Bekijk originele versie : Wie van de leden van Marokko.nl heeft.....
Hallo allemaal, ik zou graag van jullie willen weten of er nog leden zijn die nog nooit een relatie hebben gehad en waarom ze hieraan nooit zijn begonnen. Ik heb al een topic gezien van wie heeft een vaste relatie en wil met deze topic weten wie geen relatie heeft.......
Vertel...... :D ik wil alles weten ( Sorry ben nou eenmaal nieuwsgierig) :D
tja...vraag ik me ook af...:D
Wauw zoveel mensen geen relatie? hahaha....
( ehm ikke.. ook nooit gehad..) Ik heb een relatie met mijn boeken :D
soumaya1
21-11-2002, 19:32
Origineel gepost door rahmona
Hallo allemaal, ik zou graag van jullie willen weten of er nog leden zijn die nog nooit een relatie hebben gehad en waarom ze hieraan nooit zijn begonnen. Ik heb al een topic gezien van wie heeft een vaste relatie en wil met deze topic weten wie geen relatie heeft.......
\
nou rahmona hier eentje, heb lekker geen relatie!!! :D
Origineel gepost door rahmona
Ik heb geen Relatie of ooit een Relatie gehad dat omdat het niet mag van Allah(swt) Ik zou verder ook geen Relatie met iemand willen hebben want hierdoor ga je sneller aan elkaar toe getrokken voelen, hierdoor ontstaan er meerdere verleidingen die moeilijk te weerstaan zijn.En om mezelf van het begaan van zondes weg te houden heb ik geen Relatie :zwaai:
xxTigerxx
21-11-2002, 19:32
wat is een vrouw??
Origineel gepost door elmarocani
niet liegen jij!!
jij hebt met mij relatie gehad!!
:rolleyes: :ego:
Ik wil ook geen relatie.....Heb dan ook nooit echt een relatie gehad.alhamdoelillah.
reden,zelfde als Rachida......
Origineel gepost door Marocca
Ik wil ook geen relatie.....Heb dan ook nooit echt een relatie gehad.alhamdoelillah.
reden,zelfde als Rachida......
Masa'allah ;)
Elmar.....ik ben huisvrouw dusss geld heb ik niet...het is trouwens Ramadan dus jullie kunnen toch elghair doen en het mij gratis vertellen hihi.
Rachida......top meid! ik denk er precies zo over.......
tiger...wat is een vrouw? hahah grapjas jij hebt zowat duizenden versleten.....of niet?
SweetRose
21-11-2002, 19:43
Origineel gepost door xxTigerxx
wat is een vrouw??
Een onbeschrijfelijk schepsel ;)
Lady_moi
21-11-2002, 19:45
ik heb nooit een relatie gehad.1)da is haram 2)ik vertrouw die gaste van nu nie,me al die pooiers enal
soumaya1
21-11-2002, 19:45
Origineel gepost door elmarocani
maar de vraag was ook of je nog nooit een relatie hebt gehad!!
ja ok, maar dat noem ik geen relatie!! en verder geen commentaar!!
Origineel gepost door lady_moi
ik heb nooit een relatie gehad.1)da is haram 2)ik vertrouw die gaste van nu nie,me al die pooiers enal
Goed zo..:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.