Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefdesverdriet

Pagina's : [1] 2

PMI
04-06-2004, 12:53

Wie heeft het weleens meegemaakt?

mazhar
04-06-2004, 12:55
ikke :traan1:

LHBIBAA
04-06-2004, 12:56
misschien moet je vragen wie niet? ik heb het weleens meegemaakt een onbeantwoorde liefde maar ja nooit een een relatie gehad

maroclady112
04-06-2004, 13:19
Nooit:D

nadoria86
04-06-2004, 13:26

alhamdoelillah ikke nog niet maar zeg nooit nooit... maar het lijkt me wel erg daar niet van,hoop dat ik dat nooit hoef mee te maken Nadoria

PMI
04-06-2004, 13:28
Origineel gepost door Crazy4MyCoCo Why? Toch niet vanwege je besluit..:( Zo kun je het wel noemen. Ze heeft me vandaag gebeld. en ja daar knap ik niet van op.

PMI
04-06-2004, 13:32
Origineel gepost door puur_vrouw ik niet niet in realtie gebeuren wel in fam het is niet zo zeer dat ik liefdesverdriet heb, maar voel me gewoon een beetje in de war.

Kaatje
04-06-2004, 13:39
Ik geloof niet in liefde dus heb ook geen liefdesverdriet gehad.

PMI
04-06-2004, 13:43
Origineel gepost door puur_vrouw hoebedoel je in de war Ik kan niet meer helder nadenken over wat ik nu eigenlijk zou moeten doen. Ze zegt van die lieve woorden en zegt dat ze me nooit zal vergeten en bla bla bla je weet hoe dat gaat . En dan zegt ze weer van ja ik ga gewoon ervoor zorgen dat ik niet met die jongen ga trouwen. Ik word er een beetje para van. Van daar die verwardheid

rababel
04-06-2004, 13:44
k ook...en heb er geen woorden voor...IT SUCKS..!!! that for sure..!!!

PMI
04-06-2004, 13:46
Origineel gepost door Arabella Is het nu over tussen jou en je vriendin, of heb je nog geen definitieve keuze kunnen maken? Ik weet echt niet of het uit is. Ze heeft een " ja " woord gezegd tegen die jongen, maar ze belt me op en probeert haar ei bij mij kwijt te raken. Dus of ik nu nog iets met haar heb, dat weet ik echt niet. Ik zou eigenlijk afstand van haar doen. Puur uit respect voor de jongen waar ze mee verloofd is en voor haar ouders.

Najiha
04-06-2004, 13:59
Origineel gepost door PMI Ik weet echt niet of het uit is. Ze heeft een " ja " woord gezegd tegen die jongen, maar ze belt me op en probeert haar ei bij mij kwijt te raken. Dus of ik nu nog iets met haar heb, dat weet ik echt niet. Ik zou eigenlijk afstand van haar doen. Puur uit respect voor de jongen waar ze mee verloofd is en voor haar ouders. Als ze niet heeft getekend dat is het nog geen verloving en niet definitief en als ze weer belt moet je zeggen je mag me pas contacteren als je woord hebt afgebroken dan kunnen we samen halal door het leven want dan kom ik aan huis met teschjav soeka :D

PMI
04-06-2004, 14:27
Origineel gepost door Arabella Als ze verder gaat met haar verloofde en dus met hem zal trouwens, dan zou ik als ik jou was al het contact verbreken. Anders maak je het jezelf alleen maar moeilijker. Stel haar voor de keuze, de verloving verbreken of jou vergeten. Lieve meid. Die keuze heb ik haar al gesteld en haar antwoord is simpel weg: " Ik heb het niet voor het zeggen. Ik heb ook nooit "ja" gezegd, mijn ouders hebben "ja" gezegd".

bailagirl
04-06-2004, 14:40
:huil: :huil: :idee: :tover: :strik: :boer: :love2:

bailagirl
04-06-2004, 14:42

Zo dat is opgelost.. :hoera: :letsparty :letsparty :letsparty

Pagina's : [1] 2