Bekijk originele versie : Zusters kijk uit voor deze nepperd!!
Salamoe aleikoem lieve zusters,
Ik wil jullie even waarschuwen voor een 'broeder' onder ons die waarschijnlijk een heleboel meiden voor de gek houdt door te doen alsof hij serieus met je wil trouwen,
Ik heb contact met hem gekregen via via, iemand had mijn mailadres aan hem gegeven omdat diegene vond dat we wel bij elkaar pasten.
Ik vertelde een vriendin van me over hem en dat het misschien wel eens iets zou kunnen zijn voor mij,toen ze me vroeg welk mailadres hij had.
Ik zocht het op en wat bleek?
Hij had PRECIES dezelfde mail naar haar gestuurd als naar mij..Ik vond het al zo raar dat hij m'n naam nooit noemde in de mail en dat het vaak zo formeel was, maar nu bleek dus waarom.
Hij praat zoveel over de Islam en zo oprecht dat ik dit nooit achter hem had gezocht..maar alhamdoelillah heeft Allah Subhana wa Taala mij en mijn vriendin op tijd de waarheid laten zien.
Aangezien wij in hele andere steden wonen en elkaar nog niet zo lang kennen neem ik aan dat hij meerdere zusters voor de gek houdt op deze manier.
Ik wil jullie graag waarschuwen, omdat ik weet hoeveel pijn het kan doen als je ergens in gelooft en het blijkt een leugen te zijn..
Ghair insha'Allah..
Het gaat om dit emailadres: maroc2002nl@hotmail.com
Ma'a Salama,
jullie zuster fie Dien, Aicha.
Wajalellayemma
04-06-2004, 22:40
Sub7an Allah!
Is het al zover met de mgharba dat ze nu zelfs al onze Dien gaan misbruiken om meiden te misleiden??????
Het moet niet gekker worden!
chouroek
04-06-2004, 22:40
Origineel gepost door Aicha_moslima
Salamoe aleikoem lieve zusters,
Ik wil jullie even waarschuwen voor een 'broeder' onder ons die waarschijnlijk een heleboel meiden voor de gek houdt door te doen alsof hij serieus met je wil trouwen,
Ik heb contact met hem gekregen via via, iemand had mijn mailadres aan hem gegeven omdat diegene vond dat we wel bij elkaar pasten.
Ik vertelde een vriendin van me over hem en dat het misschien wel eens iets zou kunnen zijn voor mij,toen ze me vroeg welk mailadres hij had.
Ik zocht het op en wat bleek?
Hij had PRECIES dezelfde mail naar haar gestuurd als naar mij..Ik vond het al zo raar dat hij m'n naam nooit noemde in de mail en dat het vaak zo formeel was, maar nu bleek dus waarom.
Hij praat zoveel over de Islam en zo oprecht dat ik dit nooit achter hem had gezocht..maar alhamdoelillah heeft Allah Subhana wa Taala mij en mijn vriendin op tijd de waarheid laten zien.
Aangezien wij in hele andere steden wonen en elkaar nog niet zo lang kennen neem ik aan dat hij meerdere zusters voor de gek houdt op deze manier.
Ik wil jullie graag waarschuwen, omdat ik weet hoeveel pijn het kan doen als je ergens in gelooft en het blijkt een leugen te zijn..
Ghair insha'Allah..
Het gaat om dit emailadres: maroc2002nl@hotmail.com
Ma'a Salama,
jullie zuster fie Dien, Aicha
schijn bedriegt ;)
chouroek
04-06-2004, 22:41
Origineel gepost door Wajalellayemma
Sub7an Allah!
Is het al zover met de mgharba dat ze nu zelfs al onze Dien gaan misbruiken om meiden te misleiden??????
Het moet niet gekker worden!
Ewa ALLAH yesmahna :(
mister_ano
04-06-2004, 22:45
eerlijkheid duurt het langst
vieze hond
als hij een speeltje wilt spelen kan ie dat ook zonder geloof te misbruiken, zulke schijnheiligerds moeten afgemaakt worden.
DaNGeRouZLy
04-06-2004, 23:35
wat een sukkel:jammer:
Origineel gepost door Lima
A3oedoe Billahi Mina Shaitain Raziem :(
Origineel gepost door mocrofreak
??????????????????
??????????????
????????????????????
?????????????/?
heeft hij jou dan ook al geflasht???
Nee, gelukkig niet, maar ik weet wel wie het is. :(
Tfoe ye mensen :kwaad:
Origineel gepost door levuuuh
zo zie je maar weer hoe zielig jongens zijn :jammer:
Ja, erg....vooral als je diegene kent...:jammer:
Hoe gaat het met jou ? Ken je me nog ? :)
greeneyezlady
05-06-2004, 01:20
wat een klootzak :S
bni touzien power
moest effe uit :)
Origineel gepost door AdamX
bni touzien power
moest effe uit :)
KLOPT HELEMAAL : BENI TOUZINE POWERRRRRRRRRR
IK KEN JOU... :D jij mij niet (meer)... :)
jou nick of naam maisam kotm me vaag bekend voor, het moet wel lang geleden zijn
begint jou echte nam niet toevalligmet een H?
Saartje20
05-06-2004, 10:27
Whuahahahahah dat kan je toch niet menen? :D Is this a joke?
Wie considereert er nu in hemelsnaam een huwelijk op basis van een e-mail?
Welk naief trutje trapt hier nu in?!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.