Bekijk originele versie : Namaak electronica importeren uit China
mramramra
26-10-2009, 15:24
Ik sta op het punt om wat namaak electronica te importeren uit China. Hoe groot is de kans dat het onderschept wordt door de douane?
Ahmedmocro
26-10-2009, 15:30
hahaha, ik wens je veel succes
De laatste tijd worden er veel pakketjes uit Azie onderschept. Ik heb nu twee pakketten bij die gasten liggen voor inspectie. Het is eigenlijk een gokspelletje. Vaak komen ze wel door...Maar hou rekening met douanerechten en inklaringskosten die je aan de deur moet betalen.
Laat de verzender een veel lager bedrag op het pakket zetten dan de werkelijke waarde.... Succes.
Owja, als namaakgoederen in beslag worden genomen krijg je ze niet meer terug tenzij je kunt bewijzen dat ze origineel zijn. Ik zou niet meer dan 10 stuks namaakspul per keer importeren als ik jou was, want dan kun je worden vervolgd. Blijf onder de 10 per pakket...
zubair78
27-10-2009, 18:40
op welke betrouwbare site kan je bestellen
Mediterrano
27-10-2009, 19:01
Wat voor namaak artikelen? De douane zal deze sowieso onderscheppen omdat de producten ingeklaard moeten worden (BTW/Douanerechten). Afhankelijk van de grootte van het pakket en het type goederen wat op het etiketje staat bestaat er ook kans dat de douane het open maakt en bij namaak goederen is er dan een kans dat het in beslag wordt genomen.
jeweet_tog
27-10-2009, 20:11
en als je het tog binnen hebt wat verwacht je van de kwaliteit bedoel kijk eens naar die fake Iphone's (Hiphone's) en die nep n96 etc die zijn slecht dus de electronica verder van namaak lijkt me ook niet echt betrouwbaar enzo?
Ik meen ergens te hebben gelezen dat de douane 10% van alle binnenkomende pakketjes controleert....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.