Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gevoelenshebben voor iemand wat nooit wat kan worden

Noena
21-11-2002, 16:58

Beste mensen! Mijn zusje zit met een probleem! Ze heeft iemand op haar werk ontmoet waar ze smoorverliefd op ie geworden maar er hangen een paar nadelen aan. 1. Hij is Nederlands (maar bereid zich te bekeren) 2. Hij heeft een relatie wat niet goed gaat en wacht alleen nog maar op antwoord van mij zus. 3. Ze zijn collega's dus zou dat allemaal wel goed gaan?? Graag reactie

Jehna
21-11-2002, 17:12
Als hij zich wilt bekeren en serieus, dus niet alleen voor haar, en als hij weet wat Islam Inhoud, why not. Alleen ouders zullenw el een probleem worden. Kijk, dat je collega's bent, daar kan je wat aan doen, ouders zijn er en die blijven er

elhabiba
21-11-2002, 22:03
soms vraag ik me af... Je wordt altijd verliefd op of de verkeerde of het is een onmogelijk relatie of een hele moeilijke dan.... Nou als hij bereid is om zich te bekeren,is dat natuurlijk al een hele stap,maar hij moet het niet voor haar doen... maar voor zich zelf en voor allah ..... Inna ma ela3malloe bie anijaat....(alle daden worden beloond aan de hand van zijn intentie..) Dus dat is het eerste wat ze moet zien te weten,of hij echt eerlijk is tegenover zichzelf,en of hij het echt meent....en als het zo is...ewa geloof me dan hoeft je zusje zich niet bezorgd te maken,want dan zal het allemaal goed komen in sha llah.....want allah straft niet alleen maar beloont ook.... veel succes in elke geval... liefs elhabiba

amor25
22-11-2002, 09:36
ja je zusje moet gewoon rustig over nadenken en dan komt alles goed maar als ze hem echt luek vindt dan moet ze gewoon ervoor gaan en vooral niet aan de andere denken en zo je moet gewoon zelf een beslissing nemen want het is haar leven nou sterkte meid

missalhoceima17
22-11-2002, 11:53

Zeg maar tegen je zusje vecht ervoor meid want voor de liefde moet je vechten en ik spreek ui t ervaring echt waar

Noena
22-11-2002, 13:38
Origineel gepost door Nimet hoi meid, als hij een goede moslim wordt/is wat houd haar dan nog tegen, maar ze moet er wel voor de volle 100% voor gaan. Maar ik snap niet waarom je zelf zegt gevoelens voor iemand dat nooit wat kan worden. als nu al negatief bent ingesteld komt er nooit wat van terrecht. succes ermee. Ze zijn collega's dus vandaar het negatieve een relatie op het werk kan nooit echt stand houden

nadorgirl17
23-11-2002, 20:24
ALS IK JOU ZUS WAS ZOU IK DIE MANNETJE MAAR VERGETEN IK WEET CKER DAT JE OUDERS ER NIET BLIJ MEE ZULLEN ZIJN. MAAR VALT ZE NIET OP MAROKANEN OFZO?

elhabiba
23-11-2002, 21:09
Origineel gepost door nadorgirl17 ALS IK JOU ZUS WAS ZOU IK DIE MANNETJE MAAR VERGETEN IK WEET CKER DAT JE OUDERS ER NIET BLIJ MEE ZULLEN ZIJN. MAAR VALT ZE NIET OP MAROKANEN OFZO? Dat kun je niet weten,misschien zouden haar ouders daar wel tevreden mee zijn als hij maar een goede praktiserende moslim is.... liefs elhabiba :zwaai:

leda
27-11-2002, 14:00
om iets meer te weten, kijk dan naar mijn topic " Trouwen met een Nederlander. Ik heb zelf mijn partner op het werk leren kennen en dat is hij nog steeds, dus dat is het punt niet, zolang je dit gescheiden kan houden. je zus moet wel rekening houden dat zijn relaties 100% beeindigt is, want als hij geen sexuele relatie met haar kan/heeft, dan is de kans groot dat hij stiekem zijn ex blijft zien, alleen maar om zijn behoefte. Hou rekening mee, dat veel problemen kunnen komen en of de relatie hiertegen bestand is. In mijn situatie is het goed geeindigt. Goed nadenken is de motto en als god het wil dan komt het goed. Liefde is blind en dat hou je echt niet tegen