Bekijk originele versie : Zoek een dame die samen een uitzendbureau wilt gaan beginnen
SerieuzeVrouw
22-10-2009, 20:59
Ik ben gevestigd in Belgie, en zou graag een eigen zelfstandige uitzendbureau beginnen samen met een dame Insallah. Wie heeft ideeen of ervaring? Deel ze of als iemand geintresseerd is, je mocht altijd reageren . :o
Ik zou dan eerst opdrachtgevers zoeken, dus betrouwbare bedrijven die uitzendkrachten zoeken. Als je die hebt gevonden, en je laat u.k's daar werken, dan moet je die ook vooruit betalen, want opdrachtgevers betalen veel later. En vergeet de belastingdienst niet.
Mevlouwtje
22-10-2009, 21:16
Succes meid!
Ik HAAT werken bij een uitzendbureau (krijg ik alleen maar een dikke kont van:p)
SerieuzeVrouw
22-10-2009, 21:26
Ja en wanneer betalen die opdrachtgevers dan? Maanden later of de maand erop? Heb ook bedrijven gezien die wekelijks een uitzendbureau betalen? Zoals een callcenter?
SerieuzeVrouw
22-10-2009, 21:26
Succes meid!
Ik HAAT werken bij een uitzendbureau (krijg ik alleen maar een dikke kont van:p)
:maf2:
Ja en wanneer betalen die opdrachtgevers dan? Maanden later of de maand erop? Heb ook bedrijven gezien die wekelijks een uitzendbureau betalen? Zoals een callcenter?
Ik weet niet hoeveel later, dat verschilt per bedrijf, sommige zijn trager dan andere. Sommige komen hun afspraken niet na, sommige wel. Je moet altijd vriendelijk tegen ze blijven want zij zijn de klanten. En ik geloof niet dat die opdrachtgevers wekelijks aan de u.b. betalen. Jij moet die u.k's wel wekelijks uitbetalen. Call centres huren wel vaak u.b. 's in, maar die blijven vaak ook niet lang bestaan vanwege nieuwe regels en wetten.
SerieuzeVrouw
23-10-2009, 11:43
Ik weet niet hoeveel later, dat verschilt per bedrijf, sommige zijn trager dan andere. Sommige komen hun afspraken niet na, sommige wel. Je moet altijd vriendelijk tegen ze blijven want zij zijn de klanten. En ik geloof niet dat die opdrachtgevers wekelijks aan de u.b. betalen. Jij moet die u.k's wel wekelijks uitbetalen. Call centres huren wel vaak u.b. 's in, maar die blijven vaak ook niet lang bestaan vanwege nieuwe regels en wetten. Bedankt voor je inlichtingen. Wat kan ik dan het beste van thuis uit beginnen.? Met zo weinig mogelijk startkapitaal.
Figurante
23-10-2009, 11:49
Grappig dat iemand een onderneming wil beginnen terwijl je ze er helemaal geen verstand van heeft, hou alsjeblieft op en ga iets doen waar je goed in bent ;)
Madame_Louisa
23-10-2009, 11:52
Grappig dat iemand een onderneming wil beginnen terwijl je ze er helemaal geen verstand van heeft, hou alsjeblieft op en ga iets doen waar je goed in bent ;)
Een eigen onderneming wordt vaak inderdaad alleen gestart om het maar te ''doen''.
Men denkt er veel te makkelijk over, en neemt er niet eens een propere studie voor, denkende dat 10.000 euro ze goud zal opleveren.
Jammer, vooral de laatste reactie vind ik vaag;
''
Bedankt voor je inlichtingen. Wat kan ik dan het beste van thuis uit beginnen.? Met zo weinig mogelijk startkapitaal.''<<
Het beste zou zijn, om iets te doen waar je hart bij ligt.
SerieuzeVrouw
24-10-2009, 22:12
Een eigen onderneming wordt vaak inderdaad alleen gestart om het maar te ''doen''.
Men denkt er veel te makkelijk over, en neemt er niet eens een propere studie voor, denkende dat 10.000 euro ze goud zal opleveren.
Jammer, vooral de laatste reactie vind ik vaag;
''
Bedankt voor je inlichtingen. Wat kan ik dan het beste van thuis uit beginnen.? Met zo weinig mogelijk startkapitaal.''<<
Het beste zou zijn, om iets te doen waar je hart bij ligt.
Madame_Louisa
25-10-2009, 16:04
:kweetnie:
brownie74
25-10-2009, 16:29
Ik ben gevestigd in Belgie, en zou graag een eigen zelfstandige uitzendbureau beginnen samen met een dame Insallah. Wie heeft ideeen of ervaring? Deel ze of als iemand geintresseerd is, je mocht altijd reageren . :o
Allereerst,je moet een Federgon attest hebben om een eigen uitzendbureau te mogen beginnen.
Ik heb deze attest verkregen na een examen te hebben afgelegd.
Uiteraard heeft mijn werkgever eerst een opleiding verzorgd,en na een maand was ik verplicht om die examen te gaan afleggen.
Deze attest is voor iedereen verplicht,of je nu recruitment consultant,sales,branch manager of branch unit manager bent
Misschien is het dus geen slecht idee voor jou om eerst voor een uitzendbureau te gaan werken....ik kan je daarbij helpen als je wilt.
Zo leer je de knepen van het vak kennen.
Daarnaast moet je een klein startkapitaal hebben.
Klanten betalen meestal 15 dagen na factuurdatum, de grotere klanten 30 dagen na factuurdatum.
de realiteit is echter dat er heel veel slechte betalers zijn en dat de uitzendsector verzadigd is.
De concurrentie is moordend en zonder know how (wat in jouw geval overduidelijk is) ga je gegarandeerd je tanden stukbijten.
SerieuzeVrouw
25-10-2009, 18:20
Allereerst,je moet een Federgon attest hebben om een eigen uitzendbureau te mogen beginnen.
Ik heb deze attest verkregen na een examen te hebben afgelegd.
Uiteraard heeft mijn werkgever eerst een opleiding verzorgd,en na een maand was ik verplicht om die examen te gaan afleggen.
Deze attest is voor iedereen verplicht,of je nu recruitment consultant,sales,branch manager of branch unit manager bent
Misschien is het dus geen slecht idee voor jou om eerst voor een uitzendbureau te gaan werken....ik kan je daarbij helpen als je wilt.
Zo leer je de knepen van het vak kennen.
Daarnaast moet je een klein startkapitaal hebben.
Klanten betalen meestal 15 dagen na factuurdatum, de grotere klanten 30 dagen na factuurdatum.
de realiteit is echter dat er heel veel slechte betalers zijn en dat de uitzendsector verzadigd is.
De concurrentie is moordend en zonder know how (wat in jouw geval overduidelijk is) ga je gegarandeerd je tanden stukbijten.
Thanks Pm me voor info. Pandje huren etc
brownie74
25-10-2009, 23:19
Thanks Pm me voor info. Pandje huren etc
Hoe bedoel je?
Ik ben trouwens een man!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.