Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe kan je snel afvallen?

Pagina's : [1] 2 3 4

sena-19
22-10-2009, 20:42

ik ben 19 en weeg 78 kilo ik wil afvallen alleen lukt dat mij niet snel:( weet iemand hoe je snel kan afvallen?:confused:

lievemocro_18
22-10-2009, 20:43
sporten en gezond eten,als je snel gaat afvallen door niet te eten,komje ook heel snel bij meid..

delightfull
22-10-2009, 20:43
je moet sporten, alleen maar water drinken, en na 6 uur niks meer eten, als je echt echt honger krijgt moet je iets gezonds eten bijv, een appeltje ofso

Sexy_Can_I
22-10-2009, 20:44
Snel afvallen tja moeilijk Dat kan alleen met de ongezonde manier... Als je goed wilt afvallen dan moet je sporten en gezond eten en veel water drinken ipv fris... Duurt wat langer dan SNEL maar dan heb je ook wat... Succes meissie

noraina18
22-10-2009, 20:46

ik d8 dat ik dik was ben ook 19 en weeg 60 kilo:jammer: ik geef je 1tip meid wedden dat je afvalt veel water en thee drinken ZONDER suiker dan ga je heel veel plassen en daarboij verbrandt je het meest vet en veel bewegen:goedzo:

lievemocro_18
22-10-2009, 20:49
ik d8 dat ik dik was ben ook 19 en weeg 60 kilo:jammer: ik geef je 1tip meid wedden dat je afvalt veel water en thee drinken ZONDER suiker dan ga je heel veel plassen en daarboij verbrandt je het meest vet en veel bewegen:goedzo: 60is een perfecte gewicht joh..niet afvallen krijg je spijt van geloof me:o

sena-19
22-10-2009, 20:50
ik eet niet zo veel maar tog kom ik aan:( ik beweeg ook veel NIks helpt bij mij:(

TranQiir
22-10-2009, 20:51
ik eet niet zo veel maar tog kom ik aan:( ik beweeg ook veel NIks helpt bij mij:( Misschien Eet je wel niet veel maar wel vet:D

sena-19
22-10-2009, 20:54
ik woog eerst 65 en nu weeg ik 78 ik ben in 3maanden 13 kilo aangekomen:( ik word maar steeds dikker en dikker:( Nee ik eet ook niet zo veel vet

sakinatje.
22-10-2009, 20:55
ik ben het met de meisjes eens. Maar ik heb het zelfde probleem. Ik hou het 1 week 2 weken vol maar daarna krijg ik weer zin in lays sensations of kinder bueno. Als je gaat beginnen moet je gewoon gezond eten en regelmatig en niet na 6 uur en vooral veel water drinken. En je moet vol houden. Ik had een vriendin zij was echt dik meskiena zij dronk 2 maanden achter elkaar alleen maar shakes. ze was wel 15 kilo kwijt. je kan het proberen XX sakina

the_casaOuiiaaa
22-10-2009, 20:55
Veel water drinken , niet meer na 6 eten . Veel sporten en bewegen, niet al te lang uitslapen. Eet gezond , nooit je ontbijt overslaan! Eet in het middag ,avond en stop en niet verder gaan chips etc niet meer eten! Succes..

sakinatje.
22-10-2009, 20:56
ik woog eerst 65 en nu weeg ik 78 ik ben in 3maanden 13 kilo aangekomen:( ik word maar steeds dikker en dikker:( Nee ik eet ook niet zo veel vet licht het niet aan je schildklieren. Ik zou naar de dokter gaan een vriendin van mij had dat ook. Dan verbrand je heel weinig..

Pareltjee_
22-10-2009, 21:01
Meid, Ik was een tijdje geleden op dieet, en mijn oom gaf mij zo`n thee heet (fitna thee) als je dat drinkt, ga je echt vaak naar de wc maar das kei goed. Ik ging altijd rond 5 uur eten, veel bewegen.. En geen frisdrank drinken, alleen water & kruidenthee of normale thee zonder suiker. Veel bewegen (dansen,fitnissen) zelf schoonmaken is goed voor je. Als je na 8 uur nog honger krijgt, eet dan wat fruit of Luchtige Cracker. Er zijn ook bepaalde avond eten dat je niet veel mag hebben zoals, aardapel,rijst, brood daar zal ik niet veel van eten.. Liefs..

hicham-as4
22-10-2009, 21:01
je kan wel snel dikke worden.ma duurt echt lang als je wil trg na 65kg... je moet gwn sporten en niet veel eten..je moet gwn een keer per dag goed eten.. en smorgens en smiddags moet je gwn salade of fruit eten. en vergeet niet je moet veel water drinken ... je moet eerst veel water drinken of milk dan pas eten snap je...dan komt alles goed:D...zo werkt het 100%

Me_LaCoste
22-10-2009, 21:03

vroeger wilde ik ook altijd afvallen. het lukte mij maar niet. ging zelfs elke dag naar de sportshool, 4 uurtjes per dag intensief trainen en at zowat niks. Ik kwam juist aan (had spieren gekregen) en nu, juist nu ik gwn schijt heb aan hoeveel ik weeg en tevreden ben met mijn figuur begin ik af te vallen :maf2: ik begon met afvallen tijdens ramadan. wanneer we mochten eten at ik alleen maar een 2 boterhammen, kopje soep en dronk superveel. en drie weken geleden was ik een weekend tijd door een bruiloft 2 kilo afgevallen. en ben ook niet meer aangekomen sindsdien :0 volgens mij is het gwn een spel tussen jou en en je hersenen. toen ik dolgraag wilde afvallen lukte het niet, en juist nu ik mezelf geaccepteerd heb val ik af...

Pagina's : [1] 2 3 4