Bekijk originele versie : IP adres achterhalen van een hotmail
hanoen87
21-10-2009, 20:06
Hoi, ik ben via marktplaats opgelicht.
Nu wil ik achterhalen wie diegene is en waar die vandaan komt. Wie weet of ik via zijn emailadres (want we hebben heen en weer gemaild) achter zijn IP adres of andere gegevens kan komen?
Alvast bedankt
tajinatoun
21-10-2009, 21:48
als je mij een pm stuurt dan kan ik jou wel helpen om zijn/haar Ip adres achter te halen :banana:
APPIE_MOCROO
22-10-2009, 03:03
Als je e-mail van diegene krijgt, in ieder geval niet openen bij hotmail, anders lukt het al niet meer volgens mij.
Ik ben een tijdje geleden ook opgelicht op marktplaats. Ik heb me aangemeld op opgelichtopinternet.nl , de volgende dag had ik mijn geld terug. Ik weet niet hoe ze het doen, maar ze sturen hem een waarschuwings mail.
Schrijf je snel in, en volg de stappen van wat voor gegevens je allemaal daar moet plaatsen zodat ze je verder kunnen helpen. Ook hoe je achter zijn ip-adres komt.
Suc6!
Als je e-mail van diegene krijgt, in ieder geval niet openen bij hotmail, anders lukt het al niet meer volgens mij.
Jawel, ze moet sowieso de mailtjes hebben, als je op rechtermuisknop klikt, en dan berichtbron geven, zie je het ip-adres ergens tussenstaan.
hanoen87
22-10-2009, 12:19
ik heb de gegevensbron gedaan maar ik weet niet waar ik die ip adres daar tussen kan vinden?
hanoen87
22-10-2009, 12:50
ja ik heb op opgelichtopinternet.nl gekeken en wil die stappenplan maken maar ik loop al vast bij stap1a
STAP 1
** IPnummers en bijbehorende datum en tijdstip **
Deze gegevens staan in de headers van de e-mails, die je van je oplichter hebt gekregen.
1a Maak een overzicht van de IP's met datum en tijdstip (in GMT-tijd) van alle e-mails, die je hebt ontvangen van de oplichter.
VOORBEELD van het te plaatsen overzicht:
mail 1: X-Originating-IP: [xxx.xxx.xxx.xxx] Thu, 05 Jan 2006 21:48:38 GMT
mail 2: X-Originating-IP: [xxx.xxx.xxx.xxx] Thu, 06 Jan 2006 15:33:01 GMT
etc etc
xxx zijn bij jou cijfers
Deze gegevens dus uit alle emails vermelden!!
Geef achter de tijd de tijdcode aan (GMT, UPC of +02.00 of net wat er in de mail achter de tijd staat)
Hoe kom ik aan deze gegevens, dat staat er namelijk niet bij vermeld
geef zijn mail en ik zal jou alle zijn gegevns terughalen insha allah
hanoen87
22-10-2009, 18:38
ik heb je gepmd
lady_rifia
26-10-2009, 23:09
een vraagje he,
stel je hebt nu dus t ip adres kunnen achterhalen, hoe kun je dan er achter komen wie diegene uiteindelijk is en waar die woont bv?
Gr
Aan een ip-adres kun je niet zien wie iemand is, of waar iemand woont. Dat soort info kan alleen bi jde provider opgevraagd worden. Dan moet je ook net geluk hebben dat zo iemand vanuit zijn huis heeft gemaild, en niet van een school/internetcafe/bieb etc.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.