Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marokaanse meisjes............etfoe!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

wassilaaaa
21-11-2002, 19:04

sorry voor deze opmerking iedereen,maar ik merk de laatste tijd dat het steeds slechter gaat onderling bij de marokaanse meiden. het enige wat er bij hun telt is roken,zoveel mogelijk geld verdienen,zoveel mogelijk vriendjes,jaloezie,esem,la7zed. ik word er niet goed van.ik ken zelf veel meiden die dit soort meiden kennen,en zelf ken ik er ook zat helaas,en ik blijf me alsmaar afvragen waarom dat zo is,wij als meiden horen goed met elkaar om te gaan,voor elkaar op tekomen,elkaar liefhebben,maar dit schijnt bij de marokanen alleen in dromen voor te komen. val me nou niet aan,ik weet donders goed dat er zat lieve meiden bij zitten en die niet aan deze omschrijving voldoen,graag wil ik dit soort meisjes leren kennen. ik heb gemerkt dat jongens onderling veel leuker met elkaar omgaan dan de meiden. ook is het zo dat je beter een goede vriend kunt hebbeb(ongeacht afkomst) dan een marokaanse meid die doet alsof ze je vriendin is. ik word hier gewoon zo ziek van. andere volken kunnen het uitstekend met elkaar vinden,zowel de meiden onderling als de jongens met ed meiden,bij ons kan dat geen van beiden. ook heb ik gemerkt dat je beter niet met een groep meiden moet omgaan,daar komen alleen problemen van. en wat d8 je van die scheinheiligheid?? niet te geloven... tegenwoordig is het beter om maar 1 of wwe goede vriendinnen te hebben.........believe me....verder heeft iedereen het belangrijkst........Allah soebhana wa tahalla. ik heb geen zin in reacties die nergens op slaan,want ik weet donders goed dat de meiden die zich aangesproken voelen hier bot op zullen reageren. graag wil ik weten wat anderen hiervan vinden en of ze ook weleens zoiets hebben gemerkt. een advies.....breid je vrienden kring uit.....maar........doe het multicultureel.......niet te veel amrokanen...........voor je eigen bestwil.... groetjes van wassila

Onslaught
21-11-2002, 19:09
he lieverd, twee dingen wil ik zeggen, jongen zijn de ergste oke, wij moeten een gentlemen zijn want wij maken of geven de meiden een slechte naam oke, dus dat is een, en ten tweede is dat niet iedereen is het zelfde en ik weet dat heb je neit gezegd, maar he nederlander die zeggen ook van tfooooooooooooooeeeee marokanen en dit en dat, ze weten wel dat er ook goeie zijn, maar at doet hun toch niks want slecht is interesanter of niet, dus hetzelfde bij ons let op jezelf en help elkaar is veel beter dan oodelen, en ik zeg niet dat je dat doet, amaar bedoel het algemeen, want uit eindelijk oordeel er maar een iemand en dat is ALLAH

soumaya1
21-11-2002, 19:13
Origineel gepost door tetouania_zina tfoe 3lik... sommige marokkanen zitten vol met veroordelen :jammer: in plaats wat leuk over je landgenoten te zeggen, zeg je:"marokkaanse meisjes......etfoe..." sorry maar ben jij dan geen marokkaanse meisje, nee jij bent vast van de mars gekomen :rolleyes: en wat betreft over die marokkaanse meisjes, ja die zijn er en er zijn ook hele goeie meisjes... maar je hoeft ze dan niet in een slechte daglicht te zetten.... weet je misschien wel waarom ze dat ook doen? nee, dat weet je niet, en je oordeelt er gelijk over... een beter milieu begin bij zelf zou ik zeggen... en je moet je nu zeker niet aangevallen voelen, want jij opent een topic genaamd: marokkaanse meisjes.....etfoe :rolleyes: je haalt gewoon de woorden uit mn toetsen bord :D beter als dit had ik het niet kunnen verwoorden! helemaal mee eens!!!! :goedzo:

soumaya1
21-11-2002, 19:17
Origineel gepost door tetouania_zina dank je wel, dank je wel (buig, buig) :D grapje... nee maar dit is ook de waarheid ;) ewa soumaya hoe gaat het meid, lang niet meer gesproken ;) precies en daarom ben ik het ook met je eens! maar met mij gaat het goed meid! en inderdaad is weer een eeuwigheid geleden dat we elkaar hebben gesproken! hoe is het met jou?

Dida
21-11-2002, 19:20

Sorry dat ik het zeg, maar er word altijd jarenlang gepraat over hoe slecht Marokkaanse Meiden wel bezig zijn..:) Ik zou zeggen, doe er wat aan !

tetouania_zina
21-11-2002, 19:20
Origineel gepost door soumaya1 precies en daarom ben ik het ook met je eens! maar met mij gaat het goed meid! en inderdaad is weer een eeuwigheid geleden dat we elkaar hebben gesproken! hoe is het met jou? goed alhamdoelilah ;) en die discussies over marokkaanse meisjes hebben we wel echt ontelbaar keer gevoerd...

kickboxgirl
21-11-2002, 19:21
haahhahahhaahhhhhhhhhhhhhahahhahhaha ahahahhahhahahhahhaha ha ahahahahhaha haahha SOUMYA DAT IS WEL WAAR MAAR JA IK KEN MAROKAANSE MEIDEN GOEDE EN SLECHT MAAR JA WELKE RAS HEB JE NOU ALLEEN GOEDE IEDEREEN HEEFT SLECHT EN GOEDE JE KAN WEL MENSEN VERTROUWEN IK VERTROUW NIET IEDEREEN MAAR JA JE KUNT GEWOON NIET ZIEN WIE WEL GOED IS EN SLECHT IS JE KOMT ER WEL ACHTER MAAR JA WANNEER ............. EN JA GELIJK HEB JE BEOORDEEL NIET TE SNEL BESLAMA

Dida
21-11-2002, 19:28
Origineel gepost door Emshoom wist je dat de "meiden uit hollanda "een hele slechte naam hebben hier in Belgie ? erg strange is dat , maar gelukkig heb ik geen "vooroordelen", en weet dat er ALTIJD uitzonderingen zijn op de regel.....toch blijf ik het heel angstwekkend vinden hoe de "belgische" marokkanen praten en denken over de "meiden uit hollanda" :confused: Salaam Alekouim Ik ontken niet dat er geen Slechte Marokkaanse meiden zijn hier in Nederland.En ja het is wel spijtig om te weten dat er in Belgie slecht over de Meiden uit Nederland gepraat word.Maar ja Rotte appels zullen er altijd tussen zitten, ik ben ontzettend blij dat ik weet dat er nog vele Goeie Marokkaanse meiden tussen zitten :) Maar op de forum word er altijd gepraat over, de Marokkaanse meisjes zijn slecht ze doen dit en dat, ja ok dat begrijpen we nu wel.WAarom niet proberen daar veranderingen in te brengen? Waarom niet iets oprichten of dat soort meiden aanspreken op 1 of andere manier met vriendelijkheid. Waarom niet zoeken naar oplossingen , in plaats van er constant over bljiven praten..:)

soumaya1
21-11-2002, 19:35
Origineel gepost door kickboxgirl haahhahahhaahhhhhhhhhhhhhahahhahhaha ahahahhahhahahhahhaha ha ahahahahhaha haahha SOUMYA DAT IS WEL WAAR MAAR JA IK KEN MAROKAANSE MEIDEN GOEDE EN SLECHT MAAR JA WELKE RAS HEB JE NOU ALLEEN GOEDE IEDEREEN HEEFT SLECHT EN GOEDE JE KAN WEL MENSEN VERTROUWEN IK VERTROUW NIET IEDEREEN MAAR JA JE KUNT GEWOON NIET ZIEN WIE WEL GOED IS EN SLECHT IS JE KOMT ER WEL ACHTER MAAR JA WANNEER ............. EN JA GELIJK HEB JE BEOORDEEL NIET TE SNEL BESLAMA daarom, er zijn goeie en slechte marokkaanse, goeie en slechte turkse, goeie en slecht nederlandse enz enz!!!!

ZiLaaL
21-11-2002, 19:44
Zinloos Onderwerp... :rolleyes:

Lady_moi
21-11-2002, 19:59
nene toch niet!belangrijk oinderwerp ja!kijk ik heb veel vriendinnen maar ik heb er maar 1echte goede beste vriendin.ze is marokaans en is echt waar vriendelijk naar alles.maar er zijn ook van die vuilen *****es die roken,de shijnheilighaard uithange me hun hoofdoek enal je hebt ergens wel gelijk

flexiegirl
21-11-2002, 20:27
Salaam, Allah i7esen la3wan. Ma3a salamaa

Najib26
21-11-2002, 20:27
Je moet ije sowieso nooit in groepen begeven. Zowel voor mannen als vrouwen. Marokkanen gaan graag om in groepen, daar gaat bijna altijd een negatieve invloed vanuit.

Lady_moi
21-11-2002, 20:31
das waar

Gmisa
21-11-2002, 20:34

wat bereik je hier mee? laat iedereen toch

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8