Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : maagdenvlies

Pagina's : [1] 2

doha_ahod
04-06-2004, 20:16

dames die ontmaagd zijn en die een hersteloperatie willen ondergaan...................kan dit niet meer anoniem doen...............het was eerst zo wanneer je een hersteloperatie onderging dat de arts het ging declaren bij de verzekeringsmaatschappij onder een andere benaming..............dit is nu NIET MEER MOGELIJK.......................alles wordt nu bekend gemaakt.....................doordat er teveel kosten hierdoor worden gemaak....................waar gaat het heen meiden die een hersteloperatie ondergaan..................se.x hebben en vervolgends toch herstellen..................hoe kansloos ben je dan....................... iddem met steralisatie..........................

smurfi
05-06-2004, 12:24
Hoe kom je erop?! Geloof ik zeker niet, het zal wel bij de verzekering bekend worden maar nooit bij derden (zoals ouders etc.). Anders zouden ze de hele privacywet moeten veranderen...

doc25
05-06-2004, 12:27
Origineel gepost door smurfi Hoe kom je erop?! Geloof ik zeker niet, het zal wel bij de verzekering bekend worden maar nooit bij derden (zoals ouders etc.). Anders zouden ze de hele privacywet moeten veranderen... inderdaad anders wist iedereen dat jij het gedaan hebt :rolleyes:

CrazyInLove
05-06-2004, 12:38
Des te beter, dan gaan de chica's 'hopelijk' meer nadenken voor ze gaan genieten ... ewa hamdoulah, we zijn op de goede weg :)

MiSsS_PaRa
05-06-2004, 13:15

Origineel gepost door levuuuh blijf maagd dan is de probleem opgelost Hahah wollahila..jij ook he !

thement_return
05-06-2004, 13:44
Origineel gepost door smurfi Hoe kom je erop?! Geloof ik zeker niet, het zal wel bij de verzekering bekend worden maar nooit bij derden (zoals ouders etc.). Anders zouden ze de hele privacywet moeten veranderen... Het klopt wat zij er neer heeft gezet. Vanaf 1 juli kun je niet anoniem een herstel operatie verrichten. Ik werk zelf bij een verzekeringsmaatschappij en het staat op onze site. Het is ook aan derden verricht dan moet je het nieuws beter in de gaten gaan houden. Waarom geloof jij dit niet. Ben jij ontmaagd en wil je een herstel operatie verrichten ofzo.

thement_return
05-06-2004, 13:45
Origineel gepost door CrazyInLove Des te beter, dan gaan de chica's 'hopelijk' meer nadenken voor ze gaan genieten ... ewa hamdoulah, we zijn op de goede weg :) Groot gelijk. Het komt ook voornamelijk door de moslims, ja je leest het goed, die een herstel operatie verrichten.

yasminne
06-06-2004, 16:39
Origineel gepost door doc25 inderdaad anders wist iedereen dat jij het gedaan hebt :rolleyes: Flauw :moe:

missy_magrebia
06-06-2004, 17:39
Origineel gepost door levuuuh blijf maagd dan is de probleem opgelost hahaha inderdaad en de jongens natuurlijk ook

doc25
06-06-2004, 18:42
Origineel gepost door yasminne Flauw :moe: ik weet het :rolleyes:

smurfi
06-06-2004, 19:18
Origineel gepost door thement_return Het klopt wat zij er neer heeft gezet. Vanaf 1 juli kun je niet anoniem een herstel operatie verrichten. Ik werk zelf bij een verzekeringsmaatschappij en het staat op onze site. Het is ook aan derden verricht dan moet je het nieuws beter in de gaten gaan houden. Waarom geloof jij dit niet. Ben jij ontmaagd en wil je een herstel operatie verrichten ofzo. stomme trut, hier in Nederland is voor elk burger het privacyrecht van toepassing, dan ga ik er maar van uit dat deze wordt geschonden als derden toegelicht worden... LOGISCH, toch?! En jaaaaaaaaa, ik ben ontmaagd door mijn man :rolleyes:

doc25
06-06-2004, 19:21
Origineel gepost door smurfi stomme trut, hier in Nederland is voor elk burger het privacyrecht van toepassing, dan ga ik er maar van uit dat deze wordt geschonden als derden toegelicht worden... LOGISCH, toch?! En jaaaaaaaaa, ik ben ontmaagd door mijn man :rolleyes: ja, niemand kan erachter komen zonder jouw toestemming ;) damn, ik dacht dat ik nog een kans maakte om het te doen :rolleyes:

thement_return
06-06-2004, 20:59
Origineel gepost door smurfi stomme trut, hier in Nederland is voor elk burger het privacyrecht van toepassing, dan ga ik er maar van uit dat deze wordt geschonden als derden toegelicht worden... LOGISCH, toch?! En jaaaaaaaaa, ik ben ontmaagd door mijn man :rolleyes: He achterlijke rotwijf die jij bent. De domste trut ben jij zelf. Je bent getrouwd en jij zit hier op marokko.nl. Geeft je man je niet genoeg aandacht ofzo. A hopeloze geval. En jammer want nu is niks meer privecyrecht. Kom achter die aanrecht vandaan en ga je meer verdiepen wat er in deze maatschappij gebeurt a dom wijf. Alle marokkaanse meiden die ontmaagd zijn en een herstel operatie willen verrichten kan gelukkig niet meer anoniem. Laat je ouders weten wat je aan het doen ben. akheib

smurfi
06-06-2004, 21:32
Origineel gepost door thement_return He achterlijke rotwijf die jij bent. De domste trut ben jij zelf. Je bent getrouwd en jij zit hier op marokko.nl. Geeft je man je niet genoeg aandacht ofzo. A hopeloze geval. En jammer want nu is niks meer privecyrecht. Kom achter die aanrecht vandaan en ga je meer verdiepen wat er in deze maatschappij gebeurt a dom wijf. Alle marokkaanse meiden die ontmaagd zijn en een herstel operatie willen verrichten kan gelukkig niet meer anoniem. Laat je ouders weten wat je aan het doen ben. akheib :bril:

Lady_moi
06-06-2004, 22:25

Alatief da's echt erg. Ze zouden da helemaal moeten afschaffen!!! Als ge ontmaagd zijt voor u huwelijk. PLZZZZZZZ ga vraag vergeveing aan Allah swt. En geef alles eerlijk toe op voorhand aan u man en ge moet spijt hebben!!!!! JA MOET! Anders zijde ma ne goedkoop bitch. Met die operatie's shiiit ge bedriegt u eigen, u ouders, u man, u hele familie!!! Zema ze is nog maagd. Allah yefdahoum die vuile bitchen!

Pagina's : [1] 2