Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ] Verstand Van Laptops ?? Kan je me dan helpen aub.. [

tangaouiaatje
22-10-2009, 16:33

Owkaay het zit namelijk zo,, :moe: Mijn scharnieren waren afgebroken,, Mijn beeld deed het nog, Gister is de tijd aangebroken,, mijn beeldscherm geeft alle kleuren van de regenboog,, :rolleyes: Hij doet het prima alles,, Maar heb bestanden jammergenoeg niet op usb gezet, :moe: Wel op de hardeschijf,, Wie heeft voor mij een oplossing,., Om in ieder geval wel bij me bestanden te komen die op de harde schijf staan,, :kwaad: Bij Voorbaat Dank.. :moe:

tangaouiaatje
22-10-2009, 17:04
Uppp...! :( * Who Can Help Me ....

SieMoH
22-10-2009, 17:13
Ik heb nog niet echt een beeld van wat er kapot is :hihi:

tangaouiaatje
22-10-2009, 17:20
die zijkanten,, waar je dicht en open kan klappen waren gebroken,, Dat was geen probleem.. maar de bedrading waar het beeldscherm mee gekoppeld is,, Heeft wel een probleem,, Want hij gaat aan alles doet het,, maar krijg geen beeld.. Krijg alleen kleurtjes te zien :rolleyes: Als je begrijpt wat ik bedoel..

cotedor
22-10-2009, 17:23

je kunt je laptop aansluiten op een andere scherm bijv. LCD scherm of een scherm van een andere computer. via de blauwe VGA-kabel. dan heb je in iedergeval beeld. en kun je rustig je bestanden kopieren van je laptop naar usb ofzo. Goodluck

SieMoH
22-10-2009, 17:28
je kunt je laptop aansluiten op een andere scherm bijv. LCD scherm of een scherm van een andere computer. via de blauwe VGA-kabel. dan heb je in iedergeval beeld. en kun je rustig je bestanden kopieren van je laptop naar usb ofzo. Goodluck Ja maar dat gaat niet zo 1 2 3. Voor je het zo werkend wil krijgen, moet je het instellen als 2de scherm toch? En als de scherm niet doet. Kan je ook niet zien waar je klikt :hihi:

tangaouiaatje
22-10-2009, 17:31
je kunt je laptop aansluiten op een andere scherm bijv. LCD scherm of een scherm van een andere computer. via de blauwe VGA-kabel. dan heb je in iedergeval beeld. en kun je rustig je bestanden kopieren van je laptop naar usb ofzo. Goodluck hoe doe ik dat :moe: Ja maar dat gaat niet zo 1 2 3. Voor je het zo werkend wil krijgen, moet je het instellen als 2de scherm toch? En als de scherm niet doet. Kan je ook niet zien waar je klikt :hihi: :moe: rwina hadiee

SieMoH
22-10-2009, 17:33
Maar nogmaals. Breng het iemand die er verstand van heeft. Op afstand kan je er niks mee

mijnalias
22-10-2009, 17:39
Owkaay het zit namelijk zo,, :moe: Mijn scharnieren waren afgebroken,, Mijn beeld deed het nog, Gister is de tijd aangebroken,, mijn beeldscherm geeft alle kleuren van de regenboog,, :rolleyes: Hij doet het prima alles,, Maar heb bestanden jammergenoeg niet op usb gezet, :moe: Wel op de hardeschijf,, Wie heeft voor mij een oplossing,., Om in ieder geval wel bij me bestanden te komen die op de harde schijf staan,, :kwaad: Bij Voorbaat Dank.. :moe: Dit probleem heb ik ook ooit gehad; Haal je harde schijf eruit. Koop een case (dat is een lege schijf waar jij je harde schijf dan in kunt schuiven) en deze kun je dan op een andere computer via de usb uitlezen. Dan dient je harde schijf dus als een grote USB stick..... ;)

tangaouiaatje
22-10-2009, 17:45
Dit probleem heb ik ook ooit gehad; Haal je harde schijf eruit. Koop een case (dat is een lege schijf waar jij je harde schijf dan in kunt schuiven) en deze kun je dan op een andere computer via de usb uitlezen. Dan dient je harde schijf dus als een grote USB stick..... ;) shoukran..!!! Xxxxx waaar is dat te koop...:confused:

Denker
22-10-2009, 17:50
Waar gaat dit over? Wil je je lappie redden of de data? Mocht het data zijn dan zou oplossing van mijnalias kunnen werken. En anders je lappie laten maken. Zeer waarschijnlijk de bedrading van wat naar de beeldscherm loopt niet meer goed.

mijnalias
22-10-2009, 17:53
shoukran..!!! Xxxxx waaar is dat te koop...:confused: Bij de Mediamarkt of een andere computerzaak. Die case ziet er zo uit en zorg dat je er een koopt voor een HD van een Laptop ; 2,5": http://www.wildelectronics.com.au/store/image.php?productid=16461

tangaouiaatje
22-10-2009, 18:03
Waar gaat dit over? Wil je je lappie redden of de data? Mocht het data zijn dan zou oplossing van mijnalias kunnen werken. En anders je lappie laten maken. Zeer waarschijnlijk de bedrading van wat naar de beeldscherm loopt niet meer goed. Jah be3da eerst de data.. En dan kijk ik voor me lap... Shoukran... :goedzo: Bij de Mediamarkt of een andere computerzaak. Die case ziet er zo uit en zorg dat je er een koopt voor een HD van een Laptop ; 2,5": http://www.wildelectronics.com.au/store/image.php?productid=16461 Dankjewel mop!!! Ik ga der vandoor.. Heb een Meidenavond,, Kom hier later op terug,,! Shoukran... :goedzo: Xxxxx