Bekijk originele versie : Aan Corrie
HaninAEL
03-06-2004, 23:25
Nog 1 reactie voor jou dan Corrie.
Toen Duitsland het vaderland Nederland bezette waren de Nederlanders die niet met de Nazi’s collaboreerden bezig het verzet te coördineren. Men verzette zich actief of steunde het verzet passief. Nederlanders in het buitenland zullen toen betrokken zijn geweest met het lot van Nederland en minder met wat er in Tibet gebeurde of met het behartigen van de rechten van de Nederlandse minderheden. De bevrijding stond – volkomen logisch – op nummer één. Pas na de bevrijding kon men beginnen met de wederopbouw in materiële maar ook in sociale zin.
Als Arabieren zich nu emotioneel meer verbonden voelen met de bevrijding van Palestina, Irak en de rest van de Arabische wereld van de Israëlische Apartheid of het kolonialisme is dat ook vanzelfsprekend. Pas als je jouw onderdrukker hebt verdreven kun je orde op zaken stellen. Het zit in de aard van een moslim om geweld vrijwel resoluut af te keuren mits het geen verdedigend geweld is. Moorden om te zuiveren (zoals in Sudan, maar ook in Israël en vele andere plekken op aarde die hier kennelijk ook geen vermelding waard zijn…) verafschuw je per definitie! En als je goed gelezen had – o, verontwaardigde Corrie – had je dat duidelijk teruggelezen in mijn berichten. Maar je bent hier niet de meest onredelijke en ik verwacht van jou dat je begrijpt dat een Arabier of moslim ook gewoon mens is. Dat betekent dat wij allereerst begaan zijn met het lot van ons volk. Vindt jij dat zo gek? Is het zo onredelijk dat wij eerst zelf verlost willen zijn van onze tirannen (die niet zelden door steun van het machtige Westen aan de macht kunnen blijven, tsja zo is het nu eenmaal en dat weet jij ook!!) om daarna zeker ook ander onrecht actief te bestrijden Insh’Allah. Ik denk het niet…
HaninAEL
03-06-2004, 23:33
Origineel gepost door Eiffer_2diaS
Ik vraag me af waarom de topic over moslims die moslims uitmoorden plotseling is weggehaald.
Werden de waarheden die daar aan de kaak gesteld werden toch te pijnlijk voor sommige mensen hier?
Ik denk dat die Islamofoob als enige uitweg zag de sterke argumenten die tegen hem spraken van het doek te verwijderen. Erg spijtig...
Gelukkig had ik mijn laatste bericht nog onder de knop staan zodat ik maar een eigen topic ben gestart.
appie666
03-06-2004, 23:42
Origineel gepost door Eiffer_2diaS
Tsja, en Arabische moslims die zwarte Afrikaanse moslims uitmoorden voor olie staat natuurlijk ook niet al te best op het CV van de Islam.
Verwacht eerder een reactie van de blanke peacemakers ;)
Maarja, aangezien daar voor de blanken niet veel financieel gewin te behalen valt, zal er daar logischerwijs ook niet opgetreden worden.
Origineel gepost door Poitiers
Nou, ik moet je teleurstellen....het waren de hogere marokko.nl-machten.
En wat betreft de 'sterke argumenten', die heb ik niet gezien. Alleen maar zielige verwijzingen naar dat boze westen dat de bron van alle kwaad is.
Wie zich niet uiteenzet met de verantwoordelijkheden van de eigen groep, kan niet verwachten in morele zin serieus genomen te worden.
En men kan wel degelijk aangesproken worden op hetgeen moslims elders aanrichten omdat men zelf zegt vaak meer verwant te zijn met de moslimbroeders in verre landen dan met de kuffars in eigen land (wat op zich al een gotspe is).
De "hogere hand" wilde jou behoeden van verdere vernedering......vragen over het desbetreffende stuk ontweek je gewoon,en je begon als een kat in het nauw een beetje rare sprongetjes te maken.Toen je met de staart tussen de benen vertrok,was de discussie gesloten.
Who else...
Toch zal de moslimgemeenschap ooit moeten leren accepteren dat het eigen straatje ook schoongeveegd moet worden (inplaats van het ongerechte consequent, zoals hier ook weer, onder het tapijt te vegen).
Ga eerst eens begrijpend leren lezen :rolleyes:
HaninAEL
04-06-2004, 12:10
Who else...
Toch zal de moslimgemeenschap ooit moeten leren accepteren dat het eigen straatje ook schoongeveegd moet worden (inplaats van het ongerechte consequent, zoals hier ook weer, onder het tapijt te vegen).
Je toont jezelf wel een hele zwakke verliezer, "Pjotrr". Een beetje dankbaarheid richting de moderator is overigens meer dan gerechtvaardigd, zonder zijn ingrijpen was jouw verbale afstraffing nu tot publiek vermaak geworden. Want de onzin die jij aan dit forum blijft toevertrouwen, daar lacht men om!
Zyklon-B, je wordt onderhand een beetje zielig....
Het is nog steeds meneer Klon voor jou :rolleyes:
Als er iemand is die zielig is dan ben jij het wel :D dat is inmiddels ook al gebleken gezien jij je onthoud van antwoorden op vragen die jou gesteld worden :rolleyes:
Nu probeer je de discussie een andere wending te geven door schijnbewegingen te gaan maken.......en alles af te schuiven op de mods......bedank hem op je blote knieen dat hij je verdere vernedering heeft bespaard. :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.