Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Goed Nieuws

Pagina's : [1] 2 3 4

mimi_tangaouia
21-11-2002, 19:34

Ik heb via SarahSalima vernomen dat het wat beter gaat met Tarik hij is nog niet ontwaakt uit zijn coma maar eris vooruitgang hierbij wil ik jullie vragen om hem mee te nemen in onze gebeden zodat insjallah alls goed komt mimi :zwaai:

Hindaatje
21-11-2002, 19:35
elhamdoulilaah dat het beter met m gaat... Liefs Hinda

Marocca
21-11-2002, 19:37
alhamdoelillah!!!

cheetah
ALHAMDOELILAH... Inshallah zal hij ontwaken en weer gezond opstaan.. Maar dit nieuws is al heel goed.. Allah Ouakbar...

ZiLaaL

Hamdoulilah :) Ik heb sochtends nog aan ihsane en tarik gedacht tijdens mijn gebed, inshallah komt het zeker goed met ze! Laat ze gauw ontwaken!

Dida
ALHAMDOELILAH...gelukkig..onze smeekbedes worden gehoord..

SaraZena
elhamdulillah!!!! incha'allah zal hij ontwaken uit zijn coma. :zwaai:

Nadiah
21-11-2002, 19:39
ik hoop dat ook hij snel ontwaakt.. Inshaalah Nadia

NoreJihan
21-11-2002, 19:43
Origineel gepost door Nadiah ik hoop dat ook hij snel ontwaakt.. Inshaalah Nadia Ik hoop dat hij ook snel ontwaakt En Moge allah hem steunen insha allah :D

soumaya1
21-11-2002, 19:43
Origineel gepost door mimi_tangaouia Ik heb via SarahSalima vernomen dat het wat beter gaat met Tarik hij is nog niet ontwaakt uit zijn coma maar eris vooruitgang hierbij wil ik jullie vragen om hem mee te nemen in onze gebeden zodat insjallah alls goed komt mimi :zwaai: ooh wat ben ik blij zeg, eindelijk wat goed nieuws! ik kom dat hij snel zal ontwaken!!!!

mimi_tangaouia
21-11-2002, 19:44
heel lief dank jullie wel voor jullie reacties door jullie reacties steunen jullie sarah heel erg jullie mogen trots op jezelf zijn zulke lieve meelevende mensen tabrakallah alkikoem mimi

cheetah
21-11-2002, 19:46
Hey Miemster.. Is Sarah trouwens zijn vriendin? Ik herinner me nog dat die twee altijd aan het kibbelen waren hier... jeetje, weten jullie nog? Wat hebben we om hem moeten lachen. Die keer dat hij zijn foto als avatar plaatste.. en aan iedereen vroeg wat we van hem vonden.. :) we all miss him.. inshAllah zal hij weer snel onder ons zijn... :(

mimi_tangaouia
21-11-2002, 19:51
Origineel gepost door cheetah Hey Miemster.. Is Sarah trouwens zijn vriendin? Ik herinner me nog dat die twee altijd aan het kibbelen waren hier... jeetje, weten jullie nog? Wat hebben we om hem moeten lachen. Die keer dat hij zijn foto als avatar plaatste.. en aan iedereen vroeg wat we van hem vonden.. :) we all miss him.. inshAllah zal hij weer snel onder ons zijn... :( heey cheetah nou ik weet het niet of die twee wat hebben heb er weleens aan getwijfeld maar toen ik het vroeg was het niet zo ik weet wel dat ze goede vrienden zijn maar of ze meer zijn i dont know al hoewel ze wel leuk bij mekaar passen we moeten ze gewoon aan elkaar gaan koppelen als tarik weer beter is insjallah mimi

rahmona
21-11-2002, 19:52
Elhamdoulilah....ik hoop dat hij snel ontwaakt.....bedankt lieverd voor je informatie.......

mimi_tangaouia
21-11-2002, 19:58

Origineel gepost door rahmona Elhamdoulilah....ik hoop dat hij snel ontwaakt.....bedankt lieverd voor je informatie....... graag gedaan :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3 4