Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik trouw een bekeerde

Pagina's : [1] 2

Karima_Belgie
04-06-2004, 02:14

Het is in deze tijd Zeer moeilijk een Marokkaanse Moslim te vinden die zeer oprecht in zijn geloof is, en die de marokkaanse Cultuur niet prefereert boven de Islam, daarom heb ik besloten om insha'Allah met een bekeerde te trouwen indien dit mogelijk is. Ik ken er een paar die Alles maar dan ook ALLES verwerpen wat niet islamitisch is, zeker op het vlak van vrouwen. Marokkanen weigeren dit. Het probleem is dat men ouders dit waarschijnlijk noooit zullen accepteren. Ewa ja Als het niet gaat: Eeuwig Maagd Blijven :zwaai:

Najib26
04-06-2004, 02:25
Ik hoop het voor je dat je ouders zullen bijdraaien. Je kunt het toch proberen, alleen zul je er of voor moeten vechten, of uiteindelijk moeten inbinden. Nee heb je, ja kun je krijgen.

Letizia87
04-06-2004, 06:34
Dan zijn jouw ouders verkeerd bezig. Want om welke reden, zouden ze hem dan afwijzen? Om z'n afkomst dus... En in de Islam....doet afkomst er niet toe. Laat ze praten met iemand die er verstand heeft of wat dan ook. Geef het niet zomaar op.

hamid007
04-06-2004, 11:17
aslaam aleikum . er staat nergens dat je niet mag trouwen met een bekeerde . zolang hy moslim is en bid en alles doet . wat god ons voor gedragen heeft .

Amocro
04-06-2004, 11:34

marokknen weigeren dit........ are you f"cking kidding me or what..........

MissyOujda
05-06-2004, 00:07
Tjah.. Er zijn wel meerdere ouders die zo zijn ingesteld.. Heb namelijk thuis ook 2.. Haha.. Mijn zus heeft er 3 jaar voor gevochten om het doel te bereiken dat ze nu dusj Alhamdoulilah bereikt heeft..:) Ze is nu een half jaartje gelukkig met hem getrouwd en ze is in verwachting van een babytjuh..:) dusj zolang je er voor vecht zal het je lukken inshalah..!! Allahie 3awen..!!!!

Karima_Belgie
05-06-2004, 01:48
Bedankt voor jullie reacties. Bekeerde neger ???? Euhm er zijn landen gelijk soedan die allemaal zwart zijn en ook meerderheid moslims dus Hallo. Zwarte moslims bestaan zowiezo. Ik heb niets tegen zwarten tussen haakjes, van mij mag je zelfs een moslimchineesje zijn, ik hou van iedereen die van Allah SWT houdt. Maar ik blijf erbij veel marokkanen zijn racistisch en hebben een rare mentaliteit, voelen zich superieur aan anderen. Groetjes

ik_oke_is
05-06-2004, 02:00
Origineel gepost door Karima_Belgie Bedankt voor jullie reacties. Bekeerde neger ???? Euhm er zijn landen gelijk soedan die allemaal zwart zijn en ook meerderheid moslims dus Hallo. Zwarte moslims bestaan zowiezo. Ik heb niets tegen zwarten tussen haakjes, van mij mag je zelfs een moslimchineesje zijn, ik hou van iedereen die van Allah SWT houdt. Maar ik blijf erbij veel marokkanen zijn racistisch en hebben een rare mentaliteit, voelen zich superieur aan anderen. Groetjes inderdaad ; :goedzo:

coupeSC
05-06-2004, 03:42
hallo KARIMA, Omdat ikzelf, trouwde met een marokkaanse vrouw,was het best moeilijk om wederwijds, de acseptatie te vinden. de nederlanders,in mijn geval, zagen het maar als gek gedrag, en mijn marokkaanse familie ,jaaaaaaaaa,die dachten hoop ik, het komt wel goed.Nu ben ik met diezelfde vrouw al 21 jaar getrouwd, en we zijn gelukkig en ik heb voor een behoorlijk aantal jaren terug,de Isam ontdekt. Kijk, ik ging ervan uit dat ik geen salon moslim mocht zijn, daarmee bedoel ik trouwen en moslim worden voor de familie, ik wou dat alleen als ik er zelf de overtuiging toe had. En dat is gebeurt, en ik heb vanaf die tijd een nieuwe levensfase in mijn leven, ik hoop dat je ouders het zullen acsepteren, want er bestaat niets zo groot als trouwen met diegene die je liefheeft, en die dan ook nog moslim kan zijn, dat kan ik nu achteraf zeggen. CoupeSC

Karima_Belgie
05-06-2004, 04:18
Origineel gepost door coupeSC hallo KARIMA, Omdat ikzelf, trouwde met een marokkaanse vrouw,was het best moeilijk om wederwijds, de acseptatie te vinden. de nederlanders,in mijn geval, zagen het maar als gek gedrag, en mijn marokkaanse familie ,jaaaaaaaaa,die dachten hoop ik, het komt wel goed.Nu ben ik met diezelfde vrouw al 21 jaar getrouwd, en we zijn gelukkig en ik heb voor een behoorlijk aantal jaren terug,de Isam ontdekt. Kijk, ik ging ervan uit dat ik geen salon moslim mocht zijn, daarmee bedoel ik trouwen en moslim worden voor de familie, ik wou dat alleen als ik er zelf de overtuiging toe had. En dat is gebeurt, en ik heb vanaf die tijd een nieuwe levensfase in mijn leven, ik hoop dat je ouders het zullen acsepteren, want er bestaat niets zo groot als trouwen met diegene die je liefheeft, en die dan ook nog moslim kan zijn, dat kan ik nu achteraf zeggen. CoupeSC Masha'Allah dat je bekeerd bent met oprechte intentie, is het belangrijkste he. Ik wil ook niet dat mijn man zich zou bekeren omwille van mij en zo een 'salonmoslim' word, ik vind het belangrijk een man te huwen die op zichzelf zeer zelfstandig is, en zeker op vlak van islam, hij moet een minimum aan kennis bezitten, zodat we ongeveer op dezelfde golflengte zitten en complementair zijn aan mekaar dus mekaar aanvullen. Insha'Allah, ik wens dit voor elke muslim(ah) dat ze gelukkig worden. Maar de negativiteit rond Islam en Cultuur moet toch bestreden worden ook omdat nog velen nog niet op de hoogte zijn van hun rechten en plichten binnen Islamitische grenzen. ps; Ik ben niet lelijk, en daarbovenop bezit ik hersens Woew :zwaai:

Karima_Belgie
05-06-2004, 04:50
Origineel gepost door 2livecrew Spreek jij jezelf niet tegen ? Afgezien daarvan stigmatiseer jij Marokkanen, dus wat je aan hersenen bezit kan nooit veel zijn. En dan spreek jij jezelf inderdaad niet meer tegen..... Geluk met je man zonder kennis. Hahah nee wat ik bedoel is, hij moet een minimum aan kennis over islam bezitten, niemand is perfect he en we leren altijd bij. Hij moet dus geen geleerde zijn. Ik stigmatiseer geen mgarba ik zei dat veel mgarba zulke mentaliteit hebben, en dat kan je niet ontkennen ik veralgemeen toch niet ?

Letizia87
05-06-2004, 11:08
Origineel gepost door Karima_Belgie Maar ik blijf erbij veel marokkanen zijn racistisch en hebben een rare mentaliteit, voelen zich superieur aan anderen. Groetjes :goedzo:

Mektab
05-06-2004, 16:33
Origineel gepost door Karima_Belgie Het is in deze tijd Zeer moeilijk een Marokkaanse Moslim te vinden die zeer oprecht in zijn geloof is, en die de marokkaanse Cultuur niet prefereert boven de Islam, daarom heb ik besloten om insha'Allah met een bekeerde te trouwen indien dit mogelijk is. Ik ken er een paar die Alles maar dan ook ALLES verwerpen wat niet islamitisch is, zeker op het vlak van vrouwen. Marokkanen weigeren dit. Het probleem is dat men ouders dit waarschijnlijk noooit zullen accepteren. Ewa ja Als het niet gaat: Eeuwig Maagd Blijven :zwaai: Assalamoe alaykoem beste zuster, Ik zie hier ook niets verkeerds aan maar ik ben het niet met je eens. Ik ken ook Marokkaansje (jonge)mannen die willen leven volgens de Koraan en Soennah. En juist tegenwoordig hoor ik hier steeds vaker van, maar ik moet je wel gelijk geven dat het heel moeilijk is. Ik wil je in iedergeval veel succes wensen en Ghair inchAllah. Walaykoem Salaam

guppie
05-06-2004, 16:36
Origineel gepost door Karima_Belgie Het is in deze tijd Zeer moeilijk een Marokkaanse Moslim te vinden die zeer oprecht in zijn geloof is, en die de marokkaanse Cultuur niet prefereert boven de Islam, daarom heb ik besloten om insha'Allah met een bekeerde te trouwen indien dit mogelijk is. Ik ken er een paar die Alles maar dan ook ALLES verwerpen wat niet islamitisch is, zeker op het vlak van vrouwen. Marokkanen weigeren dit. Het probleem is dat men ouders dit waarschijnlijk noooit zullen accepteren. Ewa ja Als het niet gaat: Eeuwig Maagd Blijven :zwaai: Het is mekteb, met wie je trouwt... Maar als dit is wat je wil... Insha Allah zal het je wel lukken!

sexywoman
05-06-2004, 17:10

Origineel gepost door levuuuh ik ben een bekeerde neger mag ik om je hand vragen :confused: :eek:

Pagina's : [1] 2