar het mag er maar een zijn toch? :D
maar met wie zou je dan willen trouwen
Nounousa
21-11-2002, 19:53
ik wil ONSLAUGHT....
I LOVE DBZ!!!!!!!:D:D:D:D:D
mimi_tangaouia
21-11-2002, 19:53
Origineel gepost door rahmona
Voor onslaught....kunnen we samen over Dragonball kletsen.....en volgens mij is hij wel aardig....
wel aardig?? hij is echt een gave gozer een topvent ik heb hem gesproken en hij is super lief!!! :Iluvu: :Iluvu:
xxTigerxx
21-11-2002, 19:56
Origineel gepost door mimi_tangaouia
je mag toch volgens de islam meerdere liefdes in je leven nemen?
wel aardig?? hij is echt een gave gozer een topvent ik heb hem gesproken en hij is super lief!!! :Iluvu: :Iluvu:
ik ken hem niet zo lang maar als jij het zegt dan is het ook zo....Onslaught je hebt het helemaal gemaakt bij mij ;)
eeehmmm met jou :D
mimi_tangaouia
21-11-2002, 20:03
Origineel gepost door xxTigerxx
je mag toch volgens de islam meerdere liefdes in je leven nemen?
ja wat jij wil
nu ben ik wel benieuwd naar wie jij wil gaan trouwen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.