Bekijk originele versie : Joden!
Begin steeds meer een hekel aan de joden te krijgen!
Ze behandelen de moslims net zo als Hitler ze ooit behandeld heeft behandeld!
Allah kbir!
Laillaha illalah!
Hij is genadevol!
Origineel gepost door Abdelhay
ik ook hoor maar het zijn niet alle joden krijg ik te horen maar goed die joden die dat alle moslims aan doen mogen van mij part terug naar auswitch! wat en kankerlijers zeg!! een beetje jongetjes van 7 doodschieten en meisjes die naar school gaan daar doodschieten IK WORD ER OOK PARA VAN stelletje kankerhonden!!
TRIESTE LOSERS
Zo wilde ik het niet formuleren, maar ze zijn het volk aan het manipuleren! Stelletje gedroGten!
Origineel gepost door maisa
BEN HET HELEMAAL MET JE EENS KAN ER ECHT HEEL DE DAG KWAAD OM WORDEN :kwaad:
JARABI VERLOS DE MOSLIMS VAN DE JODEN!!!
LA ILLAHA IL LALA MOHMEDEN RASOULALH
Ik bedoel er zijn zat onschuldige joden, maar ze vragen er gewoon om!
Rabi gedi gelesh hoem!
Tfoe!
Hallo mag ik even wat zeggen.. Maroc.nl is ook al aageklaagd (door joden) wegens antisemitisme op het forum.. laten we het hier ff netjes houden.. andres doeken ze het hier nog op ook...
Nadia
[QUOTE]Origineel gepost door Nadiah
Hallo mag ik even wat zeggen.. Maroc.nl is ook al aageklaagd (door joden) wegens antisemitisme op het forum.. laten we het hier ff netjes houden.. andres doeken ze het hier nog op ook...
Nadia [/QUOTE
Meid, wat ben jij zielig! Vrijheid van meningsuiting toch!
Nou dan!
Ik ben nergens bang voor!
nee ik waarschuw alleen even..
roosje22
21-11-2002, 14:47
Origineel gepost door Truth
[QUOTE]Origineel gepost door Nadiah
Nadia [/QUOTE
Meid, wat ben jij zielig! Vrijheid van meningsuiting toch!
Nou dan!
Ik ben nergens bang voor!
ze is helemaal niet zielig, ze geeft gewoon een feit. Vrijheid van meningsuiting? zo zien ze het niet hoor jouw MENING wordt geinterpreteerd als discriminatie. En wat heeft het eigenlijk voor zin om hier op het forum zo een topic te openen?
Zie wat een reacties je krijgt kijk maar naar abdelhay... denk nou niet gelijk dat ik achter hen sta integendeel maar two wrongs dont make a write.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.