Bekijk originele versie : Hmmmmmm....wegsmeltende woordjes en zinnetjes
Dames, welke zinnetjes en of woordjes die een jongen tegen je zegt kunnen je echt helemaal doen wegsmelten?
Ben heeeeeeeeeeeeel erg benieuwd :D
Ali Z
Origineel gepost door Ali_Z
Dames, welke zinnetjes en of woordjes die een jongen tegen je zegt kunnen je echt helemaal doen wegsmelten?
Ben heeeeeeeeeeeeel erg benieuwd :D
Ali Z
Hup zid el kouzina! Gsell rechlin!
ahahahahahahah!
Mannen zeggen alleen maar bl blabla!
Praatjes vullen geen gaatjes!
:giechel: :giechel: :giechel: :giechel:
zakia_1984
21-11-2002, 13:47
hele simpele woordjes die gemeend zijn
stoeipoes
21-11-2002, 13:47
bij alles wat er uit zijn mond komt smelt ik weg.......echt waar....maar als hij zegt.....lieffie....wajouw......hij zegt dat op zo'n lieve manier waarbij ik echt helemaal wegsmelt.........
Wish I had someone that talked sweet :-(
Origineel gepost door Anya
Wish I had someone that talked sweet :-(
Ach arme meid....zal ik dan maar een cd-tje met mijn stem erop voor je branden....Dan kan je ernaar luisteren als je er zin in hebt!!
Ali Z
stoeipoes
21-11-2002, 13:56
hihihi...Ali ik wil ook een CD!!!!!!!!!!
miss_berkania
21-11-2002, 14:02
ALI IK WIL OOK EEN CD VAN JOUW
Overspel
21-11-2002, 14:02
Origineel gepost door stoeipoes
bij alles wat er uit zijn mond komt smelt ik weg.......echt waar....maar als hij zegt.....lieffie....wajouw......hij zegt dat op zo'n lieve manier waarbij ik echt helemaal wegsmelt.........
He liefje (op een lieve manier) zullen we een keer naar de bios gaan, maar weet alvast een ding: de STOELSTEUNTJES zijn voor mij...
Zoooooo ik ben populair....
Moehiem ga maar naar de Free Recordshop allemaal. Zeg maar dat je m van Ali Z voor niks mag meenemen.
Oja ze ligger er pas vanaf volgende week maandag....ennnnn niet gierig doen....maximaal 1 stuk per klant!!
Ali Z. :D
zakia_1984
21-11-2002, 14:04
hmmmmm is dit niet een ietsiepietsieeeee triest???? of ligt het aan mij, kan natuurlijk ook
zal ik doen m ligt ie in belgie ook in de free record??? ;-p
Nadoriaaa
21-11-2002, 14:05
Hmmmmmm......................
ik denk dat het gewoon aan de persoon zelf ligt, kijk als hij heel rustig en heel liefjes de woorden uit dan weet ik zeker dat je wegsmelt :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:
Groetjes
Nadoriaaa :zwaai:
zakia_1984
21-11-2002, 14:07
lleuke signing heb je nadoriaaa
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.