Bekijk originele versie : Eerste Stapjes
EmiR_Soltan
21-11-2002, 14:20
Hoe neem jij de eerste stap?
Je bent tot over jouw hoofd verliefd op iemand,
maar wilt toch diegene laten merken dat het zo is.
Hoe pak jij dit aan?
stoeipoes
21-11-2002, 14:22
eerst lieve smsjes sturen met gedichtjes en dan zeg ik het meteen.....hij moet het dan meteen weten vind ik.
zakia_1984
21-11-2002, 15:44
niets zeggen, ben te verlegen :romance: :o
Origineel gepost door EmiR_Soltan
Hoe neem jij de eerste stap?
Je bent tot over jouw hoofd verliefd op iemand,
maar wilt toch diegene laten merken dat het zo is.
Hoe pak jij dit aan?
Je tong uit steken en er mee draaien
Origineel gepost door didi_1
Je tong uit steken en er mee draaien
tfoe,
alsof je daarmee wat op schiet....
je krijgt er alleen scheve blikken mee, en in de meeste gevallen wordt je genegeerd. :ego:
Origineel gepost door Baby Boo
tfoe,
alsof je daarmee wat op schiet....
je krijgt er alleen scheve blikken mee, en in de meeste gevallen wordt je genegeerd. :ego:
Omdat jij nog een baby bent .Maar dat leer je wel later als je ouder wordt
Ik zal niet op de man af lopen en vertellen dat ik verliefd ben maar ik zou wel op alle andere mogelijke manieren laten zijn dat ik iets voel voor diegene en als diegene het dan nog niet merkt dan is tie of blind of wil het gewoon niet inzien!
ik zou gewoon afwachten en niks doen, als die genen mij ook ziet zitten komt ie zelf wel naar me toe zo niet? dan weet ik dat ie mij niet ziet zitten ik zou denk ik niks ondernemen misschien alleen een beetje stikkem kijken maar verder niks.
maar voor een jongen, als hij een meisje leuk vindt dan kan hij naar haar toe lopen en een gesprek proberen te voeren (een normaal) gesprek dus niet heeeeeee psssssttttttttt zine ofzo maar gewoon op een respectvolle manier........
Dit is mijn mening
Origineel gepost door elarbia
el saber!!!
beste oplossing.. :confused: :confused: en dan??
brown_eyesxx
28-11-2002, 21:21
Ik Zou denk ik goed nadenk of ik echt echt wat voor die gene voel en
als ik gewoon zeker weet dat ik serieus met die gene wil door gaan
zoveelmogelijk contact met die persoon opzoeken en dan kleine aanwijzingen geven en voor de (niet verlegen onderons gewoon met complimentjes geven die je werkelijkwaar ook zo vind en dan na een dag of 2 gewoon zeggen wat je voelt en ja dan............................................... ........ :Iluvu:
1: Dolverliefd zijn voor een maand en niet kunnen eten
2: Na die maand begint je hoop af te brokkelen en vraag je je af of hij je ziet staan
3: Verdriet en Verdriet
4: Opgeven en Doorgaan :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.