Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Software verwijderen, Welke programma kan ik probleemloos verwijderen zonder gevolg??

Suiker-Klontje
25-10-2009, 20:11

Hey jongens en meisjes, ik wil paar geïnstaleerde software programma's wissen om geheugen zo te vergroten voor mijn laptop. Alleen weet ik niet welke programma's overbodig zijn en welke ik dus gewoon kan verwijderen. Kan iemand een helpende hand bieden en mij vertellen waar deze programma's voor dienen en welke ik gewoon kan verwijderen? Graag uitleg voor elke programma waar het voor dient!! Ik ben jullie dankbaar:) Hier is de lijst van geïnstaleerde software/programma's: Application Compatibility Toolkit Microsoft SQL Server 2005 Compact Edtion (ENU) Microsoft .NET Framework 2.0 Service Pack 2 Microsoft .NET Framework 3.0 Service Pack 3 Microsoft .NET Framework 3.5 SP1 Microsoft Compression Client Pack 1.0 for windows XP Microsoft User -Mode Driver Framework Feature Pack 1.0 Microsoft Visual C + + 2005 ATL Update kb 972923 - x86 8.05.0727.4053 Microsoft Visual C + + 2005 Redistributable MSXML 4.0 SP2 (KB954430) MSXML 6 Service Pack 2 (KB954459) SoftV92 Data Fax Modem with SmartCP Text-To-Speech-Runtime Vista Transformation Pack 6.0 WinRAR Windows XP Service Pack 2

marocieboy
03-11-2009, 21:45
De makkelijkste manier om daar achter te komen is om al die namen 1 voor 1 zelf te googlen en dan je beslissing te nemen. succes

wickedmen
03-11-2009, 21:47
Hey jongens en meisjes, ik wil paar geïnstaleerde software programma's wissen om geheugen zo te vergroten voor mijn laptop. Alleen weet ik niet welke programma's overbodig zijn en welke ik dus gewoon kan verwijderen. Kan iemand een helpende hand bieden en mij vertellen waar deze programma's voor dienen en welke ik gewoon kan verwijderen? Graag uitleg voor elke programma waar het voor dient!! Ik ben jullie dankbaar:) Hier is de lijst van geïnstaleerde software/programma's: Application Compatibility Toolkit Microsoft SQL Server 2005 Compact Edtion (ENU) Microsoft .NET Framework 2.0 Service Pack 2 Microsoft .NET Framework 3.0 Service Pack 3 Microsoft .NET Framework 3.5 SP1 Microsoft Compression Client Pack 1.0 for windows XP Microsoft User -Mode Driver Framework Feature Pack 1.0 Microsoft Visual C + + 2005 ATL Update kb 972923 - x86 8.05.0727.4053 Microsoft Visual C + + 2005 Redistributable MSXML 4.0 SP2 (KB954430) MSXML 6 Service Pack 2 (KB954459) SoftV92 Data Fax Modem with SmartCP Text-To-Speech-Runtime Vista Transformation Pack 6.0 WinRAR Windows XP Service Pack 2 tja behalve winrar zou ik het niet weten

Suiker-Klontje
04-11-2009, 01:08
maak jij programma's met visual c++? en gebruik jij een database met microsft sql server?, zoniet dan kunnen die 2 er voglens mij wel af. heb geen verstand van dit alles, ik heb wel veel programma's die nodig zijn om films te bekijken. Daar zijn veel programma's bij nodig. Maar leg eens uit met wat je typte,:maf:

NoNordin
04-11-2009, 08:20

Hey jongens en meisjes, ik wil paar geïnstaleerde software programma's wissen om geheugen zo te vergroten voor mijn laptop. Alleen weet ik niet welke programma's overbodig zijn en welke ik dus gewoon kan verwijderen. Kan iemand een helpende hand bieden en mij vertellen waar deze programma's voor dienen en welke ik gewoon kan verwijderen? Graag uitleg voor elke programma waar het voor dient!! Ik ben jullie dankbaar:) Hier is de lijst van geïnstaleerde software/programma's: Application Compatibility Toolkit Microsoft SQL Server 2005 Compact Edtion (ENU) Microsoft .NET Framework 2.0 Service Pack 2 Microsoft .NET Framework 3.0 Service Pack 3 Microsoft .NET Framework 3.5 SP1 Microsoft Compression Client Pack 1.0 for windows XP Microsoft User -Mode Driver Framework Feature Pack 1.0 Microsoft Visual C + + 2005 ATL Update kb 972923 - x86 8.05.0727.4053 Microsoft Visual C + + 2005 Redistributable MSXML 4.0 SP2 (KB954430) MSXML 6 Service Pack 2 (KB954459) SoftV92 Data Fax Modem with SmartCP Text-To-Speech-Runtime Vista Transformation Pack 6.0 WinRAR Windows XP Service Pack 2 Bedoel je je harde schijf of geheugen van je laptop? Geinstalleerde prog's hebben weinig te maken met het geheuge van de laptops mits deze niet runnen. in als ik het zo zie dan heb je geen enkele groot programma op je laptop staan, Ik zou eerder de films/muziek etc.. kopieren naar een externe harde schijf ( voor 60euro heb je al een redelijke 250gb) Groeten, IT-Team van Marokko.nl :hihi: marocieboy niet lachen jij :hadj:

NenR
04-11-2009, 22:28
C++ en sql zijn programma's die door programmeurs worden gebruikt om programma's te maken of databases te maken. als jij alleen films kijkt heb je ze niet nodig ;)

marocieboy
06-11-2009, 14:18
Bedoel je je harde schijf of geheugen van je laptop? Geinstalleerde prog's hebben weinig te maken met het geheuge van de laptops mits deze niet runnen. in als ik het zo zie dan heb je geen enkele groot programma op je laptop staan, Ik zou eerder de films/muziek etc.. kopieren naar een externe harde schijf ( voor 60euro heb je al een redelijke 250gb) Groeten, IT-Team van Marokko.nl :hihi: marocieboy niet lachen jij :hadj: dit is wel grappig "IT-Team van Marokko.nl'' :hihi: voor de rest waarom zou ik (uit)lachen? ;)