Bekijk originele versie : De Bekende Souasa groep "Ahwash"!!!!!
Khalileo
04-06-2004, 10:56
15 mannen die met traditionele instrumenten heeeerlijke ritmes maken ... leuke danspasjes .. grote kringen van mannen en vrouwen .. heb je vast wel eens om 2m tv (marokaans tv) gezien ......
Nou die heb je nu ook in Nederland!! EXCLUSIEF!!!
Heb je genoeg van die standaard bruiloften.. en wil je iets aparts voor je eigen bruiloft?? .... Dan moet je Ahwash zeeeker eens bekijken...!!!
Voor meer info:
Mail..
artizaned@hotmail.com :)
lady_amsterdam
04-06-2004, 11:55
wat is de prijs?????????????
Khalileo
04-06-2004, 15:16
Hoi Agadirpower,
Matte3niet? labas? elhamdoellah.
Aller eerst leuk en bedankt voor je belangstelling.
Wij komen uit Taznakhte, deze plaats is ong 200 km verwijderd van Agadir. Er zijn verschillende soorten ahwach dat klopt, daarom hebben wij ons gericht op het zoveel mogelijk verschillende soorten ahwash te doen. DUS VOOR IEDEREEN WAT WILS!!
We zitten in amsterdam, we hebben als het goed is binnenkort een optreden in Bos en Lommer, maar dan hou ik jou ervan op de hoogte .. kun je zien wat we allemaal doen!
Nogmaals bedankt!
Grt,
Khalileo
ima ahwash n imintanout, kennen jullie die :confused: :p
maar leuk wist nie dat die bestonden.
Origineel gepost door lady_amsterdam
wat is de prijs?????????????
de belangrijk vraag wordt gesteld maar geen antwoord. :D
Khalileo
04-06-2004, 16:39
Haha.. Ahwash nimintanoet is ook in de aanbieding .. (Dat mag niet ontbreken :p )
haha2... De prijs??? check je PM :)
SouthElmghribia
04-06-2004, 20:30
Salaaaaaaam,
Dit word leukk.... :hihi: :hihi:
Ik wil alles hierover weten
ik heb je een pm gestuurd a ujmaa inshallah hoor ik het van je
groetjess :D
S_M
Khalileo
05-06-2004, 11:38
Hahah
Zeker weten!!
Check je PM!!
Grt,
Khalileo :zwaai:
lady_amsterdam
06-06-2004, 10:20
ik heb nog een vraag....kan dat groepje ook alleen uit vrouwen bestaan, met een mannelijke leider???????laat het me weten....
Khalileo
07-06-2004, 12:18
Het kan wel!!
.. maar helaas bestaat deze groep alleen uit mannen! :(
tatouzient
07-06-2004, 14:02
en de prijs is?
Tatou.
sousiatenemert
14-02-2008, 15:11
Salaam, azul,
ik ga binnenkort trouwen in Genk, Belgiƫ, en wil zo graag ahwash op mijn trouwfeest!!! Zooo graaaaaaaaag!!
Ik heb vernomen dat er een ahwash groep bestaat in A'dam, maar ik heb geen telefoonnummer. Ook, die email die hier boven staat werkt niet meer, dus heeeelp Ienkie rie9 ahwash n emlieh!!!
Kan iemand mij aan een telefoonnummer helpen voor deze ahwash groep van amsterdam? Als er andere ahwashen zijn in belgie of nederland, is dat ook goed, zolang het maar echte goeie ahwash is! hahahah
groetjes van sousia!!!
nadormeid
14-02-2008, 15:23
Haha.. Ahwash nimintanoet is ook in de aanbieding .. (Dat mag niet ontbreken :p )
haha2... De prijs??? check je PM :)
Ik wil ook graag de prijzen weten. Thanks
Cinderella_1
14-02-2008, 15:27
Wat is de prijs dan?
sousiatenemert
14-02-2008, 15:37
Ja ik weet het schatjes, ben ook beniewd naar de prijs, maar ik moet eerst een nummer of een werkend emailadres hebben om hen te contacteren....
Ahwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaash, waar zijn jullie? Menie9 telem? geef een teken van leven ahwaaaash mensen!
hihihi
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.