Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : geen zelfvertrouwen deel 2

Pagina's : [1] 2

Tnawie
21-11-2002, 17:16

Zoals de meeste leden al weten, heb ik mn zelfvertrouen in een bioscoop in maroc kwijt geraakt. Ik heb daar over de topic meskien wat erg man geopend. Hopend op een wijze adviezen van de zorgzame leden. De meeste genoemde advies was dat ik terug naaar de bioscoop in casa moet gaan en dan zou alles weer goed worden. Lmoehim ik had besloten terug te gaan, ik was aangekomen in casa bij mn tante, na het geknuffel en al dat gedoe wat erbij hoort wannneer je iemand lang nie hebt gezien. Kreeg ik een zelfa d le7rira, a la casawie. na le7rira ging k eff met mn neef fluisteren, en stelde voor weer naar dat een bioscoop te gaan van vroeger, weet je.......... Oh die. Ze3maa onder de motto oude hereniringen op halen :hihi: ik wist wel beter, wat we daar gingen halen :hihi: lmoehim daar aangekomen in de bioscoop, heb ik me vero.t gezocht naar mn zelfvertrouwen ik heb egt overal gezocht maar ik kon die gast egt nie vinden. De zoektocht werd er ook nie makkelijk door die zware 7rira. ik ging nog grondiger zoeken en ik had geen zelfvertrouwen gevonden maar wel mn kwijtgeraakte lef. Met lef alleenmaar kan ik heelveel dingen mee bereiken, dacht ik.Ik kan leven met wat k op dat momment heb dacht ik. voor ik de bios uitkwam, kwam k wa7d kikker tegen die voorstelde mn mentalcoach te worden. :iblies: (dit is n mental coach) Aangekomen in hollanda, heb ik besloten lasagne te gaan koken om mn zelfvertrouwen mn kamer in te lokken, want niemand zegt nee tegen Tnawies lasagne.Mn zelfvertrouwen heeft via de telefoon ingestemt met t etentje. Nou denken jullie oh gelukkig Tnawie is weer blij, maar t zit nie zo makkelijk in elkaar als jullie zouden denken, want ik zit nu al een week in mn kamer samen met mn zelfvertrouwen opgesloten. mn zelfvertrouwen is zn hele leven lang in maroc opgegroeid hij is zo glad geworden.k krijg hem daarom alsmaar nie te pakken. ik ben er bijna jongens, Ik heb nu een mental coach, lef en nou nog zelfvertrouwen. En dan heb ik ook een karakter net als iedereen. mn vraag weer, hoe krijg ik mn zelfvertrouwen nu te pakken?

rahmona
21-11-2002, 17:37
Sla hem tot dat ie buitenbewust zijn raakt en pak hem dan!.....

Tnawie
21-11-2002, 17:55
Origineel gepost door rahmona Sla hem tot dat ie buitenbewust zijn raakt en pak hem dan!..... je weet hoe glad marocs zijn die in maroco zijn op gegroeid. hem goed raken, zodat ie bewustloos wordt, word een probleem. :(

rahmona
21-11-2002, 18:04
uuuuuummmmm, ik ben aan het nadenken.........ja, oh jaaaaa, morokkanen zijn gek op geld probeer hem om tekopen.......

RaZer
21-11-2002, 18:07

Of laat hem je papieren zien :D

Tnawie
21-11-2002, 18:08
Origineel gepost door rahmona uuuuuummmmm, ik ben aan het nadenken.........ja, oh jaaaaa, morokkanen zijn gek op geld probeer hem om tekopen....... ik ken mn zelfvertrouwen en hij kent mij ook goed. Hij weet hoeveel ik er voor over heb om hem te pakken. Zodra ik over geld begin dan gaat ie een onmenselijk bedrag noemen, die k nie kan betalen :p ik ben ook mn handboien :p thuis vergeten bij mn vader

rahmona
21-11-2002, 18:09
Origineel gepost door RaZer Of laat hem je papieren zien :D haha deze werkt zeker :goedzo:

Tnawie
21-11-2002, 18:14
Origineel gepost door RaZer Of laat hem je papieren zien :D zal ie erin trappen denk je? maar mn zelfvertrouwen moet eerste terug naar maroc voor ik met hem kan trouwen. Ze3ma zodat ik hem dan overbreng naar hollanda, en als hij hier is dan moet hij nog een integratie cursus nemen. Met zon integratie cursus achter de rug word hij zeker een wana be hollandie. en raakt hij zn glade praatjes kwijt. Zonder praatjes kan ik geen meisjes meer krijgen :p dusss

rahmona
21-11-2002, 18:16
Origineel gepost door TNAwie zal ie erin trappen denk je? maar mn zelfvertrouwen moet eerste terug naar maroc voor ik met hem kan trouwen. Ze3ma zodat ik hem dan overbreng naar hollanda, en als hij hier is dan moet hij nog een integratie cursus nemen. Met zon integratie cursus achter de rug word hij zeker een wana be hollandie. en raakt hij zn glade praatjes kwijt. Zonder praatjes kan ik geen meisjes meer krijgen :p dusss :rolleyes:

RaZer
21-11-2002, 18:17
Haal hem illegaal hiernatoe en laat hem die cursus niet volgen. En als ze hem pakken en terugsturen gewoon weer laten over komen. Als je niet weet hoe dat moet ik ken nog een paar bulgaren die weten er alles van :D beslema ik trainen :bril:

Tnawie
21-11-2002, 18:22
Origineel gepost door rahmona :rolleyes: :maf2:

Tnawie
21-11-2002, 18:25
Origineel gepost door RaZer Haal hem illegaal hiernatoe en laat hem die cursus niet volgen. En als ze hem pakken en terugsturen gewoon weer laten over komen. Als je niet weet hoe dat moet ik ken nog een paar bulgaren die weten er alles van :D beslema ik trainen :bril: je weet hoe t nu zit met de rechtse kabinet. Iedereen moet dat cursus volgen. staks krijgt ie tijdens die cursus te horen dat ie ook rechten heeft en dan kan ik hem nie meer misbruiken :stout:

Tnawie
21-11-2002, 20:05
niemand die mij helpt :(

Tnawie
22-11-2002, 01:54
Origineel gepost door elmarocani beloof een verblijfvergunning! daar kan ik hem nie mee om kopen. Hij denkt eraan naar spanje te gaan en daar papieren maken. wat ik nodig heb is een zware truk, waarmee k hem kan verassen. Praat aub alleenmaar nederlands en geen arabisch tegen mij want mn zelfvertrouwen kijkt stiekem mee op mn pc. hij begint zich al af te vragen wat ik de hele tijd achter mn pc doe.

Tnawie
22-11-2002, 12:00

Origineel gepost door Kadir Nu ff bek s dicht he heb ik ook geprobeert, maar t werkte niet. :p

Pagina's : [1] 2