Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik kan niet parkeren.....

Pagina's : [1] 2 3

IkBenSaliha
04-06-2004, 09:05

Durf nog steeds niet te parkeren.... Ze vonden me alleen lief tijdens mij rijexamen daarom hebben ze mij laten slagen.

Azzzizzz
04-06-2004, 10:49
is nu de bedoeling dat we je nu ook lief gaan vinden, of is er een andere bedoeling. het gaat in jou topic erom dat je niet kan parkeren, ik zie geen mogelijkheid dat iemand hier een reactie plaatst waardoor jij ineens wel kan parkeren. of zie ik het verkeerd en ontbreekt het jou alleen aan theorietische kennis...... of is het je bedoeling om mee te gaan in de stroom der plaatsing van nutteloze en nergens opslaande topics... Forum staat voor discussiepunt.. en niet voor het opbenbaarmaken van een handicap... kijk eerst in de dunnen van dale wat handicap betekent alvorens je je gekleineerd voelt.

tmazightmeisje
04-06-2004, 10:57
Origineel gepost door Azzzizzz is nu de bedoeling dat we je nu ook lief gaan vinden, of is er een andere bedoeling. het gaat in jou topic erom dat je niet kan parkeren, ik zie geen mogelijkheid dat iemand hier een reactie plaatst waardoor jij ineens wel kan parkeren. of zie ik het verkeerd en ontbreekt het jou alleen aan theorietische kennis...... of is het je bedoeling om mee te gaan in de stroom der plaatsing van nutteloze en nergens opslaande topics... Forum staat voor discussiepunt.. en niet voor het opbenbaarmaken van een handicap... kijk eerst in de dunnen van dale wat handicap betekent alvorens je je gekleineerd voelt. :lol: That's my boy:goedzo: !!!! Ik had het niet beter kunnen verwoorden :D !!!

Isha
04-06-2004, 11:02
Jezus! Ik vind jouw reactie nergens voor nodig? Je hoeft je seksuele frustraties niet op haar bot te vieren!

Mysticalia
04-06-2004, 11:04

Origineel gepost door IkBenSaliha Durf nog steeds niet te parkeren.... Ze vonden me alleen lief tijdens mij rijexamen daarom hebben ze mij laten slagen. Trek je niets aan van die reacties :rolleyes: . Ik raad je aan om veel te oefenen. En desnoods sleur je een zus,broer of vriendin erbij. ;) Gaat je wel lukken inshAllah. ;) :belgie:

marjam123
04-06-2004, 11:05
Origineel gepost door IkBenSaliha Durf nog steeds niet te parkeren.... Ze vonden me alleen lief tijdens mij rijexamen daarom hebben ze mij laten slagen. ik kan ook nog steeds niet parkeren... maar dat kun je nog niet na 10 lessen tog? :D

Azzzizzz
04-06-2004, 11:43
Origineel gepost door Isha Jezus! Ik vind jouw reactie nergens voor nodig? Je hoeft je seksuele frustraties niet op haar bot te vieren! Pardon wat voor Frustraties?? het is maar waar je hart vol mee zit he

IkBenSaliha
04-06-2004, 11:46
Origineel gepost door Azzzizzz is nu de bedoeling dat we je nu ook lief gaan vinden, of is er een andere bedoeling. het gaat in jou topic erom dat je niet kan parkeren, ik zie geen mogelijkheid dat iemand hier een reactie plaatst waardoor jij ineens wel kan parkeren. of zie ik het verkeerd en ontbreekt het jou alleen aan theorietische kennis...... of is het je bedoeling om mee te gaan in de stroom der plaatsing van nutteloze en nergens opslaande topics... Forum staat voor discussiepunt.. en niet voor het opbenbaarmaken van een handicap... kijk eerst in de dunnen van dale wat handicap betekent alvorens je je gekleineerd voelt. :D Niet mee eens... niet reageren!!!

ik_oke_is
04-06-2004, 11:47
Origineel gepost door Azzzizzz is nu de bedoeling dat we je nu ook lief gaan vinden, of is er een andere bedoeling. het gaat in jou topic erom dat je niet kan parkeren, ik zie geen mogelijkheid dat iemand hier een reactie plaatst waardoor jij ineens wel kan parkeren. of zie ik het verkeerd en ontbreekt het jou alleen aan theorietische kennis...... of is het je bedoeling om mee te gaan in de stroom der plaatsing van nutteloze en nergens opslaande topics... Forum staat voor discussiepunt.. en niet voor het opbenbaarmaken van een handicap... kijk eerst in de dunnen van dale wat handicap betekent alvorens je je gekleineerd voelt. nuttelozer is de reactie op een nutteloze topic .... ;)

marjam123
04-06-2004, 11:49
ik_oke_is: :giechel: xxx

ik_oke_is
04-06-2004, 11:51
Origineel gepost door marjam123 ik_oke_is: :giechel: xxx ben je het daarmee eens nig ?? :p trouwens , moet ik je een 11e les geven :engel: :maf:

tmazightmeisje
04-06-2004, 11:51
Origineel gepost door tmazightmeisje :lol: That's my boy:goedzo: !!!! Ik had het niet beter kunnen verwoorden :D !!! Ik doelde meer op de gevatheid van deze jongeman!! wat betreft parkeren......ik heb al meermaals een deuk in een gloednieuwe wagen gereden bij het proberen wegrijden als ik filegeparkeerd sta!!!! Hahahahaha en bij het inparkeren al de nodige krassen uitegdeeld!!! Maar ik begrijp ook eheel goed waar deze jongeman op doelt.......mevouw komt met een ellenlang verhaal dat ze is geslaag omdat ze er lief uitziet.............nou meid, je slaagt of je slaagt niet.....m.a.w. je rijinstructeur heeft zijn dag of niet.............. je kan me ook niet wijsmaken dat ook al maak je tig fouten tijdens het examen dat je toch een positief uitslag krijgt alleen om dat iemand er "lief" uitziet??? ik kan het bijvoorbeel wel geloven bij iemand zoals ik die geslaag is omdat ik er gewoon onweerstaanbaar uitzag :engel: bwahahahaha, maar in ieder geval parkeren...........ik ken mensen die al jaren een rijbewijs hebben en nog niet kunnen parkeren dus don't worry!!!!

IkBenSaliha
04-06-2004, 11:54
Ik heb net nog een kras in een auto gemaakt... ben hard weggereden... Omdat ik niet gezien wilde worden :( Ik kan gewoon niet parkeren!!! :( Ik wil geholpen worden :(

ik_oke_is
04-06-2004, 11:56
Origineel gepost door IkBenSaliha Ik heb net nog een kras in een auto gemaakt... ben hard weggereden... Omdat ik niet gezien wilde worden :( Ik kan gewoon niet parkeren!!! :( Ik wil geholpen worden :( wat voor auto(tje) rijd je in ?? ik wil u wel helpen :engel: :maf:

Azzzizzz
04-06-2004, 11:56

Origineel gepost door ik_oke_is nuttelozer is de reactie op een nutteloze topic .... ;) je voelt ;m al aankomen... als mijn reactie op deze nutteloze topic nutteloos is, waar moet ik jou reactie op mijn reactie dan plaatsen in de ladder der nutteloosheid.... :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3