Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wil graag een kinderdagverblijf starten!!!

Romeesa
24-10-2009, 21:21

Wie heeft goede tips!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

mrs.princess
25-10-2009, 15:39
mag ik vragen waar?:o

rrrr
25-10-2009, 15:40
goed van je hoor.:goedzo:

Romeesa
25-10-2009, 18:57
In den Haag insaaLLAH

vrouwtje24
25-10-2009, 20:45

wat heb je allemaal nodig om er 1 te openen?

labello
25-10-2009, 20:56
Wie heeft goede tips!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx googlen :o

supersoesje
25-10-2009, 21:25
Ingredienten: VEEEEEEL geld safi.:)

mrs.princess
26-10-2009, 14:36
wat heb je zelf studeerd? iets met kinderen of niet?

Doukaliaatj_
26-10-2009, 17:18
wat heb je allemaal nodig om er 1 te openen? kinderen? :maf:

saadia267
26-10-2009, 17:31
Starters Virtueel dagverblijf Het waarborgfonds heeft een virtueel dagverblijf ontwikkeld. Vragen als: Hoe richt je jouw kinderdagverblijf in? Wat mag wel en wat niet van de wetgever, komen aan de orde? Op het VKD vind je alle actuele wet- en regelgeving voor kinderopvangaccommodaties. Je ziet er per ruimte - bijvoorbeeld in de keuken of slaapruime - wat demogelijkheden zijn en waarmee je bij de inrichting rekening moet houden. Het VKD is interessant voor iedereen die professioneel te maken heeft met huisvesting voor kinderopvang: kinderdagverblijven, peuterspeelzalen, primair onderwijs, maar ook architecten en gemeenten. Je navigeert eenvoudig van de ene naar de andere ruimte en kunt ook op specifieke wet- en regelgeving zoeken. Zo zijn onder meer de Arbowet, het Bouwbesluit, ergonomie-eisen en de Beleidsregels kwaliteit kinderopvang opgenomen. Klikt u hier voor het virtueel dagverblijf. Hoe start ik een kinderopvangorganisatie? Voor het document "Hoe start ik een kinderopvangorganisatie?" verwijzen wij naar onze site www.databankkinderopvang.nl U wilt starten in de kinderopvang Uit ervaring weten wij dat het starten van een onderneming in de kinderopvang niet makkelijk is; een goede voorbereiding, deskundigheid en doorzettingsvermogen zijn onontbeerlijk. Het is een complexe activiteit, waarbij u te maken heeft met landelijke en regionale regelgeving, zoals een verordening kinderdagverblijven, de richtlijnen van de GGD, het bestemmingsplan en een bouwverordening. De landelijke richtlijnen kunt u opvragen bij het Ministerie van OCW www.minocw.nl U kunt voor al uw vragen terecht op onze databank: www.databankkinderopvang.nl In deze databank is alle kennis op het gebied van de Nederlandse professionele kinderopvang gebundeld. Er zijn drie clusters informatie: pedagogiek, bedrijfsvoering en wetten & regels. Kinderopvangondernemers kunnen met al hun vragen ook terecht op de website van het Waarborgfonds Kinderopvang (www.waarborgfondskinderopvang.nl). De Kennisbank huisvesting kinderopvang biedt informatie over huur, koop en beheer en nog zo'n honderd specifieke onderwerpen. Ook kunnen gebruikers bredere kennis opdoen over bepaalde thema's, zoals huisvesting Brede scholen en huisvestingsstrategie. Het Waarborgfonds hoopt ondernemers via de kennisbank te ondersteunen bij het planmatig inzetten van huisvesting, ter vergroting van het bedrijfsrendement. Middels het stappenplan van de kamer van koophandel, zie www.kvk.nl/stappenplan, systematisch toewerken naar de realisering van uw onderneming. De richtlijnen voor het opzetten van een onderneming zijn immers voor eenieder gelijk, ongeacht het product of de dienstverlening. Wat kost een lidmaatschap van de Branchevereniging voor een startende ondernemer? Juist omdat het starten van een onderneming in de kinderopvang zo’n complexe activiteit is, stelt de Branchevereniging ondernemers in de kinderopvang u in de gelegenheid voor de duur van maximaal 12 maanden een lidmaatschap als startende ondernemer aan te gaan à € 250,00. U heeft als starter recht op alle algemene ledeninformatie en op het bijwonen van de algemene ledenvergadering. Een starter heeft echter geen stemrecht. Bij specifieke vragen kunt u een beroep doen op het secretariaat, die u, indien mogelijk, zal doorverwijzen naar deskundigen. Na uw lidmaatschap als startende ondernemer wordt u na een jaar automatisch gewoon lid. De contributiebijdrage voor het gewone lidmaatschap is variabel en gerelateerd aan de loonsom. Klikt u hier voor een overzicht van de contributie in 2009. De minimale contributie bedraagt EUR 500,- Ten aanzien van gastouderbureaus zal het bestuur nog een nadere regeling opstellen die de contributiegrondslag moet verduidelijken. Deze nadere regeling maakt op dit moment geen deel uit van het contributievoorstel van het bestuur en een eventuele nadere regeling zal – na instemming van de ALV – op zijn vroegst per 1 januari 2009 in werking treden. Wij hopen dat u hiermee een extra impuls heeft gekregen om uw plannen tot het realiseren van een onderneming in de kinderopvang verder gestalte te geven en wensen u veel succes als toekomstig ondernemer. bron: www.kinderopvang.nl

vrouwtje24
26-10-2009, 18:08
kinderen? :maf: :hihi: :hihi: oooh ik dacht dat ik katten nodig had:hihi: :hihi:

Doukaliaatj_
27-10-2009, 16:07
:hihi: :hihi: oooh ik dacht dat ik katten nodig had:hihi: :hihi: Haha dan dacht je heel verkeerd :gniffel: