Bekijk originele versie : beroemd zijn maakt je lekkerder dan mensen die niet beroemd zijn
watmoetje
04-06-2004, 11:59
ben van mening dat als je beroemd bent of een bepaalde status hebt
dat je dan lekkerder bent in de ogen van mensen dan andere mensen die niet beroemd zijn of die status hebben.
ik bedoel ik hoef maar brad pitt te zeggen en ik hoor al menig meiden gillen.(niet allen)
ik hoef jlo te zeggen en menig jongens gillen (niet allen)
terwijl er zat dames of heren zijn die veel knapper dan hun zijn alleen hebben zei die status niet
die hoe beroemder je bent en je hebt je uiterlijk mee dan ben je knapper dan de andere mensen
Azzzizzz
04-06-2004, 12:02
ben jij blij dat jij niet beroemd bent....
marjam123
04-06-2004, 12:02
Origineel gepost door watmoetje
dat je dan lekkerder bent in de ogen van mensen dan andere mensen die niet beroemd zijn of die status hebben.
ik bedoel ik hoef maar brad pitt te zeggen en ik hoor al menig meiden gillen.(niet allen)
terwijl er zat dames of heren zijn die veel knapper dan hun zijn alleen hebben zei die status niet
die hoe beroemder je bent en je hebt je uiterlijk mee dan ben je knapper dan de andere mensen
ja mensen (niet allen) zijn oppervlakig hey... over een paar jaar is er van jlo en brad ook niks over... het is het innerlijk dat eigenlijk echt telt... maar dat ziet niet iedereen...
en ik wil een status in jennah hebben inshallah... en niet op tv ofzo... je bereikt er niks mee... alleen hier op aarde... maar er is meer...
xxx
watmoetje
04-06-2004, 12:04
Origineel gepost door marjam123
ja mensen (niet allen) zijn oppervlakig hey... over een paar jaar is er van jlo en brad ook niks over... het is het innerlijk dat eigenlijk echt telt... maar dat ziet niet iedereen...
en ik wil een status in jennah hebben inshallah... en niet op tv ofzo... je bereikt er niks mee... alleen hier op aarde... maar er is meer...
xxx :goedzo:
nouredinne_el
04-06-2004, 12:07
jah vooral meisjes zijn zo..
marjam123
04-06-2004, 12:18
Origineel gepost door nouredinne_el
jah vooral meisjes zijn zo..
jongens niet dan? jij misschien niet... maar iedere persoon is verschillend hoor... maar goed, als jij onderscheid wil maken.. ga vooral je gang ;)
xxx
watmoetje
04-06-2004, 12:23
jongens niet dan? jij misschien niet... maar iedere persoon is verschillend hoor... maar goed, als jij onderscheid wil maken.. ga vooral je gang ;)
xxx
SORRY MARJAM maar ik moet grotendeels nouredinne_el geven
ik bedoel er zijn meisjes (gedeelte van de meisjes )die alles hebben van die gene elke film bezoeken ,gaan gillen als ze hun idool zien enz enz je kent dat wel
wij jongens of een gedeelte van de jongens denken daar vrij nuchter over van o lekker wijf meer ook niet
heb je jongens achter hun idool aan zien rennen en als dat zo is dan is die groep stukke kleiner dan die van de meisje die meet weet ik veel hoeveel honderde teglijk er achterna rennen al een idioot
marjam123
04-06-2004, 13:34
SORRY MARJAM maar ik moet grotendeels nouredinne_el geven
ik bedoel er zijn meisjes (gedeelte van de meisjes )die alles hebben van die gene elke film bezoeken ,gaan gillen als ze hun idool zien enz enz je kent dat wel
wij jongens of een gedeelte van de jongens denken daar vrij nuchter over van o lekker wijf meer ook niet
heb je jongens achter hun idool aan zien rennen en als dat zo is dan is die groep stukke kleiner dan die van de meisje die meet weet ik veel hoeveel honderde teglijk er achterna rennen al een idioot
ja als je het zo bekijkt kan ik je ook wel gelijk geven! maar ik had het over dat jongens ook vaak achter het uiterlijk aan gaan van meiden... en niet het innerlijk... (en ook zo bij de meiden)
xxx
RealMadrid
04-06-2004, 14:16
hahaha ook bijvoorbeeld bij Justin Timberlake
Terwijl elke boerekaaskop op hem lijkt
En ze vallen hier allemaal op Marokkaanse voetballers en zo.
En als ze hem op straat zouden tegenkomen en hij zou geen status hebben,dan deden die meiden nog eens niet de moeite om te kijken :cool:
marjam123
04-06-2004, 14:19
Origineel gepost door RealMadrid
hahaha ook bijvoorbeeld bij Justin Timberlake
Terwijl elke boerekaaskop op hem lijkt
En ze vallen hier allemaal op Marokkaanse voetballers en zo.
En als ze hem op straat zouden tegenkomen en hij zou geen status hebben,dan deden die meiden nog eens niet de moeite om te kijken :cool:
ik heb Badr Hari vandaag gezien :Iluvu: bijna was ik terug gelopen voor zijn handtekening ;)
maar ik vin em niet knap... ik vind wat hij bereikt heeft tot nu erg knap!
xxx
RealMadrid
04-06-2004, 14:21
ik heb Badr Hari vandaag gezien :Iluvu: bijna was ik terug gelopen voor zijn handtekening ;)
maar ik vin em niet knap... ik vind wat hij bereikt heeft tot nu erg knap!
xxx Ja dat is anders Marjam
dat heb je goed gezegd.
Jij kan nog rationeel denken
Knap van je ;)
marjam123
04-06-2004, 14:25
Origineel gepost door RealMadrid
Ja dat is anders Marjam
dat heb je goed gezegd.
Jij kan nog rationeel denken
Knap van je ;)
:D
;)
xxx
watmoetje
04-06-2004, 23:27
Origineel gepost door levuuuh
ik vind kloppendhartje lekkerder dan j.lo :D :giechel:
Sephiroth
05-06-2004, 00:30
True...maar dat wist iedereen toch al
watmoetje
05-06-2004, 10:55
Origineel gepost door Google
Gaat er iemand nog een keer voor MIJ gillen of hoe zit dat?? :rolleyes:
psssssssssssssssssssssssssssssssst ey schatje ey schoonheid pssssssssssssssssssssssssst :gniffel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.