Bekijk originele versie : De ware? Hell No!
Agadir4Life
04-06-2004, 11:30
Salam,
Ik had een vraag he??.......Geloven jullie in de ware..?? Ik namelijk niet, ik denk da je pas iemand de ware kan noemen na tientallen jaren, of zelfs pas na de dood.
Want je hebt wel mensen die na 1afspraak zeggen, oh hij/zij is de ware, nou dan gaat het uit na een paar maanden,leren ze weer iemand kennen, dan is het weer, hij/zij is de ware?! Ja dan denk ik van , echt niet! Dat kan niet.......Ik neem mijn (onze) ouders als voorbeeld, na zovele jaren te zijn getrouwd denk ik dat zij gewoon voor mekaar bestemd zijn, na zovele ups and downs, toch nog bij mekaar (Alhamdolilah) Dus dan zijn zij de ware voor mekaar.
Mn vrienden vinden dat ik TE pessimistich ben, wat denken jullie??
Bestaat de ware??
Fatima_077
04-06-2004, 11:56
Ik denk zelf van wel.
ik ga binnenkort ook trouwen en zal je een ding zeggen, ik wist al dat hij de ware is, waarom??
Nou het is een soort gevoel, een heel apart gevoel wat niet te beschrijven valt. Die je zegt van safi klaar hij is het.
Het klinkt misschien stom of wat dan ook, maar ik meen het serieus.
Ikzelf geloof er niet in. Hoe kun je die nu op zoveel miljarden mensen tegenkomen. Naar mijn mening is het gewoon een mythe!!
Fatima_077
04-06-2004, 12:12
Ewa ja, het is natuurlijk wel moeilijk van hoe weet ik nou of hij/zij echt de ware is, daarom zeg ik dat kun je niet weten dat gevoel overvalt je.
En ik geloofde er zelf ook nooit in, maar nu begrijp ik de mensen die dat zeggen.
Laat we zo zeggen je moet het voelen :Iluvu:
Wajalellayemma
04-06-2004, 12:16
Ik geloof niet in de Ware!
Ik geloof alleen dat ik ooit iemand ga ontmoeten die de vader van mijn kinderen zal zijn! Want die mgharba van tegenwoordig zien ons vrouwen ook alleen maar als broedmachine (niet iedereen natuurlijk)
Moeskiela
04-06-2004, 12:25
Ik heb op dit moment wel een relatie, maar geloof absoluut niet in de ware! Misschien dat ik ooit op een punt kom in mijn leven dat dit veranderd, maar op dit moment 1 en al nonsens...:o
ik geloof wel in "de ware". dat heeft ook vooral met l'mekteb te maken.
Het is gewoon simpel, Je vind ieman die je bevalt, en je wil moeite doen om samen te blijven, als het uitgeraakt is dat meetsal door meningsverschillen, en omdat je bep eigenschappen niet verdraagt van de andere. T ot er iemand is die eht waard is, af en toe boos om te worden, en die je begrijpt en hetzelfde bij jou heeft. En dat is de ware
Iemand die alle miserie mee deelt :iluvu:
Ik geloof WEL in de ware :Iluvu:
Just Trust Your Feelings, en He is Yours..!!!
Fatima_077
04-06-2004, 15:43
oke ik denk al ben ik soms de enige die er in gelooft.
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.