Bekijk originele versie : waarom dwalen we vaak af van het onderwerp!!!!
watmoetje
04-06-2004, 11:54
ik zie het telkens weer bij elk onderwerp,
na 3 reacties dwaalt het weer af en gaat het over koetjes of kalfjes
inplaats van de geplaatste topic.
marjam123
04-06-2004, 11:56
Origineel gepost door watmoetje
ik zie het telkens weer bij elk onderwerp,
na 3 reacties dwaalt het weer af en gaat het over koetjes of kalfjes
inplaats van de geplaatste topic.
ewa ja.. van het 1 komt het ander... zo gaat het gewoon... zo erg is dat tog niet... er ontstaan soms wel hele interessante discussie... veel interessanter datn de topic zelf...
xxx
omdat naar aanleiding van iemand mening een ander daar op verder gaat en mn zo discussie aangaat met ander persoon ipv zich bezig te houden met topic :)
watmoetje
04-06-2004, 12:07
die discussie is wel goed maar dan vertroebeld de topic ik bedoel als je er verder op wilt gaan open dan een nieuwe of pm die persoon gewoon :zwaai:
het zit gewoon in ons aard om te http://******************/neutebeut/smilies/praten/blahblah.gif
watmoetje
04-06-2004, 12:24
Origineel gepost door Nacera
het zit gewoon in ons aard om te http://******************/neutebeut/smilies/praten/blahblah.gif
klopt maar bla bla onzin moet een keer in bla bla zin omgezet worden
klopt maar bla bla onzin moet een keer in bla bla zin omgezet worden
tja maar zoals eerder gezegd, je begint een topic, je krijgt reacties en op die reacties bouw je dan verder en vaak gebeurt het nu eenmaal dat je afdwaalt naar andere onderwepen en daar weer verder op ingaat :)
watmoetje
04-06-2004, 12:31
die discussie is wel goed maar dan vertroebeld de topic ik bedoel als je er verder op wilt gaan open dan een nieuwe of pm die persoon gewoon :zwaai:
nog keer Nacera hier boven
nog keer Nacera hier boven
dat is toch een bedoeling van een topic? elkaars meningen vragen en dan in duscusie te gaan? daarom noemt dit toch ook een discussieforum of zie ik t verkeerd :maf3:
watmoetje
04-06-2004, 12:43
dat is toch een bedoeling van een topic? elkaars meningen vragen en dan in duscusie te gaan? daarom noemt dit toch ook een discussieforum of zie ik t verkeerd :maf3:
ik noem het geen discussie meer als het over koetjes en kalfjes gaat
of scheldpartijen
Moeskiela
04-06-2004, 12:45
Kort: :o Marokkanen houden van spanning en sensatie...
ik noem het geen discussie meer als het over koetjes en kalfjes gaat
of scheldpartijen
laten we het marokkaanse discussie dan noemen :hihi:
watmoetje
04-06-2004, 23:39
laten we het marokkaanse discussie dan noemen :hihi:
dat kan ook maar wat schiten we er mee op
greeneyezlady
05-06-2004, 01:17
ik stoor me er niet echt aan eigenlijk..
bint_duh_bledie
05-06-2004, 09:19
meestal ligt het aan de gene die de topic geopend heeft
ik vind als je een discusie opend dat je bereid bent alle kritiek en vragen te beantwoorden toch
maar meestal is de vraag te ingewikkeld of de kritiek niet iets voor hem/haar en dan begint de scheldwedstrijd
maar je hebt wel gelijk het dwaalt wel altijd af
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.