Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom dwalen we vaak af van het onderwerp!!!!

Pagina's : [1] 2

watmoetje
04-06-2004, 11:54

ik zie het telkens weer bij elk onderwerp, na 3 reacties dwaalt het weer af en gaat het over koetjes of kalfjes inplaats van de geplaatste topic.

marjam123
04-06-2004, 11:56
Origineel gepost door watmoetje ik zie het telkens weer bij elk onderwerp, na 3 reacties dwaalt het weer af en gaat het over koetjes of kalfjes inplaats van de geplaatste topic. ewa ja.. van het 1 komt het ander... zo gaat het gewoon... zo erg is dat tog niet... er ontstaan soms wel hele interessante discussie... veel interessanter datn de topic zelf... xxx

Nacera
04-06-2004, 11:56
omdat naar aanleiding van iemand mening een ander daar op verder gaat en mn zo discussie aangaat met ander persoon ipv zich bezig te houden met topic :)

watmoetje
04-06-2004, 12:07
die discussie is wel goed maar dan vertroebeld de topic ik bedoel als je er verder op wilt gaan open dan een nieuwe of pm die persoon gewoon :zwaai:

Nacera
04-06-2004, 12:09

het zit gewoon in ons aard om te http://******************/neutebeut/smilies/praten/blahblah.gif

watmoetje
04-06-2004, 12:24
Origineel gepost door Nacera het zit gewoon in ons aard om te http://******************/neutebeut/smilies/praten/blahblah.gif klopt maar bla bla onzin moet een keer in bla bla zin omgezet worden

Nacera
04-06-2004, 12:30
Origineel gepost door watmoetje klopt maar bla bla onzin moet een keer in bla bla zin omgezet worden tja maar zoals eerder gezegd, je begint een topic, je krijgt reacties en op die reacties bouw je dan verder en vaak gebeurt het nu eenmaal dat je afdwaalt naar andere onderwepen en daar weer verder op ingaat :)

watmoetje
04-06-2004, 12:31
Origineel gepost door watmoetje die discussie is wel goed maar dan vertroebeld de topic ik bedoel als je er verder op wilt gaan open dan een nieuwe of pm die persoon gewoon :zwaai: nog keer Nacera hier boven

Nacera
04-06-2004, 12:35
Origineel gepost door watmoetje nog keer Nacera hier boven dat is toch een bedoeling van een topic? elkaars meningen vragen en dan in duscusie te gaan? daarom noemt dit toch ook een discussieforum of zie ik t verkeerd :maf3:

watmoetje
04-06-2004, 12:43
Origineel gepost door Nacera dat is toch een bedoeling van een topic? elkaars meningen vragen en dan in duscusie te gaan? daarom noemt dit toch ook een discussieforum of zie ik t verkeerd :maf3: ik noem het geen discussie meer als het over koetjes en kalfjes gaat of scheldpartijen

Moeskiela
04-06-2004, 12:45
Kort: :o Marokkanen houden van spanning en sensatie...

Nacera
04-06-2004, 14:24
Origineel gepost door watmoetje ik noem het geen discussie meer als het over koetjes en kalfjes gaat of scheldpartijen laten we het marokkaanse discussie dan noemen :hihi:

watmoetje
04-06-2004, 23:39
Origineel gepost door Nacera laten we het marokkaanse discussie dan noemen :hihi: dat kan ook maar wat schiten we er mee op

greeneyezlady
05-06-2004, 01:17
ik stoor me er niet echt aan eigenlijk..

bint_duh_bledie
05-06-2004, 09:19

meestal ligt het aan de gene die de topic geopend heeft ik vind als je een discusie opend dat je bereid bent alle kritiek en vragen te beantwoorden toch maar meestal is de vraag te ingewikkeld of de kritiek niet iets voor hem/haar en dan begint de scheldwedstrijd maar je hebt wel gelijk het dwaalt wel altijd af

Pagina's : [1] 2