Bekijk originele versie : Opzoek naar.........HELP!
DesertNomad
26-10-2009, 16:30
[Salam lieve mensen,
Ik wil inch'Allah mijn weekend een nuttige invulling geven. Ik wil graag meer kennis vergaren over de Islaam. Weet iemand waar ik goede/betrouwbare lezingen kan volgen. Mijn Arabisch is super slecht helaas, het moeten dus wel lezingen in het Nederlands zijn.
Ik woon in Den Haag, misschien dat er (Nederlandse) broeders zijn die mee willen gaan?
Hoor graag van jullie.
Gair inch'Allah.]
Misz_Minaa
26-10-2009, 16:51
ik up mee.........k hoop dat je wat vind
x Minaa
DesertNomad
26-10-2009, 21:43
Dank jullie wel.
hoceimagirl2
27-10-2009, 12:41
Schandalig! als het gaat om meide en jongen zoeken schieten jullie met zin te hulp!
maar als het om jullie geloof gaat is er niemand meer..
9itatoen.
27-10-2009, 13:27
In masjid el mohsinin (stationsweg) heb je vaak Dawraat. Je moet maar is naar binnen stappen en vragen. Ook op al-yaqeen.nl staan vaak programma's waar de lezingen worden gegeven in het NL's. Ook vaak in Den Haag.
Moge Allah (swt) je zoektocht naar kennis voor je vergemakkelijken.
DesertNomad
27-10-2009, 13:51
In masjid el mohsinin (stationsweg) heb je vaak Dawraat. Je moet maar is naar binnen stappen en vragen. Ook op al-yaqeen.nl staan vaak programma's waar de lezingen worden gegeven in het NL's. Ook vaak in Den Haag.
Moge Allah (swt) je zoektocht naar kennis voor je vergemakkelijken.
Sukran voor je reactie. Ik bid soms in masjid el mohsinin, heb er vroeger Koran les gehad, maar ik ben nog nooit tegen een Nederlandse lezing aangelopen. Maar ik zal de imam vragen hoe en wat.
Amien. Moge Allah (swt) jou belonen voor je advies.
9itatoen.
27-10-2009, 14:03
Sukran voor je reactie. Ik bid soms in masjid el mohsinin, heb er vroeger Koran les gehad, maar ik ben nog nooit tegen een Nederlandse lezing aangelopen. Maar ik zal de imam vragen hoe en wat.
Amien. Moge Allah (swt) jou belonen voor je advies.
Of het was masjid As-sunna, dat kan ook. Ben verder ook niet bekend in Den Haag, gayr inshaAllah.
Amien, wa iyaak.
al ghair insha'Allah broeder..
Het lijkt mij beter om in de moskee naar een imaam of een broeder te stappen om te vragen wanneer er lezingen worden gehouden. Verder is www.al-yaqeen.nl een hele betrouwbare en nuttige site.
Mevrouwtjjj
27-10-2009, 17:08
Up..!!! incha'allah zal Allah s.w.t. Jou helpen.!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.