Bekijk originele versie : aandelen!
moeilijketyden
22-10-2009, 15:21
hallo mensen,
met deze topic wil ik de mensen bij elkaar brengen die praktijkervaring hebben in het kopen en verkopen van aandelen.
Dus niet de theorie mensen die precies kunnen evrtellen wat goed is en slecht, want ik kan zelf ook boeken lezen.
gewoon heel simpel alleen voor geintresseerden die zich momenteel verdiepen in het kopen en verkopen van aandelen.
Gr :goedzo:
Mienier_Kaktus
22-10-2009, 15:24
koop aandelen heijmans voor de lange termijn. als je er een grote partij van koopt, denk ik dat je je geld ruim dik terugverdient :goedzo:
moeilijketyden
22-10-2009, 15:28
koop aandelen heijmans voor de lange termijn. als je er een grote partij van koopt, denk ik dat je je geld ruim dik terugverdient :goedzo:
a sahbi ik ben ING misgelopen
ik kon 5x mijn inleg geld terug verdienen
maar hoelang heijmans dan?
Mienier_Kaktus
22-10-2009, 15:30
a sahbi ik ben ING misgelopen
ik kon 5x mijn inleg geld terug verdienen
maar hoelang heijmans dan?
lange termijn....denk aan meer dan een jaar. je kan je geld ook tot ongeveer 3 a 4 keer terugverdienen als je geduld hebt. maar je moet wel groot inkopen :o
ING? dat is balen ja. Wat je ook zou kunnen proberen is ABN. Ik weet het niet zeker, moet ff wat dingen uitvogelen, maar denk wel dat de koers stijgt als ze een paar onderdelen verkopen.
moeilijketyden
22-10-2009, 15:34
lange termijn....denk aan meer dan een jaar. je kan je geld ook tot ongeveer 3 a 4 keer terugverdienen als je geduld hebt. maar je moet wel groot inkopen :o
ING? dat is balen ja. Wat je ook zou kunnen proberen is ABN. Ik weet het niet zeker, moet ff wat dingen uitvogelen, maar denk wel dat de koers stijgt als ze een paar onderdelen verkopen.
welke site gebruik jij ?
hoeveel zijn de aandelen van heijmans momenteel?
Marracash
22-10-2009, 15:40
Heb je ook programmas om te oefenen met fictief geld?
Heb totaal geen verstand maar wil op termijn wel gaan beleggen
moeilijketyden
22-10-2009, 15:42
€ 13,50 -2,88% heijmanss is gedaald mattie maar ik heb iet zo een vertrouwen voor op lange termijn want p[olitiek hangt samen met de economie en het gaat allemaal zo slecht
moeilijketyden
22-10-2009, 15:43
Heb je ook programmas om te oefenen met fictief geld?
Heb totaal geen verstand maar wil op termijn wel gaan beleggen
open een bickbank rekening en ga naar bindex.nl dan beetje oefenen met echt geld hoeft niet veel te zijn gewoon 500 euro storten op je rekenieng en dan verschillende aandelen opkopen en op het jiste moment verkopen
Mienier_Kaktus
22-10-2009, 15:44
€ 13,50 -2,88% heijmanss is gedaald mattie maar ik heb iet zo een vertrouwen voor op lange termijn want p[olitiek hangt samen met de economie en het gaat allemaal zo slecht
heijmans trekt wel aan op de lange termijn. nu alleen met de crisis dat die laag staat. hij stond veel en veel hoger hoor. ik ga ervanuit dat het op termijn opkruipt naar de oude koers ;)
Marracash
22-10-2009, 15:45
open een bickbank rekening en ga naar bindex.nl dan beetje oefenen met echt geld hoeft niet veel te zijn gewoon 500 euro storten op je rekenieng en dan verschillende aandelen opkopen en op het jiste moment verkopen
uhmm ok zal s kijken shkrn
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.