Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : getrouwde mannen die naar de prostituees gaan.

Pagina's : [1] 2 3

LZN
21-11-2002, 14:56

is dit alleen bij mij in de stad zo of kennen meerdere dit probleem. bij ons in de stad wordt er regelmatig geroddeld over wie er bij de hoeren is gespot en wie zijn vader het is. ik vind het echt een k.u.t streek van deze ze3ma getrouwde mannen..

zakia_1984
21-11-2002, 16:13
tfoe, maar dat mag je helemaal geen mannen noemen. Een man belazert zijn vrouw niet en al helemaal niet met een prostituee

RaZer
21-11-2002, 16:19
Of je getrouwd ben of niet naar de hoeren gaan is SLECHT en diep TRIEST!!

tabdarst
21-11-2002, 16:27
ja dat is het zeker razer, maar misschien ligt het wel aan de vrouw want een man heeft ook behoeftes, maar een vrouw heeft het de hele dag druk met kinderen en al die andere shit dan heeft ze 's avonds echt geen zin om er nog eens de man zijn aandacht te geven want dan wil ze rusten en volgens de islam moet een vrouw het met haar man doen als hij er zin in heeft en andersom ook het is verplicht, maar ik vind het wel zwak van de mannen

layla_moegroer
21-11-2002, 16:31

Origineel gepost door 187 is dit alleen bij mij in de stad zo of kennen meerdere dit probleem. bij ons in de stad wordt er regelmatig geroddeld over wie er bij de hoeren is gespot en wie zijn vader het is. ik vind het echt een k.u.t streek van deze ze3ma getrouwde mannen. tegenwoordig hoeven ze niet naar de prosituees te gaan ze krijgen het Gratis op straat :kwaad: en veel getrouwde mannen zoeken een meisje op de chat mijn vriendin is er veel tegengekomen, en wallah ik was echt geschokt toen ze me dat vertelde!! tfoe als ik eraan moet denken :kwaad: als mijn man dat doet snij ik zijn ***eraf :D

RaZer
21-11-2002, 16:38
Origineel gepost door tabdarst ja dat is het zeker razer, maar misschien ligt het wel aan de vrouw want een man heeft ook behoeftes, maar een vrouw heeft het de hele dag druk met kinderen en al die andere shit dan heeft ze 's avonds echt geen zin om er nog eens de man zijn aandacht te geven want dan wil ze rusten en volgens de islam moet een vrouw het met haar man doen als hij er zin in heeft en andersom ook het is verplicht, maar ik vind het wel zwak van de mannen Wat voor aandacht krijg je van een ****? Ze doet wat je wil je gaat met haar naar bed en dat is alles. Is dat zo belangrijk dan dat je die bij een ander moet gaan zoeken? Ik denk niet dat het te maken heeft met dat hen vrouwen hen geen aandacht geven. Dus als je geen vrouw heb zou je wel naar de hoeren mogen? Klopt niet echt?

Noena
21-11-2002, 16:38
Wat???...Eh die mannen die daarnaartoe gaan zijn niet allen diep triest maar hebben vast een minderwaardigheidscomplex..Ik bedoel je hebt een vrouw thuis die je verzorgt en die eten op tafel legt. Ik heb eff zitten denken om 1 GOEIE reden te vinden waaromeen GETROUWDE vent zoiets zou moeten flikken, ik kan er geen 1 vinden het hoort gewoon niet klaar punt uit het is tegen ons geloof en tegen al onze principes in. En voor de mannen die het doen!..Ik hoop dat je er een vieze ziekte aan over houd en 1 ding weet dat je dan ook je vrouw ermee zal besmetten en dan zul je BRANDEN IN HEL...

layla_moegroer
21-11-2002, 16:40
Origineel gepost door RaZer Wat voor aandacht krijg je van een ****? Ze doet wat je wil je gaat met haar naar bed en dat is alles. Is dat zo belangrijk dan dat je die bij een ander moet gaan zoeken? Ik denk niet dat het te maken heeft met dat hen vrouwen hen geen aandacht geven. Dus als je geen vrouw heb zou je wel naar de hoeren mogen? Klopt niet echt? :goedzo:

tabdarst
21-11-2002, 16:41
nee dat mag zeker niet maar om dat in de praktijk aan te passen dat lukt niet, maar het is wel beter naar de hoeren dan da ze een meisje verkrachten

Noena
21-11-2002, 16:46
Origineel gepost door tabdarst nee dat mag zeker niet maar om dat in de praktijk aan te passen dat lukt niet, maar het is wel beter naar de hoeren dan da ze een meisje verkrachten Meid???.. Wat is dit voor klink klaare onzin???....Wat ... je met je beter naar de hoeren dan meisjes verkrachten??...Eeen getrouwde vent behoort genoeg te hebben aan zijn vrouw waar die mee getrouwd is!..Waar die een belofte mee heeft gemaakt!!...Dus kom niet met die onzin meid als zo'n vent graag naar de hoeren wil gaan had tie niet moeten trouwen klaar!..Op deze manier brengt een vent ongewenste ziektes in huis dus meid praat alsjeblieft niet zomaar onzin! :kwaad: :kwaad:

HAJET75
21-11-2002, 16:58
Jemig mijn man vind het helemaal niet leuk om lang ergens te hangen hij vind bars vreselijk en het liefst is hij bij mij thuis. Mijn zwagers vragen hem nu ook niet meer mee en sluiten en buiten het kan hem niks schelen hij is gek op zijn vrouwtje en is het liefst vaak bij haar. Wat een lieverd he

NaDoR.ZiNa
21-11-2002, 17:51
Nou ik ken veel getrouwde mannen die dat doen!! kan ze niet eens op 1 hand tellen man!! en dat is egt gewoon schandalig!!!! hun vrouw zit onschuldig thuis met de kinderen en denkt dat haar zogenaamde liefe mannetje met een paar andere mannen gezellig aan het koffie drinken is!!! NOT!!!! en dan zeggen ze dat ze alles volgens de regles volgen!!!!! ewa domme koeien overspel is 1 van de grootste dingen die verboden is!!!!! pfff ik kan me hier egt kwaad om maken :kwaad:

GekkeTurk
23-11-2002, 11:12
ewa de hoeren zijn bedacht voor mannen die geen normale chikiez kunnen regelen is gewoon zo en ja een getrouwde man die gaat naar de ho's echt zielig weetje hier in mijn buurt ook veeeeeeel turkse en marokaanse mannen die naar de ho's gaan echt skandalouz

didi_1
23-11-2002, 13:12
Origineel gepost door 187 is dit alleen bij mij in de stad zo of kennen meerdere dit probleem. bij ons in de stad wordt er regelmatig geroddeld over wie er bij de hoeren is gespot en wie zijn vader het is. ik vind het echt een k.u.t streek van deze ze3ma getrouwde mannen. Weet je wat ik K.U.T vind is dat getouwde vrouwen tegenwoordig ook wel wat van kunnen ja .En ja jij ook ja mischien weet ik veel . :D

faiza18
25-11-2002, 13:19

vieze mannen ze moeten zich schamen hun vrouw ziet gewoon onschuldig thuis op hun te wachten.

Pagina's : [1] 2 3