Bekijk originele versie : Stop Epileren
maroclady112
05-06-2004, 00:37
Hallo mense.....
Ben een tijdje Begonnen Met epileren en heb er nu spijt van... ehmm
Ik wil het weer aan laten groeien maar dan is het zo een lelijk gezicht..
Wie weet hoe ik het kan camoufleren of iets dergelijks..
Alvast bedankt...
:)
ClassyCasaouia
05-06-2004, 01:01
Gewoon bijkleuren/ opvullen met een wenkbrauw potlood of wenkbrauw poeder. Dan vallen de andere groeiende stoppels niet op.
maroclady112
05-06-2004, 01:27
Okey Dank je wel..:blauwkus:
Lady_moi
05-06-2004, 17:07
Maar dan krijgt ze zo van die dikke onnatuurlijke (door potlood) wenkbrauwen :jammer: Da's ook geen zicht want dan vallen ze meer op :eek:
Of blonderen :confused:
ClassyCasaouia
05-06-2004, 17:15
Origineel gepost door Lady_moi
Maar dan krijgt ze zo van die dikke onnatuurlijke (door potlood) wenkbrauwen :jammer: Da's ook geen zicht want dan vallen ze meer op :eek:
Of blonderen :confused:
Nee ze moet wel een beetje haar eigen wenkbrauwkleur potlood gebruiken. Jij hebt ze toch ook opgevuld Lady-moi.
Maroclady112 Ga anders ff naar de Douglas en vraag om advies, je krijgt dan meestal een wenkbrauw behandeling van ze. Heb ik ook gehad. Ook als je niet weet wat voor foundation je het beste kunt gebruiken, kunnen zij je verder helpen.
Casaouia_Style
05-06-2004, 17:19
ik heb vanmezelf al dunne wenkbrauwen, ik epileerde alleen de lichte haartjes dus toen ze teruggroeide viel het niet zo op
nu teken ik ze bij en dat staat veel mooier :verliefd:
Lady_moi
05-06-2004, 17:20
Ja da bedoel ik. Als ze bruine wenkbrauwen heeft dan moet ze bruine potlood gebruiken anders nie!
Bv nie me zwart ofzo da's dan te opvallend jong :jammer:
Origineel gepost door ClassyCasaouia
Nee ze moet wel een beetje haar eigen wenkbrauwkleur potlood gebruiken. Jij hebt ze toch ook opgevuld Lady-moi.
Maroclady112 Ga anders ff naar de Douglas en vraag om advies, je krijgt dan meestal een wenkbrauw behandeling van ze. Heb ik ook gehad. Ook als je niet weet wat voor foundation je het beste kunt gebruiken, kunnen zij je verder helpen.
Laat ze gewoon groeien, zo erg lelijk zal het toch niet zijn?
Zal wel meevallen denk ik.
maroclady112
08-06-2004, 20:04
Origineel gepost door Lampjuh
Laat ze gewoon groeien, zo erg lelijk zal het toch niet zijn?
Zal wel meevallen denk ik.
Neej is echt lelijk: :(
miss__1984
08-06-2004, 23:06
neej joh ik heb ook vroeger gepelieerd. toen ik hoorde dat het haram was , ben er gelijk mee gestopt, en ze zijn gewoon. zoiezo was het stomie teid om ze te epileren, ik heb hamdoellilah gewoon normale wenkbrauwen.. maar is beter om te groeien joh, als je hoort hoe erg haram het is vooral..maar geen make up gebruiken joh, di epotlood of andere troep, lijkt alleen maar onatuurlijker, en dat maakt het juist opvallender, dan ziet juist iedereen dat je bent gestopt met epileren..
PobriSita
09-06-2004, 09:13
ik had ook altijd gevormde mooie wenkbrouwen, mijn wenkbrouwen leken al gedaan, maar ja als je 14/15 bent dan wil je dingen uit proberen en dan ga je epileren :hihi: ewa heb het gedaan, uit eindelijk is het goed gekomen me wenkbrouwen epileer ik nog wel om de 3 dagen ofzo...
jamilatje2002
09-06-2004, 12:57
ik heb ook mijn wenkbrauwen geepileerd. Ik wil het nu ook laten groeien het is haram. maar ik heb pik zwart haar!! en best wel volle wenkbrauwen. in vind het zo lelijk ik weet niet wat ik ermee moet doen. hebben jullie tips dames
gr,
Origineel gepost door maroclady112
Neej is echt lelijk: :(
Ja dacht ik ook in het begin, maar als je je ogen anders opmaakt dan trekken die meer aandacht dan je wenkbrauwen.. bijv als je een eyeliner gebruikt lijken je ogen groter ... dikke wenkbrauwen zijn niet altijd lelijk
Casaouia_Style
09-06-2004, 14:36
Origineel gepost door jamilatje2002
ik heb ook mijn wenkbrauwen geepileerd. Ik wil het nu ook laten groeien het is haram. maar ik heb pik zwart haar!! en best wel volle wenkbrauwen. in vind het zo lelijk ik weet niet wat ik ermee moet doen. hebben jullie tips dames
gr,
je wenkbrauwen 1 tint lichter maken(kun je zelf doen)
k heb er geen ervaring mee,vriendin van me wel dus k weet niet of het haraam is ofzo
maroclady112
09-06-2004, 16:26
Origineel gepost door Lampjuh
Ja dacht ik ook in het begin, maar als je je ogen anders opmaakt dan trekken die meer aandacht dan je wenkbrauwen.. bijv als je een eyeliner gebruikt lijken je ogen groter ... dikke wenkbrauwen zijn niet altijd lelijk
Oke dank je wel.. Ik zal het proberen;)
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.