Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meisjes willen alleen....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

LZN
04-06-2004, 14:33

is dit niet (meestal) zo jongens willen se.x en meisjes willen mooie jongens.

marjam123
04-06-2004, 14:35
misschien dat dat voor sommige mensen geld... maar nie voor iedereen... xxx

Mysticalia
04-06-2004, 14:35
:jammer::jammer: Is niet waar :ego: Schoonheid is niet belangrijk, uitstraling daarentegen wel. :belgie:

Nacera
04-06-2004, 14:38
Origineel gepost door Mysticalia Schoonheid is niet belangrijk dat is een typische uitspraak voor een lelijk eendje :hihi: just kidding :o

IkBenSaliha
04-06-2004, 14:47

Origineel gepost door levuuuh is dit niet (meestal) zo jongens willen se.x en meisjes willen mooie jongens ik ben daar niet mee eens :ego:

LaLa_SoFiA
04-06-2004, 14:49
Het uiterlijk is het eerste wat je ziet meestal, dus daar val je eerst op. dan pas komt het innerlijk...En dan mag hij nog zo mooi zijn enzo maar als zijn innerlijk niet mooi is, dan laten denk ik de meeste meisjes hem wel gaan...Ik bedoel wat moet je met een mooie jongen die rot is van binnen?

LaLa_SoFiA
04-06-2004, 14:52
Origineel gepost door levuuuh ik ken meisjes zat die bij hun vriend blijven alleen omdat hij zo mooi is :jammer: Tja...Je hebt van zulke meisjes...Maarja moeten ze zelf weten.

zine_el_arbi
04-06-2004, 14:54
Origineel gepost door levuuuh is dit niet (meestal) zo jongens willen se.x en meisjes willen mooie jongens Ik ga echt niet alleen voor de sex voor de "dames" heb ik respect voor jongens die alleen voor de sex gaan zijn even goedkoop als de meiden waarmee ze het doen:rolleyes: ik ga liever voor een mooi innerlijk iets waar ik een lange tijd iets aan hebt ;)

mocro_chicaaa
04-06-2004, 14:54
mooie jongens hebben geen hart geen gevoel geen humor ) meeste dan) wat moet je daar mee :confused:

mocro_chicaaa
04-06-2004, 14:58
Origineel gepost door levuuuh tegasart :maf: ik zag laats nog zo een man hij is 28 ofzo hij heeft en kind en gaat vreemd terwijl ze vrouw dat weet en toch blijft ze met hem bijna elke man gaat vreemd dus wat heeft t voor zin om hem te dumpen als je een ander vind zal hij t zelfde doen en er zijn ook veel mannen die vreemd gaan en waar de vrouwen nix van weten

zine_el_arbi
04-06-2004, 15:01
de meeste jongens zijn tegasart en meisjes Juistem ;)

marjam123
04-06-2004, 15:03
Origineel gepost door mocro_chicaaa bijna elke man gaat vreemd dus wat heeft t voor zin om hem te dumpen als je een ander vind zal hij t zelfde doen en er zijn ook veel mannen die vreemd gaan en waar de vrouwen nix van weten ewa lay7fed... laten we hopen van niet!!!! xxx

mocro_chicaaa
04-06-2004, 15:04
Origineel gepost door levuuuh :rolleyes: als ik een vrouw ben en me man gaat vreemd ik trap hem de huis uit en later weer de vijfde echtscheiding aanvragen :p

mocro_chicaaa
04-06-2004, 15:06
Origineel gepost door levuuuh of eerst ze *** ervan snijden en dan de huis uit :rolleyes: ja dat is ook nog een optie

mazhar
04-06-2004, 15:08

Origineel gepost door Arabella Leuke visie op het huwelijk heb je dan. Wallahila, :jammer: elk man is andeRS? De ene is trouw, de andere ook weer niet. Dat heb je ook bij vrouwen, ik ken genoeg meisjes die zeggen van: jongens doen het oook, dus wij mogen het ook doe,n. Wanneer je iemand hebt, die ehtzelfde voro je voelt, en zich laat leiden door zijn gevoelens voor jou en neit zijn gevoelens voor eht 'kwade' dan zal je liefde kennen, en dan zal je zien dat neti alle jongens bedriegers zijn :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7